Filtru căutare: Ilfov

SOLID BUSINESS SUPORT SRL

Adresa

Drumul Fermei, Nr. 83, Bl 1, et 2, ap. 16

header image

Consultanță fonduri europene

...

Ce sunt fondurile europene?

Fondurile europene reprezintă instrumente de finanțare nerambursabilă, pe care Uniunea Europeană (UE) le alocă statelor membre, în vederea reducerii decalajelor de dezvoltare economică și socială dintre acestea. Odată alocate, gestionarea acestora se face in comun de către Comisia Europeana și fiecare stat membru în parte.

Prin intermediul programelor europene, ideea ta de afaceri poate avea acces la finanțare, indiferent dacă deții o societate nou înființată (Start-up) sau o societate cu vechime de peste un an de zile.

Astfel, condițiile de finanțare pentru programele active sau care urmează să se deruleze, se regăsesc aici:  Programe

Serviciile pe care vi le oferim pentru realizarea proiectelor, in vederea accesării fondurilor europene, sunt:

 
Servicii consultanță scriere proiect

 

  • realizarea analizei de eligibilitate a beneficiarului/firmei, a proiectului și a cheltuielilor aferente proiectului, în conformitate cu prevederile Ghidului solicitantului aferent axei dedicată proiectului, pe baza documentației puse la dispoziție de beneficiar;
  • urmărirea obținerii de către beneficiar a avizelor/documentelor obligatoriu a fi depuse împreună cu dosarul cererii de finanțare;
  • elaborarea planului de afaceri/planului de marketing, în conformitate cu prevederile Ghidului solicitantului;
  • întocmirea dosarului de finanțare și a cererii de finanțare  în conformitate cu prevederile Ghidului solicitantului;
  • încarcarea Cererii de finanțare și a documentației aferente în MySMIS/ altă platformă electronică, după caz;
  • formularea răspunsurilor la solicitările de clarificări și încărcarea acestora în MySMIS /altă platformă electronică, după caz, în cadrul etapelor de evaluare administrativă și a eligibilității și de evaluare tehnică și financiară a Cererii de finanțare, precum și în etapa de pre-contractare;
  • urmărirea proiectului și reprezentarea beneficiarului în relația cu Autoritatea de Management până la semnarea contractului de finanțare.
 
Servicii management implementare proiect

 

  • participarea alături de beneficiar la managementul implementării proiectului, după caz, prin nominalizarea  unei persoane pentru poziția de Manager de proiect;
  • întocmirea cererilor de plată și a dosarelor care însotesc cererile de plată, conform contractului de finanțare si instrucțiunilor AM;
  • întocmirea cererilor de rambursare aferente cererilor de plată și a dosarelor care însoțesc aceste cereri, conform contractului de finanțare și instrucțiunilor AM;
  • întocmirea cererilor de rambursare  și a dosarelor care însotesc aceste cereri, conform contractului de finanțare si instrucțiunilor AM;
  • întocmirea rapoartelor de progres în cadrul Proiectului;
  • întocmirea notificărilor și a documentațiilor aferente acestora, conform prevederilor contractului de finanțare ;
  • întocmirea solicitărilor de  acte adiționale ale contractului de finanțare și a documentațiilor aferente acestora;
  • întocmirea răspunsurilor la solicitările de clarificări/informații suplimentare primite de la Autoritatea contractantă/ Organismul Intermediar;
  • încărcarea tuturor documentelor pe platforma MYSMIS/ altă platformă electronică, după caz;
  • întocmirea oricăror altor documente/ documentații/ corespondență necesare pentru buna desfășurare a proiectului si a realizării activitaților în bune condiții în cadrul proiectului;
  • participarea alături de beneficiar/ reprezentantul legal al acestuia la vizitele sau întâlnirile cu reprezentanții autorității contractante;
  • urmărirea alături de beneficiar a implementării proiectului, a îndeplinirii tuturor activităților in cadrul proiectului, conform cererii de finanțare;
Servicii consultanță organizare proceduri achiziții
  • Consultanță pentru organizarea procedurilor de achiziții în cadrul proiectului, cu respectarea prevederilor legale aplicabile procedurilor de achiziții și cu respectarea termenelor legale aplicabile;
  • Consultanță pentru  elaborarea documentațiilor de atribuire, a modelelor de formulare, a modelelor de contracte;
  • Consultanță pentru evaluarea ofertelor depuse, împreună cu beneficiarul, în cadrul procedurilor de atribuire a contractelor de achiziții;
  • Consultanță pentru elaborarea notelor justificative de atribuire a contractelor de achiziție;
  • întocmirea notelor justificative pentru stabilire a valorii estimate a achizițiilor, a notelor justificative pentru alegerea criteriilor de atribuire și pentru stabilirea cerințelor minime de calificare, dacă este cazul;