Ghidului Primăriilor, un periodic distribuit de 17 ani la nivel național către institutiile publice și private a lansat la începutul lunii decembrie 2020 Ediția Specială GHIDUL PRIMĂRIILOR, publicație gândită special ca o punte de legătură între autoritățile locale din România și afacerile care se adresează sectorului public.

Revista este distribuită către 3183 Primării din toată țara, Ministere, Autorități naționale, Consilii județene și către peste 2000 companii private de top din sectoare industriale-cheie.

Echipa Ghidul Primăriilor își propune ca prin lansarea și distribuția la nivel național a Ediției Speciale să faciliteze comunicarea și parteneriatele dintre sectorul public și sectorul privat, precum și parteneriatele strategice business to business.

Formatul revistei este centrat pe conținut relevant, pe soluții concrete pentru autoritățile locale și aduce în prim plan tehnologiile inovatoare, soluțiile pentru digitalizare și automatizare, proiectele Smart City, precum și domenii de interes pentru administrațiile publice locale, precum absorbția fondurilor europene, reciclarea și managementul deșeurilor, educația online și transformarea digitală a instituțiilor publice.

“Misiunea noastră este să oferim o revistă cu un conținut de referință, cu caracter practic pentru autoritățile locale, iar pentru companii să fie un canal de promovare direct, nișat, cu impact garantat. Și considerăm că ne-am îndeplinit obiectivul încă de la prima ediție recent lansată, unde am reunit mesajele a peste 45 de companii de top din România și le-am adus direct pe biroul primarilor și factorilor de decizie din instituțiile publice” a declarat George Turcu, Project Manager Ghidul Primăriilor.

Revista i-a avut ca invitați speciali din partea sectorului public pe Vicepremierul României, Raluca Turcan care s-a adresat primăriilor pe tema absorbției fondurilor europene destinate investițiilor și modernizării în perioada 2021 – 2027 și pe Nicușor Dan, primarul Capitalei care și-a expus viziunea de primar pentru următorii patru ani și a vorbit despre obiectivele principale ale mandatului. De asemenea, Autoritatea pentru Digitalizarea României (ADR) a prezentat proiectul ghiseul.ro – primul pas către digitalizarea primăriilor.

 

Ce beneficii oferă Revista Ghidul Primăriilor companiilor care se adresează sectorului public


• Promovare targetată și distribuție națională

Ediția Specială GHIDUL PRIMĂRIILOR oferă posibilitatea companiilor de a se promova prin conținut adaptat, targetând astfel direct audiența, într-un context potrivit, cu afinitate maximă. Revista duce mesajul companiilor direct către primării și autoritățile locale în versiunea print și online.

• Marketing prin conținut: Poziționarea ca expert în domeniul de activitate

Prin publicarea de articole relevante pentru administrațiile publice locale, companiile pot atrage atenția și pot comunica experiența considerabilă dobândită în domeniul de activitate. Poziționarea ca expert pe o nișă contribuie enorm la susținerea brandului și la creșterea vânzărilor.

• Extra beneficiu: Servicii de redactare și machetare gratuite

Ghidul Primăriilor oferă tuturor companiilor partenere servicii profesioniste de redactare articole sau interviuri și machetare pentru revistă. 

• Bonus în valoare de 250 euro 

Pentru fiecare apariție în versiunea print a revistei, Ghidul Primăriilor oferă companiilor un BONUS în valoare de 250 euro care constă în: cont și pagină de tip minisite pe platforma ghidulprimariilor.ro, apariție în newsletterul către primării timp de 3 luni, link spre site-ul companiei.

Care este potențialul acestui tip de promovare și care sunt primele observații în legătură cu răspunsul audienței la o astfel de targetare explică George Turcu, Project Manager Ghidul Primăriilor: Provocarea pentru anul 2020 a fost să ne extindem în afara platformei online ghidulprimariilor.ro și să tipărim o revistă cu conținut premium, care să se diferențieze de Anuarele pe care le distribuim constant de 17 ani. Ne-am dorit să ieșim din zona de clicks, impresii și campanii online și să construim, în plină pandemie, punți de legătură reale între autoritățile locale și zona de business, deoarece potențialul acestui canal de comunicare este uriaș și feedback-ul primit până acum ne încurajează să continuăm. Așadar, lucrăm deja la a doua ediție a revistei și documentăm subiecte de interes pentru audiența noastră.”
Pentru a răsfoi revista online, a solicita gratuit un exemplar tipărit sau pentru a obține oferta de reclamă accesați: ghidulprimariilor.ro/ro/editie-speciala