EURO BEST TEAM SRL

Adresa

Str. Pitar Mos, nr. 27, et. 1, sc.1, ap. 5, interfon 205, sector 1, București

Curs Expert Achiziții Publice 06 - 20 iunie 2025

...

Curs Acreditat CAFFPA (fost ANC) Expert Achizitii Publice

Preț: 850 lei

My image

COR: 242116

Acreditat CAFFPA (fost ANC). Online SEAP/SICAP inclus Ofertanți și Contractanți.
Locuri limitate.

Număr referință SEAP: 04022019

Euro Best Team – Furnizor Pluxee privind participarea la cursuri cu utilizarea Primei de Carieră Didactică

Cursul  Expert Achiziţii Publice se adresează tuturor celor care doresc să obțină o specializare în domeniul achizițiilor publice, sau lucrează deja într-un departament de achiziții publice și doresc să se perfecționeze.
 
Totodată cursul se adresează și ofertanților care vor să învețe să analizeze și să clarifice condițiile de participare și de depunere a ofertei, funcționarilor publici care lucrează în instituții publice, sau persoanelor care doresc să lucreze în instituții publice si vor să obțină competențe pentru a elabora și gestiona proceduri de achiziții publice. Sunt de asemenea invitați să participe managerii care coordonează și verifică activitățile de achiziții publice.

 Cursul Expert Achiziții Publice este organizat de Euro Best Team din anul 2007, fără întrerupere, și se bucură de succes atât în rândul corporațiilor (instituții publice și private), cât și în rândul persoanelor fizice. Succesul este asigurat atât de calitatea lectorilor, cât și de conceptul unic de organizare, aducând împreună grupuri de ofertanți și contractanți, aspect ce facilitează procesul de înțelegere a domeniului achizițiilor publice. Sunt evidențiate totodată interesele și așteptările de cealaltă parte a „baricadei”, astfel încât, în practică, experții de achiziții publice să poată întocmi documentele în mod corect.

Tematica acoperă întreaga arie de competențe aferente standardului ocupațional, precum și aplicațiile practice ce țin de gestionarea platformei SEAP/SICAP. Cursul este 100% practic și interactiv, iar locurile sunt limitate și se completează în ordinea înscrierii.

 

   Prețul Cursului  Curs Online/ZOOM     Acte necesare certificării CAFFPA
Preţul cursului este de 1500 lei.
OFERTA: Pentru înscrieri efectuate până la data de 11 iunie 2025, prețul cursului este de 850 LEI
Înscrie-te acum și prinde oferta!
Plată și în rate cu Card Avantaj

  3 ore pe zi
 Interval orar: 18:00 - 21:00
16, 17, 18, 19, 20 iunie 2025
26 Iunie 2025 examen de certificare

FORMULAR DE  INSCRIERE

Copie Carte de Identitate
Copie Diplomă Licență
Copie Certificat de Căsătorie
Copie Certificat de Naștere
Actele de mai sus  se trimit prin email, înainte de începerea cursului.

 

Curs expert achiziții publice - acoperă setul complet de competențe europene

Modul 1: Legislaţie actualizată

  • Legea nr. 98/23 mai 2016 privind achizițiile publice (clasice) –M.Of. nr. 390/2016;
  • Legea nr. 99/2016 privind achizițiile sectoriale –M.Of. nr. 391/2016;
  • HG 395/2 iunie 2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice-M.Of. nr. 423/6 iunie 2016;
  • HG 394/2 iunie 2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului sectorial/acordului-cadru din Legea nr. 99/2016 privind achiziţiile sectoriale-M.Of. nr.422/6 iunie 2016;
  • Legea nr. 100/2016 privind concesiunile de lucrări şi concesiunile de servicii -M.Of. nr. 392/2016;
  • Legea nr. 101/2016 privind remediile şi căile de atac în materie de atribuire a contractelor, precum şi pentru organizarea și funcționarea Consiliului Național de Soluționare a Contestaţiilor –M.Of. nr. 393/2016;
  • Hotărârea nr. 419/2018 din 8 iunie 2018 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare;
  • Ordonanţa de Urgenţă nr. 45/2018 din 24 mai 2018 pentru modificarea şi completarea unor acte normative cu impact asupra sistemului achiziţiilor publice;
  • Ordonanţa de Urgenţă nr. 46/2018 din 31 mai 2018 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Oficiului Naţional pentru Achiziţii Centralizate;
  • ORDONANŢĂ DE URGENŢĂ Nr. 39/2018 din 10 mai 2018 privind parteneriatul public-privat –în vigoare din data de 10 mai 2018;
  • ORDIN Nr. 314/2018 din 22 februarie 2018 pentru aprobarea Metodologiei de control ex-post privind modul de atribuire a contractelor/acordurilor-cadru de achiziţie publică, a contractelor/acordurilor-cadru sectoriale, a contractelor de concesiune de lucrări şi a contractelor de concesiune de servicii;
  • Noul Sistem al Achizitiilor Publice În România: componenta instituţională (MFP/ANAP, CNSC, SEAP) şi componenta legislativă, în conformitate cu Directivele Europene 2014;
  • Directiva 2014/23/UEa Parlamentului European și a Consiliului 2014 privind atribuirea contractelor de concesiune (NOU);
  • Directiva 2014/24/UEa Parlamentului European și a Consiliului privind achizițiile publice(abrogat Directiva 18);
  • Directiva 2014/25/UE a Parlamentului European și a Consiliului privind achizițiile în sectoarele apei, energiei, transporturilor și serviciilor poștale (abrogat Directiva 17);
  • Legislația specifica in vigoare in domeniul achizițiilor publice, transpusa din Directivele Europene 2004;
  • OUG 34/2006, HG 925/2006, HG 1660/2006 ABROGATA; Strategia națională în domeniul achizitiilor publice (HG 901/2015).

