
FLX SMART SOLUTIONS SRL

Adresa
Soseaua Oltenitei,202
Limitator de Viteză Inteligent FLX-SSR, Unicul Bumper Inteligent din Lume produs 100% în România
Preț: Cere oferta
Sistem Inteligent Senzoristic de Reducere a Vitezei oferit în România și Europa de către FLX Smart Solutions S.R.L
Unicul Bumper Inteligent din Lume!
- Sistem Patentat și Certificat CE -
FLX-SSR este sistemul inteligent senzoristic care pune ,, STOP'' accidentelor și implicit deceselor pe trecerile de pietoni și în punctele cu accidente frecvente cauzate de viteză, respectând pe cei care respectă viteza !
Ce este FLX - SSR sau FLX Smart Speed Reducer?
Limitatorul inteligent de viteză cu ridicare din asfalt FLX-SSR, este o invenție revoluționară, care se integrează în suprafața drumului și asumă responsabilitatea de a controla și reduce viteza vehiculelor. Această tehnologie avansată combină principii de inginerie și informatică pentru a crea o soluție eficientă în gestionarea traficului și prevenirea accidentelor rutiere. Unul dintre aspectele remarcabile ale limitatorului de viteză cu ridicare din asfalt este modul în care acesta funcționează. Sistemul este echipat cu un dispozitiv inteligent care detectează viteza autovehicului, un prag reductor din metal care se ridică și coboară in asfalt și un semafor care avertizează conducatorii auto prin culorea verde sau galbenă dacă aceștia respectă sau nu limitele de viteză.
Cum funcționează?
Simplu si Eficient! Practic, pragul reductor cu o înălțime ajustabilă de până la maxim de 6,5 cm înălțime stă tot timpul ridicat și coboară doar dacă autovehiculul care se apropie respectă limita de viteză din zona unde este amplasat acesta. Dacă conducătorul auto nu respectă limita, se procedează la fel ca si în cazul unui limitator de viteza clasic fix. Se reduce la maxim și se trece peste acesta cu viteză foarte redusă, lucru destul de incomod, care îngreunează traficul și mărește gradul de poluare acustică, cu CO2 sau alte impuritați. Autovehiculele de intervenție sunt detectate de la distanță (90-140 metrii) pe baza semnalelor sonore și pragul reductor rămâne coborât pentru toți participanții la trafic, până la îndepărtarea acestora.
Cum procedează pietonii?
Inainte de traversarea pe zebră, pietonii trebuie sa apese butonul atasat pe semafor și imediat culoarea semaforului se transformă in galben intermitent pentru a atrage atenția șoferilor. Totodată, pragul reductor va rămâne ridicat, până la traversarea pietonilor, indiferent dacă șoferii care se apropie respectă viteza. In cazul in care trecerea de pietoni este și luminoasă, aceasta se va aprinde și va rămâne așa până la traversarea pietonilor.
Eficiența sistemului
La Snagov, în prima zi de la implementare, 92% dintre soferi NU au respectat viteza. La 15 luni de la implementare 95% - 99% respectă viteza zilnic! Raport conform datelor înregistrate prin funcția de monitorizare și măsurare a traficului, inclusă în software-ul sistemului care înregistrează câte autovehicule trec, la ce ore și la ce viteze acestea circulă.
Sistemul FLX-SSR trebuie să devină o prioritate pentru absolut toate primăriile din România!
Articole relationate:
-
Importanța Sistemelor Inteligente pentru Siguranța și Protecția Rutieră
-
Soluție reală care poate salva vieți, reduce poluarea și fluidiza traficul în orașele din România
-
Resurse pentru primării Franța a interzis limitatoarele clasice. Urmează Europa. România este pregătită?
Este un produs românesc de top, prezentat deja la evenimente naționale și apreciat pentru eficiență.
Manual de utilizare PDF, descarcabil
Stiri Canale TV
Antena 1
PRO TV
Prima TV
Columna TV
TVR 1
Antena 3 CNN
Premiile obtinute de Sistemul Senzoristic Inteligent de Reducere a Vitezei FLX-SSR
Premiul ,,Smart Road Safety'' la Gala AAPRO
Premiul ,,Digital Product Excellence'' la Gala Factory 4.0
Dispozitive moderne și inteligente, precum Sistemul Senzoristic Inteligent FLX-SSR , oferă o alternativă legală, sigură și modernă, fără efectele negative ale acestor soluții învechite.
FLX-SSR este adaptiv, legal, inteligent și ecologic,
- Funcționează doar la depășirea vitezei și nu deranjează vehiculele de urgență sau șoferii corecți.
- Reducem poluarea prin eliminarea frânărilor și accelerărilor forțate.
- Avem eficiență dovedită prin simulări și teste în teren – cu scăderi semnificative ale accidentelor și ale vitezelor în zonele critice (școli, spitale, treceri de pietoni).
Semafoarele cu radar blochează inutil traficul și penalizează șoferii corecți. Tot mai des întâlnite, semafoarele cu radar impun oprirea tuturor vehiculelor, inclusiv a celor care respectă viteza legală.
