Custom Production Europe, companie specializată în soluții pentru digitalizarea administrației publice, este astăzi un brand 100% românesc. Transformarea completă a acționariatului a avut loc în vara anului trecut, când antreprenorul Marius Ursulescu a preluat integral compania.

Custom Production Europe oferă soluții high-tech care acoperă nevoile de digitalizare în sectorul public, în retail, în domeniul medical și educațional, soluții care au fost implementate până în prezent în 76 de țări, inclusiv în România. 
Cu expertiză în domeniul public, retail, educație și sănătate, Custom Production Europe aduce în prim-plan tehnologii care transformă radical modul în care cetățenii interacționează cu instituțiile.

Self-service. Rapiditate. Securitate. Control. Acestea sunt reperele care definesc soluțiile companiei – de la terminale POS neasistate, la info-kioskuri inteligente și echipamente pentru interacțiuni digitale complexe.

 

Terminale POS neasistate pentru vending, stații de încărcare auto și lockere

 

GLASS27 – Design care atrage, tehnologie care livrează. Un terminal care combină estetica cu eficiența digitală.

GLASS27 este un terminal digital de prezentare sau informare, cu un ecran tactil multitouch și un design elegant, potrivit pentru interior. Este adesea folosit în instituții publice, centre comerciale, aeroporturi, muzee, recepții sau expoziții. GLASS27, cu design FullGlass și ecran tactil multitouch vandal-proof, este alegerea ideală pentru primării care își doresc o imagine modernă, dar și funcționalitate de top.

UNO – Securitate bancară fără compromisuri. Terminalul care nu cedează nici în cele mai dure condiții.

Soluțiile digitale pot fi echipate cu terminalul POS bancar UNO – un dispozitiv robust și sigur, certificat ATEX, cu protecție IP65 și rezistență la impact IK09. UNO garantează tranzacții sigure în orice condiții, fiind proiectat să funcționeze fără compromisuri chiar și în medii extreme.

Digitalizarea administrației începe cu un singur pas. Alege inovația, eficiența și siguranța. Contactează-ne astăzi pentru o prezentare personalizată și descoperă cum putem transforma experiența cetățenilor din comunitatea ta!

Kiosk-urile pentru plata taxelor și impozitelor. Un terminal, zeci de beneficii pentru primării și cetățeni

 

La nivelul primăriilor, kiosk-urile sunt soluții inovatoare, complet autonome și 100% sigure pentru plata taxelor și impozitelor.
Printre avantajele utilizării acestor soluții se numără: reducerea cozilor, flexibilizarea resurselor umane din cadrul primăriilor, grad ridicat de satisfacție din partea contribuabililor.
Custom Production Europe oferă soluția hardware, software și de servicii integrate pentru punctele cu plată automată și info kiosk. Aceste dispozitive performante au monitoare de diverse dimensiuni (21.5" și 32”) și ecrane anti-vandalism. De asemenea, se pot conecta la mai multe periferice, precum: scanner, POS bancar, imprimantă și altele.

 

Kiosk-ul Virtual - Self-service pentru cetățeni, zero stres pentru primării

 

Un alt produs marca Custom Production Europe care este foarte util într-o instituție publica este Kiosk-ul Virtual Mate-Up. Acest echipament de ultimă generație sprijină administrațiile în interacțiunea cu cetățenii, îmbunătățind semnificativ calitatea serviciilor, fără a avea însă costuri suplimentare cu personalul. 
Primăriile pot pătrunde astfel în era digitală a „autoservirii” cu noile Mate-Up, self-kioskul cu comenzi complet automatizate. 

Noul Mate-Up este soluția menită să reducă timpul, costurile, cozile, în timp ce interacțiunea dintre cetățeni și administrația locală devine o experiență digitală facilă și plăcută.
Mate-Up oferă automonie completă și poate fi integrat cu ușurință cu mai multe periferice, cu scopul de a spori funcționalitatea sistemului și pentru a oferi o gamă de servicii interactive care cresc satisfacția cetățenilor.

La Kiosk-ul Virtual, cetățenii se pot bucura de următoarele servicii:
•    Depunerea documentelor online;
•    Interacțiune online cu operatorii instituției;
•    Indentificare prin intermediul telefonului;
•    Identificarea utilizatorului prin recunoaștere facială;
•    Obținerea codului fiscal și detalii despre documente;
•    Semnătura digitală (FEA cu OTP sau suportul de semnătură) pentru finalizarea contractelor la distanță, în conformitate cu legea;
•    Crearea documentelor care urmează să fie semnate și depuse;
•    Crearea numerelor de referință pentru tranzacții/sesiuni;
•    Emiterea de chitanțe, planuri de rate sau copii ale contractelor, tipărite în format A4 sau trimise prin e-mail.


Material publicat în Revista Ghidul Primăriilor, Ediția XV, prima și singura revistă din România în format print și online destinată exclusiv autorităților locale.
Pentru a vizualiza online revista, click aici: https://www.ghidulprimariilor.ro/_revista-15/
Pentru a comanda gratuit revista în format print, click aici: https://ghidulprimariilor.ro/ro/orders/revista