 

Modul 2: SEAP / SICAP

  • Modul de completare a formularului de integritate;
  • Reguli privind posibilitatea modificării contractelor de achiziţii publice/acord cadru în baza prevederilor art. 221 legea 98 si art 236-241 din legea 99/2016;
  • Modul de formulare şi depunere a contestaţiilor;
  • Transmiterea în SEAP a anunțurilor de atribuire, inclusiv cele referitoare la contractele subsecvente încheiate în baza acordurilor-cadru;
  • Transmiterea în S.E.A.P. a contestațiilor si deciziilor;
  • Achiziționarea serviciilor puse la dispoziția operatorilor economici de către sistemul economic;
  • Achiziționarea de poziții de catalog, ponturi privind modul de completare a acestora, publicarea produselor/serviciilor/lucrărilor în catalogul electronic;
  • Cumpărarea directa;
  • Lecții învățate și aplicarea acestora la achiziții ulterioare;
  • Adaptarea la cerințele proiectelor cu finanțare europeană;
  • Utilizarea semnăturii electronice (instalarea semnăturii electronice);
  • Criptarea documentelor și decriptarea documentelor publicate de autoritatea contractantă;
  • Anunţul privind consultarea pieţei;
  • Publicarea anunţurilor de participare;
  • Urmărirea solicitărilor de clarificare adresate de către operatorii economici si modul de formulare si postare a răspunsurilor către aceștia;
  • Monitorizarea, supervizarea și controlul procedurilor de achiziție, instituții din domeniu, relațiile cu acestea;
  • Prezentarea ultimelor modificările legislative în materia achizițiilor publice;
  • Înregistrarea/recuperarea/reînnoirea certificatului digital SEAP;
  • Publicarea în SEAP a planurilor de achiziţii publice;
  • Cumpărarea directă. Ponturi privind eficientizarea activităţii de identificare a produselor/serviciilor/lucrărilor în catalogul electronic S.E.A.P.
  • Anunţul de publicitate. Publicarea în SEAP a notificărilor privind achiziţiile directe realizate offline;
  • Încărcarea în sistemul electronic a documentaţiei de atribuire (modul de completare a fişei de date, configurarea DUAE);
  • Evaluarea ofertelor de achiziţii publice (întocmirea și publicarea declarației de participare, etapele evaluării ofertelor, deliberarea şi alegerea câştigătorului, publicarea în SEAP a raportului procedurii de atribuire);
  • Finalizarea procedurii de achiziție publică și informarea ofertanților.

 

Modul 3: Autorităţi contractante

  • Cadrul legislativ în domeniul achizițiilor publice
  • Legi, ordonanţe de urgenţă, hotărâri, directive specifice domeniului
  • SEAP - Sistemul electronic de achiziții publice
  • ANAP - Agenția Națională pentru achiziții publice
  • CNSC - Consiliul Național de soluţionare a contestaţiilor
  • Proceduri de achiziții publice
  • Întocmirea documentației pentru achizițiile publice
  • Planificarea procesului de achiziție publică
  • Atribuirea contractelor de achiziţie publică şi a organizarea concursurilor
  • Praguri valorice
  • Alegerea și justificarea criteriului de atribuire
  • Înregistrarea în platforma SEAP
  • Reînnoirea certificatului SEAP
  • Achiziționare pozițiilor de catalog, gestionarea catalogului
  • Prezentarea platformei și a funcționalităților acesteia
  • Tipuri de anunțuri și procedurile specifice de achiziție
  • Încărcarea declarațiilor în SEAP / depunerea ofertelor
  • Postarea unui anunț în SEAP
  • Licitația deschisă, licitația restrânsă, negocierea competitivă, dialogul competitiv
  • Negocierea fără publicare în prealabil
  • Supervizarea și controlul procedurilor de achiziție
  • Procedura simplificată
  • Cumpărarea directă
  • Tehnici specifice de atribuire a contractelor
  • Analiza ofertelor
  • Confidențialitatea ofertelor, excluderea ofertelor
  • Criterii minime de calificare şi selecţie
  • Cereri de clarificări pentru ofertele depuse
  • Procedură de consultare a pieţei
  • DUAE - Documentului Unic de Achiziție European
  • Realizarea unui DUAE
  • Finalizarea procedurii de atribuire
  • Declararea unui ofertant câștigător
  • Informarea ofertanților
  • Indicatori de performanță
  • Formularea și depunerea contestațiilor
  • Soluționarea contestațiilor depuse la CNSC
  • Modificarea contractelor de achiziţii publice
  • Studii de caz

