
INTEGRA BUSINESS CONSULTING SRL

Adresa
Str. Silvestru, Nr. 152, Parter
Parcuri Fotovoltaice UAT-uri-Fondul pentru modernizare
Proiectul „Sprijinirea investițiilor în noi capacități de producere a energiei electrice din surse regenerabile prin autoconsum”, finanțat prin Fondul de Modernizare, are ca obiectiv dezvoltarea unui parc fotovoltaic dedicat producerii de energie verde pentru consum propriu. Investiția contribuie la creșterea independenței energetice, reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră și tranziția către un sistem energetic sustenabil.
Preț: 40.000 lei
OFERTĂ DE SERVICII referitor Fondul pentru modernizare — Sprijinirea investițiilor în noi capacități de producere a energiei electrice produse din surse regenerabile pentru autoconsum pentru entități publice
În conformitate cu cerințele ghidului de finanțare vă înaintăm oferta noastră de servicii, cu următoarele detalii:
1.Detalii tehnice
Serviciile ofertate sunt destinate activităților de obținere a finanțării din cadrul Fondului pentru Modernizare in Romania – Sprijinirea investitiilor in noi capacitate de producere a energiei electrice produsa din surse regenerabile pentru autoconsum pentru entități publice.
Oferta tehnică cuprinde realizarea următoarelor activități:
1.Consultanță pentru evaluarea condițiilor de eligibilitate în raport cu cerințele finanțatorului:
Verificarea documentelor care țin de eligibilitatea dosarului de finanțare.
Verificarea condițiilor de eligibilitate, privind solicitantul, activitățile și cheltuielile pentru care se solicită finanțare.
Consilierea beneficiarului în vederea obținerii, întocmirii, corectării, completării, etc. a documentelor care țin de eligibilitatea proiectului, acolo unde este cazul.
2.Consultanță pentru obținerea finanțării
Evaluarea condițiilor de eligibilitate în raport cu cerințele finanțatorului și recomandări pentru corectarea acestora, acolo unde este cazul;
Consultanță în elaborarea cererii de finanțare:
Colectarea informațiilor necesare elaborării cererii de finanțare de la beneficiar;
Elaborarea cererii de finanțare;
Elaborarea documentelor suport la cererea de finanțare:
Elaborarea documentelor suport la Cererea de Finanțare;
Verificarea eligibilității costurilor.
Asistența tehnică în îndeplinirea criteriilor de evaluare tehnică și financiară:
Consilierea beneficiarului la verificarea documentelor tehnice și a celor care țin de eligibilitatea proiectului/dosarului, în conformitate cu cerințele finanțatorului;
Întocmirea dosarului de finanțare;
Încărcarea/transmiterea proiectului finanțatorului;
Asistență până la contractarea finanțării proiectului;
Prestatorul va acorda asistență de specialitate pe toată durata evaluării proiectului ulterior până la semnarea contractului de finanțare;
Prestatorul va răspunde solicitărilor de clarificări adresate de finanțator, în termenele impuse de procedura specifică evaluării conformității administrative și eligibilității cât și evaluării tehnice și financiare.
3. Detalii financiare
Valoarea serviciilor de consultanță pentru scrierea și depunerea cererii de finanțare este de 40.000 lei, fara TVA, care vor fi platiti la selectarea proiectului spre finantare.
Cheltuielile cu managementul proiectului sunt eligibile