Filtru căutare: Bucuresti

ALEX PREVENT CONSULTING SRL

Adresa
Str. Plt. Petre D. Ionescu, Nr. 4, Bl. 6A, Sc 2, eT. 9, aP. 100
SERVICII ÎN DOMENIUL SECURITĂŢII ŞI SĂNĂTĂŢII ÎN MUNCĂ
„Experientia docet – Experienţa te învaţă” este dictonul care ne guvernează activitatea.
De ce trebuie să asiguraţi securitatea şi sănătatea angajatilor dumneavoastră în toate aspectele legate de muncă?
Pentru că „neluarea vreuneia dintre măsurile legale de securitate şi sănătate în muncă de către persoana care avea îndatorirea de a lua aceste măsuri, dacă se creează un pericol grav şi iminent de producere a unui accident de muncă sau de îmbolnăvire profesională, constituie infracţiune şi se pedepseşte cu închisoare de la un an la 2 ani sau cu amendă“, potrivit Legii nr. 319/2006, art. 37.
Specialiştii din cadrul S.C ALEX PREVENT CONSULTING S.R.L. cunosc în amănunt situaţiile cu care vă confruntaţi. Ştiu exact care sunt cele mai acute şi mai des sancţionate probleme de securitate şi protecţie a muncii într-o firmă şi se concentrează pe identificarea, evaluarea, eliminarea sau ţinerea sub controlul antreprenorului a acestora.
Organizarea activităţii de Securitate şi Sănătate în Muncă presupune verificarea/întocmirea/actualizarea în principal a documentelor necesare asigurării acţiunii managerilor pentru constatarea şi stabilirea măsurilor necesare ce trebuiesc luate, conform prevederilor Legii 319/2006 – Legea Sănătăţii şi Securităţii în Muncă, HG 1425/2006 – Normele metodologice de aplicare a prevederilor Legii 319/2006 cu privire la sănătatea şi securitatea în muncă, precum şi a tuturor Hotararilor de Guvern care prevad cerintele minime de securitate şi sănătate pentru toate categoriile ocupationale din Romania, şi anume:
- evaluarea riscurilor pe meserii;
- întocmirea documentaţiilor privitoare la combaterea riscurilor ca sursă;
- prevenirea riscurilor;
- întocmirea planului de prevenire şi protecţie;
- crearea şi implementarea politicii de prevenire şi protecţie în domeniul sănătăţii muncii;
- întocmirea documentarelor de pregătire pentru toate categoriile de personal;
- efectuarea instructajului general la angajare;
- efectuarea instructajului la locul de muncă;
- efectuarea instructajelor periodice;
- întocmirea de instrucţiuni proprii fiecărui loc de muncă în parte;
- întocmirea procedurilor de lucru necesar a fi aplicate de către angajator în vederea asigurării sănătăţii şi securităţii muncii pentru fiecare loc de muncă;
- stabilirea necesarului de echipamente de protecţie şi de lucru în conformitate cu legislaţia în vigoare;
- întocmirea planurilor de cheltuieli anuale pe linie de sănătate şi securitate în muncă;
- menţinerea legăturii cu organele de control abilitate;
- oferirea de soluţii practice pentru problemele de sănătate şi securitate în muncă întâmpinate de beneficiarii serviciilor noastre.