Modul 4: Ofertanţi

  • Platforma SEAP: scop, rol, structură;
  • Tipuri de anunțuri, proceduri de achiziție asociate anunțurilor;
  • Înregistrarea în SEAP – Aplicație;
  • Identificarea procedurilor de interes pe domenii;
  • Tipul procedurii: valoare, loturi, modalitate de atribuire: contract/acord cadru;
  • Utilizarea noului catalog SEAP – Aplicație;
  • Achiziționare poziții de catalog și gestionarea lor în SEAP;
  • Structura documentelor unei proceduri de achiziție. Identificarea și deschiderea lor;
  • Fișa de date a achiziției;
  • Criteriile de calificare;
  • Modalitățile de prezentare a propunerii tehnice şi a propunerii financiare – conținutul fiecăreia dintre acestea;
  • Criterii de atribuire. Analiza acestora. Modalitatea de prezentare a ofertei;
  • Clarificări, notificări, contestații;
  • Participări preplătite, înscrierea într-o procedură;
  • DUAE și corelarea cu fișa de date a achiziției;
  • Depunerea ofertei. Criptarea prețului;
  • Garanția de participare și deschiderea ofertelor;
  • Cereri de clarificări pentru ofertele depuse;
  • Asociere, subcontractare, terţi susținători – obligatii, DUAE, criterii de calificare;
  • Gestionarea cererilor de clarificări pe perioada evaluării;
  • Ofertă ADMISĂ. Ofertă RESPINSĂ;
  • Criterii de atribuire. Clasamentul ofertelor;
  • Prețul aparent neobișnuit de scăzut raportat la valoarea estimată a achiziției;
  • Oferta câștigătoare. Prezentare documente suport DUAE;
  • Contestația. Scop și tipuri de abordare;
  • Obligațiile autorității contractante;
  • Prezentarea ultimelor modificările legislative în materia achizițiilor publice;
  • Înregistrarea/recuperarea/reînnoirea certificatului digital SEAP;
  • Achiziționarea serviciilor puse la dispoziția operatorilor economici de către sistemul economic;
  • Cumpărarea directă;
  • Achiziționarea de poziții de catalog, ponturi privind modul de completare a acestora, publicarea produselor/serviciilor/lucrărilor în catalogul electronic;
  • Lecții învățate și aplicarea acestora la achiziții ulterioare;
  • Adaptarea la cerințele proiectelor cu finanțare europeană;
  • Monitorizarea, supervizarea și controlul procedurilor de achiziție, instituții din domeniu, relațiile cu acestea;
  • Finalizarea procedurii de achizitie publică și informarea ofertanților;
  • Managementul riscurilor aferente achizitiilor publice;
  • Aplicații practice relevante, derivate din situații reale;
  • Modul de întocmire si depunere a DUAE de către fiecare participant la procedură;
  • Modul de întocmire a răspunsului la solicitările de clarificări transmise de către autoritatea contractantă;
  • Reguli privind posibilitatea modificării contractelor de achiziţii publice/acord cadru în baza prevederilor art. 221 legea 98 si art 236-241 din legea 99/2016;
  • Modul de formulare şi depunere a contestaţiilor.

BENEFICII

  • Program în cursul săptămânii seara, după job
     
  • Suport de curs în format electronic și materiale de lucru GRATUITE
     
  • Îndrumare și consiliere din partea formatorilor pe toată durata cursului
     
  • Modul special pentru pregatirea susţinerii examenului de absolvire
     
  • Curs 100% practic și interactiv: exemple de bune practici, studii de caz
     
  • Teste online pentru pregătirea examenului de certificare
     
  • Traineri autorizați cu vastă experiență practică, recunoscuți la nivel național
     
  • Curs acreditat de Ministerul Muncii și Ministerul Educației: oferă toate competențele profesionale