Acest lucru duce la:
- Aglomerație și disconfort în trafic, mai ales în orele de vârf;
- Iritarea și frustrarea șoferilor corecți, care sunt penalizați nedrept;
- Consum suplimentar de combustibil și poluare crescută, cauzate de opriri și porniri repetate;
Ineficiență în situații de urgență, afectând ambulanțele, pompierii sau transportul public.
FLX-SSR, în schimb:
- Respectă și favorizează șoferii disciplinați, coborând automat atunci când viteza este respectată;
- Nu oprește traficul inutil și menține fluiditatea deplasării;
- Funcționează adaptiv și inteligent, doar atunci când este cu adevărat necesar – în caz de depășire a vitezei sau prezență pietonală activată;
- Protejează extrem de mult pietonii, la apăsarea butonului de pe semafor, lumina galbenă devine intermitentă, pragul rămâne ridicat indiferent de viteza autovehiculelor si luminile incorporate in liniile zebrei se aprind pană la terminarea traversarii pietonilor, după care isi reia functionalitatea normală.
- Este mai puțin intruziv, dar mai eficient în schimbarea comportamentului rutier.
- Permite trecerea autovehiculelor de interventie , acestea fiind detectate de la distante (100-150 de metrii) pe baza semnalelor sonore si pragul coboară pentru a fluidiza trecerea acestora.
- Nu crează probleme la deszăpezire, permite trecerea autovehiculelor de deszăpezire la nivel, coborând pragul si in interior sistemul are un mecanism de dezghet sau degivrare astfel incât nu este afectat de temperaturile extrem de scăzute, de pe timpul iernii.
FLX-SSR este legal, inteligent și conectabil:
- Nu produce disconfort șoferilor corecți;
- Nu afectează vehiculele speciale (salvare, pompieri, autobuze);
- Este compatibil cu multe alte sisteme smart city (transmitere date, monitorizare);
- Are o durată de viață mare și costuri reduse de întreținere.
FLX-SSR contribuie activ la reducerea poluării
- Spre deosebire de soluțiile care impun frânări și accelerări inutile (bump-uri sau semafoare cu radar), sistemul nostru permite un stil de condus natural și economic, aliniat strategiilor de decarbonizare urbană și mobilitate sustenabilă.
- Eficiență dovedită în prevenirea accidentelor fiind recomandat să se introducă pe infrastructura critică.
Testele reale și simulările efectuate au demonstrat:
- Reducerea semnificativă a vitezei în zonele sensibile (școli, treceri de pietoni);
- Eliminarea numărului de coliziuni și incidente;
- Îmbunătățirea comportamentului preventiv al șoferilor.
Exemplu concret:
În prima zi de instalare a sistemului, procentul șoferilor care NU respectau viteza legală a fost de 92%. Treptat, comportamentul rutier s-a schimbat radical, iar după 6 luni, procentul celor care respectă viteza este zilnic peste 95%, atingând în unele zile chiar 99,3%. Cei care nu respectă limita sunt, de regulă, șoferi care trec pentru prima dată prin zonă.
Aceast raport pozitiv se bazează pe funcția avansată de monitorizare a traficului, integrată în software-ul nostru, care permite analiza continuă a comportamentului rutier și furnizarea de date în timp real.
Recomandări pentru edilii din România:
- Inventariați toate limitatoarele existente și verificați conformitatea lor cu legislația națională și europeană.
- Evitați investițiile în sisteme depășite – pot genera litigii și sancțiuni.
- Includeți în buget proiecte pentru soluții inteligente – există deja tehnologii inovatoare în România, precum FLX-SSR, eligibile pentru fonduri europene.
Concluzie:
Ceea ce se întâmplă astăzi în Franța este mai mult decât o știre, este un avertisment pentru administrațiile locale din întreaga Uniune Europeană.
Înlocuirea limitatoarelor tradiționale cu soluții inteligente nu este doar o opțiune, ci o necesitate legală, socială și economică.
Conform OUG 98/2010 și Directivei UE 2008/114/CE, infrastructura critică națională (ICN) include sisteme și componente esențiale pentru funcționarea societății, cum ar fi transportul, energia și informațiile.
Coordonarea protecției cade în sarcina CNAIPIC (Ministerul Afacerilor Interne) și STS Legislația prevede identificarea, desemnarea și protecția infrastructurilor critice, dar include și componente de mobilitate urbană sigure, cum ar fi trecerile inteligente de pietoni.
Tronsonul rutier care deservește zona pietonală și intrările în localități este parte integrantă a infrastructurii critice — în special în proximitatea școlilor, spitalelor sau sediilor administrative.
Protecția acestor zone implică controlul traficului și reducerea riscurilor rutiere. România are oportunitatea de a deveni lider și exemplu de bune practici în infrastructura rutieră inteligentă la nivel european și mondial, dar acest obiectiv poate fi atins doar prin implicarea și colaborarea tuturor celor care activează în administrațiile publice.
Acces prezentare site