Fiabile și rapide, soluțiile Custom pentru sectorul de plăți automate și info kiosk acoperă nevoile de digitalizare în cadrul administrației publice, în domeniul medical sau educațional. 

La nivelul primăriilor, kiosk-urile sunt soluții inovatoare, complet autonome și sigure pentru plata taxelor și impozitelor.
Printre avantajele utilizării acestor soluții se numără: distanțarea socială, reducerea cozilor, flexibilizarea resurselor umane din cadrul primăriilor, grad ridicat de satisfacție din partea contribuabililor.

Custom oferă soluția hardware, software și de servicii integrate pentru punctele cu plată automată și info kiosk. Aceste dispozitive performante au monitoare de diverse dimensiuni: 21.5" și 32” și ecrane anti-vandalism. De asemenea, se pot conecta la mai multe periferice, precum: scanner, POS bancar, imprimantă și altele.

My image

 

Viitorul self-service-ului pentru municipalități este Mate-Up, self-kioskul cu comenzi complet automatizate

Primăriile pot pătrunde în era digitală a „autoservirii” cu noile Mate-Up, self-kioskul cu comen-zi complet automatizate. Așa-numita fază de „nouă normalitate” a dus la o schimbare profun-dă, inclusiv în domeniul administrației publice: autoservirea nu mai este acum o opțiune, ci o necesitate pentru cetățeni.

Iar noul Mate-Up este soluția menită sa reducă timpul, costurile, așteptările, cozile, în timp ce interacțiunea dintre cetățeni și administrația locală devine o experiență digitală facilă și plăcută.
Mate-Up oferă automonie completă și poate fi integrat cu ușurință cu mai multe periferice, cu scopul de a spori funcționalitatea sistemului și pentru a oferi o gamă de servicii interactive care cresc satisfacția cetățenilor.

 

Soluția Mate-Up permite primăriilor:

•    Să colecteze și să livrare automat documente către cetățeni;
•    Să colecteze date și informații despre cetățeni;
•    Să încaseze taxe și impozite;
•    Să interacționeze cu cetățeni prin diferite tipuri de comenzi automatizate;
•    Să digitalizeze 100% interacțiunea cu cetățenii; 
•    Să ofere autonomie totală cetățenilor și acces la informații în timp real.

 

LOCKER-ul este soluția tehnologică de ultimă generație care ajută la co-lectarea, livrarea și depozitarea pe termen scurt a documentelor cetățenilor

LOCKER-ul este o soluție de ultima generatie care aduce în lumea self-service un nou concept care sintetizează nevoile actuale ale cetățenilor în raport cu instituțiile publice și le integrează cu lumea digitală.

My image

LOCKER-ul permite, de exemplu, colectarea, livrarea și depozitarea pe termen scurt a docu-mentelor cetățenilor 24 de ore pe zi, 365 de zile pe an.

LOCKER și VENDING concentrează într-o singură soluție diferite servicii care facilitează gestionarea fluxurilor dintr-o primărie și oferă o experiență fluidă, inteligentă și surprinzătoare cetățenilor.

 


Materialul a fost publicat în Revista Ghidul Primăriilor, Ediția Specială, Toamna 2022, prima și singura revistă din România în format print și online destinată exclusiv autorităților locale.
Pentru a vizualiza online revista, click aici: https://bit.ly/3SxM2Un
Pentru a comanda gratuit revista în format print, click aici: https://bit.ly/3ArVIdQ