
LECTOFORM CONSULTING SRL

Adresa
B-dul Alexandru cel Bun, nr. 1 sc. B ap. 1
EXPERT ACHIZITII PUBLICE - CURS ONLINE
ONLINE - EXPERT ACHIZITII PUBLICE. ACHIZITII PUBLICE PENTRU AUTORITATI CONTRACTANTE SI OFERTANTI
Preț: 699 LEI
AGENDA CURSULUI
SESIUNEA I: 20 - 31 IANUARIE 2025
SESIUNEA II: 03 - 14 MARTIE 2025
SESIUNEA III: 31 MARTIE - 11 APRILIE 2025
AGENDA CURSULUI
20 - 31 IANUARIE 2025, Examen, OPTIONAL: 20 FEBRUARIE 2025
LUNI, MARTI, JOI:17:00 - 20:30
03 -14 MARTIE 2025, Examen, OPTIONAL: 10 APRILIE 2025
LUNI, MARTI, JOI:17:00 - 20:30
31 MARTIE - 11 APRILIE 2025, Examen, OPTIONAL: 08 MAI 2025
LUNI, MIERCURI, VINERI:17:00 - 20:30
TARIF CURS PARTICIPARE: 699 LEI*
*TARIF REDUS PENTRU INSCRIEREA PERSOANELOR FIZICE
*ACEST TARIF NU SE APLICA IN CAZUL INSCRIERII PERSOANELOR JURIDICE/PFA/ INSTITUTII PUBLICE. IN ACEST CAZ, SE APLICA TARIFUL INTREG AL CURSULUI.
IN CAZUL INSCRIERII PERSOANELOR JURIDICE/PFA/ INSTITUTII PUBLICE, SE APLICA TARIFUL INTREG AL CURSULUI, 990 LEI.
TERMEN LIMITA ÎNSCRIERE CURS : DATA INCEPERII CURSULUI
Tariful de curs include livrarea cursului în format online, mapa cursantului, suportul de curs pe suport electronic, agendă și pix personalizate, certificatul de participare acreditat. Mapa cursantului va fitransmisă prin poștă după confirmarea participării și a înregistrării plății.
TEMATICA
Introducere în sistemul achizițiilor publice. Cadru legislativ național și european.
Principiile care stau la baza achizițiilor publice.
Tipuri de proceduri de atribuire.
Facilități oferite de platforma SICAP.
Cumpărarea directă prin Catalogul electronic din SICAP, atât din punctul de vedere al operatorilor economici, cât și din punctul de vedere al autorităților contractante.
Publicitate-Anunțuri. Cum pot profitaoperatorii economici de aceste anunțuri? Cum pot transforma autoritățile contractante acest anunţ într-o cumpărare directă ONLINE?
Catalog electronic SEAP.
Consultarea pieței.
Documentația de atribuire versus ofertă.
Strategia de contractare.
Caietul de sarcini vs. oferta tehnică.
Rolul DUAE (Documentul Unic de Achiziție European).
Analiza documentației de atribuire și solicitarea de clarificări.
Evaluarea ofertelor.
Comisia de evaluare a ofertelor. Atribuții și responsabilități
Procese verbale de analiză a ofertelor. Raportul procedurii.
Reguli de transparență, de comunicare și de transmitere a datelor și de evitare a conflictelor de interese.
Subcontractanți, terți susținători, asociere de operatori economici.
Oferte alternative, neconforme, inacceptabile, neadecvate.
Atribuirea contractelor/acordurilor-cadru. Dosarul achiziției.
Modificarea contractelor în perioada de valabilitate.
Modalități speciale de atribuire. Acordul cadru.
Simulare în SICAP pentru o procedură de atribuire, online, cu fază finală de licitație electronică.
Alte aplicații practice, studii de caz, discuții și teme la cererea participanților.
TRAINERI
COJOCARU LARISA – Formator cu experiență relevantă în achiziții, realizată atât în sistemul public cât și în privat. Experiența în achiziții a fost obținută ca urmare a ocuparii, în ultimii 18 ani, a posturilor de consultant și formator.
CERTIFICARE
La finalul sesiunii de formare, participanții la curs vor sustine un examen in prezenta unei comisii de evaluare, în urma căruia se vor elibera certificatele de absolvire recunoscute de Ministerul Muncii și Ministerul Educatiei in ocupația Expert în Achiziții Publice – cod COR 213946, cu durata de 40 de ore și a suplimentului descriptiv in care sunt mentionate compețentele dobandite in urma cursului.
Nivelul studiilor - Superioare, finalizate cu diplomă de licență