Urmăriți
Episodul 10 - Avem primari vizionari în România? Răspunde Felix Tătaru, Președintele
Institutului pentru Orașe Vizionare
Nu uitați să vă abonați la
canalul nostru de Youtube pentru a urmări episoadele viitoare.
După ce a făcut istorie în comunicarea politică din România, prin implicarea în campaniile electorale ale fostului Președinte, Traian Băsescu și ale actualului Președinte, Klaus Johannis, după ce a inventat și a revoluționat piața locală de comunicare comercială cu GMP Group, Felix Tătaru a ieșit în ultimii ani din zona de business și a început să identifice soluții pentru dezvoltarea comunităților din România. Astfel au apărut proiecte precum SuperTeach, Rethink România, Repatriot și Institutul pentru Oraşe Vizionare.
Felix Tătaru explică cum poate Institutul pentru Oraşe Vizionare să sprijine orașele din România să-și împlinească potențialul economic, social și turistic, cu ajutorul procesului de
Place Branding, prin facilitarea unei schimbări de mentalitate la nivelul administrațiilor locale și prin construirea unei identități competitive.
Felix Tătaru subliniază nevoia de schimbare de mindset la nivelul administrațiilor locale: ,,Primarul nu trebuie să rezolve problemele punctuale ale cetățenilor și să stea în audiențe. Primarul are misiunea de a conduce destinele comunității, nu de a fi duhovnicul comunității.” De asemenea, IOV propune înlocuirea mentalității centrate pe probleme cu mentalitatea centrată pe potențial.
Institutul pentru Orașe Vizionare ajută comunitățile să răspundă la întrebările:
1. Cine suntem? Ce oferim noi lumii? Ce are comunitatea cel mai bun de oferit?
2. Încotro vrem de mergem?
3. Cum ajungem acolo?
Institutul pentru Orase Vizionare, împreună cu Destinatia Anului organizează prima conferință-eveniment de management și marketing de destinație din România – ,,Destinații Vizionare” – care va avea loc pe 8-9 decembrie 2022, la Brașov și va aduce în fața publicului experți locali și internaționali în marketing, management turistic și comunicare, într-un mix de teorie si experiență practică. ,,Destinații Vizionare” se adresează liderilor comunităților locale, actualilor sau viitorilor manageri și specialiști în management și branding de destinație. Pentru detalii și înscrieri:
www.destinatiivizionare.ro
Ghidul Primăriilor este partener media al evenimentului.
Profilul invitatului Felix Tătaru
Felix Tătaru este Preşedintele-fondator al GMP Group, cel mai premiat grup de comunicare independent de pe piaţa locală, de al cărui nume se leagă multe campanii cu impact social semnificativ.
De la înființarea primei agenții din grup, GMP Advertising, în 1998, compania fost premiată în numeroase rânduri pentru eficiență și creativitate, în cele mai importante festivaluri de comunicare din lume.
Portofoliul grupului include sute de campanii de comunicare și branding pentru unele dintre cele mai mari companii și mărci din România, dar și campanii cu anvergură internațională.
Împreună cu GMP Group, Felix Tătaru a coordonat proiecte ample de branding pentru instituții și programe publice precum Compania Națională de Investiții, APDRP / Programul Național de Dezvoltare Rurală.
Felix Tătaru este și membru fondator al unor organizații non-profit din România care își propun să identifice soluții pentru ca România să se dezvolte în viitor pe măsura potențialului său, cum ar fi Rethink Romania, Repatriot și SuperTeach Romania.
De asemenea, Felix Tătaru a fost consultant de marketing politic în peste 20 de campanii electorale din România, cu peste 75% rata de succes. Printre acestea, campaniile electorale ale fostului Președinte al României, Traian Băsescu și ale actualului Președinte, Klaus Johannis.