Obții set complet de Competențe Europene pentru Curs Expert Achiziții Publice

   
Certificat Acreditat
Competențe Europene
Cursul este acreditat CAFFPA* , este recunoscut la nivel european, oferind, pe lângă diploma recunoscută de Ministerul Muncii şi Protecției Sociale şi de Ministerul Educaţiei, și tot setul de competențe profesionale (certificat EUROPASS). Cursul se va finaliza cu o sesiune de evaluare în vederea certificării de către CAFFPA (înlocuiește ANC) – COMISIA DE AUTORIZARE A FURNIZORILOR DE FORMARE PROFESIONALĂ A ADULŢILOR A MUNICIPIULUI BUCUREŞTI. Vor fi evaluate cunoștințele teoretice și practice, pentru dobândirea întregului set de competențe profesionale. Competențele se vor regăsi pe suplimentul descriptiv care va însoți certificatul recunoscut de Ministerul Muncii şi Protecției Sociale şi de Ministerul Educaţiei și acreditat de CAFFPA. Competențele se regăsesc pe Suplimentul Descriptiv care însoțește Certificatul de Absolvire.IMPORTANT: Euro Best Team este unul dintre puținii furnizori de pe piață care este acreditat pentru eliberarea întregului set de competențe profesionale.
Curs Expert Achiziții Publice -100% Practic și Interactiv Curs Expert Achiziții Publice este susținut de Lectori cu peste 20 de ani de experiență practică
În cadrul cursului Expert Achiziții Publice sunt experimentate tehnici eficiente pentru elaborarea documentelor specifice achiziţiilor publice, înțelegerea procesului de evaluare, derularea relațiilor comerciale, raportare, recepție, închiderea procedurilor. Sunt prezentate și analizate cu atenție situațiile de risc și aspectele ce pot conduce la eșuarea demersurilor..Este vizată dezvoltarea abilităților specifice de scriere, monitorizare și evaluare a procedurilor de achiziții publice, oferind înțelegerea unei proceduri de achiziții și dincolo de „baricadă”, prin aplicații practice realizate în echipe mixte – ofertanți și contractanți. Pe tot parcursul cursului sunt prezentate exemple de succes, exemple de bună practică, sfaturi utile. Lectorii sunt consultanți experimentați, buni cunoscători ai legislației achizițiilor publice. Dețin o experiență complexă, dobândită atât în ofertare, cât și în evaluarea și gestionare procedurilor de achiziții publice.Pentru facilitarea înțelegerii întregului proces al achizițiilor publice, tematica și tehnicile de predare vizează și procesul de achiziții publice – dincolo de „baricadă” Materialele de curs sunt permanent actualizate cu legislația și sunt adaptate la predarea în mediul online. Astfel, toate materialele de curs facilitează asimilarea cunoștințelor și formarea deprinderilor practice privind exercitarea profesiei de Expert Achiziții Publice.

 

Set Complet de Competențe Profesionale, conform Noului Standard European (actualizat 2023)

 

1.Planificarea portofoliului de achiziții publice (înțelegerea și aplicarea corectă a conceptelor din domeniul managementului portofoliului de achiziții publice)
2. Înțelegerea și aplicarea conceptelor din domeniul managementului categoriilor de produse, servicii și lucrări
3. Înțelegerea și aplicarea conceptelor relevante în legătură cu managementul relațiilor cu contractanții actuali și potențiali
4. Evaluarea necesităților (înțelegerea și aplicarea conceptelor relevante)
5. Elaborarea documentației de atribuire
6. Înțelegerea și aplicarea conceptelor specifice managementului de contract în domeniul achizițiilor publice
7. Verificarea și acceptarea rezultatelor contractului; efectuarea plăților
8. Utilizarea capacității de analiză și sinteză și a gândirii critice în achizi țiile publice
9. Utilizarea eficientă a tuturor formelor de comunicare profesională

Lector - Daniela Mogoș

Daniela Mogoș este avocat specializat în domeniul achizițiilor publice, având vastă experiență din partea autorității publice, în activități precum: întocmirea Planului Anual de Achiziții, întocmirea documentației de atribuire, organizarea procedurilor de achiziții publice, lansarea în SEAP/SICAP a anunțurilor de participare, desemnarea ofertelor câștigătoare, avizarea pentru legalitate a contractelor de achiziții publice.

Daniela a susținut peste 100 de sesiuni de formare in achiztii publice, atât pentru autorități publice, cât și pentru ofertanți. În prezent, Daniela oferă consultanță marilor operatori economici, în vederea ofertării, dar și instutuțiilor publice pentru elaborarea procedurilor de achiziții. Daniela Mogoș este Membru al Baroului București și este trainer acreditat la nivel european, în domeniul achiziților publice.

ÎNSCRIE-TE la curs!

Contact:

TEL: 0756 056 480

E-mail:   office@eurobestteam.ro