Primăria Galicea
35915 Vizualizări
Persoane din instituție
Primar: Florin Alexandru Mărăcine
Viceprimar: Adrian Cosmin Preoteasa
Secretar General: Elena Ceaușescu
Contabil: Ecaterina Hurdu
Numele localităților aflate în administrație
Galicea, Teiu, Valea Râului, Cocoru, Ostroveni, Bratia din Vale, Bratia din Deal, Cremenari
Așezarea geografică
Localitatea se află poziţionată în partea central-estică a judeţului Vâlcea
Distanţe: 30 km - Râmnicu Vâlcea, 35 km - Drăgăşani, 6 km - Băbeni
Activitati economice si specifice zonei
Agricultură
Creșterea animalelor
Apicultură
Comerţ
Mică industrie
Construcții
Transport rutier
Prestări servicii
Evenimente
Ziua comunei Galicea
Festival cultural "Teodosie Rudeanu"
Târgurile de Florii
Duminica Tomii
Sfântul Dumitru
Sărbătoarea Dragobetelui
Toamna Galicenilor
Specific zonal
Agricultură
Zootehnie
Pomicultură
Exploatare balast și pietriș - Topolog
Obiective turistice
Monument istoric "Schitul Flămânda", ctitorie Teodosie Rudeanu 1597
Popasul Brătienilor, sat Bratia din Vale
Situri arheologice
Bisericile din Teiu, Valea Râului
Facilități oferite investitorilor
Infrastructură de drumuri și utilități publice
Oportunități:
Afaceri în domeniul micilor întreprinzători, în domeniul industriei și prestărilor de servicii
Proiecte de investiții
Realizare proiect : ,,asfaltare drumuri de interes local în comuna Galicea, județul Vâlcea’’
Pentru „Dotarea cu mobilier, materiale didactice și echipamente a Școlii Gimnaziale Galicea, comuna Galicea județul Vâlcea”, cod F-PNRR-Dotari-2023- 6303, Contract de finanțare NR. 1989 DOT ⁄ 2023 Componenta IT
Realizat proiect : Modernizarea sistemului de iluminat public în Comuna GALICEA
În curs de implementare proiect: “Extindere Sisteme Edilitare în Comuna Galicea, Județul Vâlcea” cu următoarele component: Componenta 1: “Extindere rețea de distribuție apă potabilă în comuna Galicea, județul Vâlcea”Component 2: “Înființare stație de epurare pentru satele Cremenari și Bratia din Deal și extindere sistem de canalizare menajeră în comuna Galicea, județul Vâlcea”