
INTEGRA BUSINESS CONSULTING SRL

Adresa
Str. Silvestru, Nr. 152, Parter
Acțiunea 2.2 Consolidarea clădirilor aflate în risc seismic
Serviciile ofertate sunt destinate activităților de obținere a finanțării pentru obiectivul de investiții din cadrul Acțiunea 2.2 Consolidarea clădirilor aflate în risc seismic
Preț: 50.000 lei
Vă înaintăm oferta noastră de servicii, cu următoarele detalii:
1. Detalii tehnice
Serviciile ofertate sunt destinate activităților de obținere a finanțării pentru obiectivul de investiții din cadrul Acțiunea 2.2 Consolidarea clădirilor aflate în risc seismic și cuprinde realizarea următoarelor activități:
Consultanță pentru evaluarea condițiilor de eligibilitate în raport cu cerințele finanțatorului:
✓ Consultanță pentru înțelegerea programului de finanțare .
✓ Verificarea condițiilor de eligibilitate, privind solicitantul, activitățile, lucrările și cheltuielile pentru care se solicită finanțare.
✓ Consilierea beneficiarului în vederea obținerii, întocmirii, corectării, completării, etc. a documentelor care țin de eligibilitatea proiectului, acolo unde este cazul.
Consultanță pentru obținerea finanțării
✓ Evaluarea condițiilor de eligibilitate în raport cu cerințele finanțatorului șirecomandări pentru corectarea acestora, acolo unde este cazul;
✓ Consultanță în elaborarea cererii de finanțare:
• Colectarea informațiilor necesare elaborării cererii de finanțare de la beneficiar;
• Elaborarea cererii de finanțare;
✓ Elaborarea documentelor suport la cererea de finanțare:
• Elaborarea documentelor suport la Cererea de Finanțare;
• Verificarea eligibilității costurilor.
✓ Asistența tehnică în îndeplinirea criteriilor de evaluare tehnică și financiară:
• Consilierea beneficiarului la verificarea documentelor tehnice și a celor care țin de eligibilitatea proiectului/dosarului, în conformitate cu cerințele finanțatorului;
✓ Întocmirea dosarului de finanțare;
✓ Încărcarea/transmiterea proiectului finanțatorului;
✓ Asistență până la contractarea finanțării proiectului;
• Prestatorul va acorda asistență de specialitate pe toată durata evaluării proiectului ulterior până la semnarea contractului de finanțare;
• Prestatorul va răspunde solicitărilor de clarificări adresate de finanțator, în termenele impuse de procedura specifică evaluării conformității administrative șieligibilității cât și evaluării tehnice și financiare.
2. Detalii financiare
Valoarea Ofertei noastre pentru asigurarea serviciilor de consultanță pentru obținerea finanțării pentru obiectivul de investiții este de 50.000 Ron, valoare fără TVA.
Plata se va face doar la aprobarea proiectului in 2 transe:
• 20.000 lei, la care se adauga TVA, in termen de 30 zile de la primirea deciziei de aprobare a proiectului
• 30.000 lei, la care se adauga TVA, in termen de 30 de zile de la semnarea contractului de finantare
Menționăm că oferta companiei noastre este în SICAP societatea S.C. Integra Business Consulting S.R.L.(CUI 14977413), numar de referinta: ADR_1, Cod si denumire CPV:72224000-1 Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.2), denumire:Servicii de consultanta pt scriere finantare nerambursabila pentru Consolidare cladiri publice