Filtru căutare: Tulcea

PRIMĂRIA ISACCEA

Adresa

Str. 1 Decembrie, Nr. 25

header image

PRIMĂRIA ORAŞULUI ISACCEA, judeţul TULCEA, publică anunţul privind organizarea concursului de recrutare pentru ocuparea unei funcţii publice

...

PRIMĂRIA ORAŞULUI ISACCEA, judeţul TULCEA, publică anunţul privind organizarea concursului de recrutare pentru ocuparea unei funcţii publice de conducere vacante în baza art. VII din OUG nr. 115/2023 – alin.(2) lit.a) şi art. VII alin. (7)/XI/XII din OUG 121/2023 pentru modificarea şi completarea Codului administrativ

 

Responsabilitatea privind legalitatea și corectitudinea informațiilor din conținutul anunțului de concurs publicat pe site-ul Agenției și încadrarea în temeiurile legale prevăzute de actele normative aparțin în exclusivitate autorității sau instituției publice organizatoare a concursului.
 
Informaţii concurs
 
Tip concurs: Recrutare pe functie publica de conducere in afara Agentiei
Data de sustinere a probei scrise: 26.08.2024, ora 14:00
Data și ora probei de interviu se va afișa pe site-ul instituției care organizează concursul odată cu afișarea rezultatelor probei scrise.
Locaţia de desfăşurare a concursului: Primaria orasului Isaccea, str. 1 Decembrie nr. 25
Stare concurs: Programat
Observaţii suplimentare:
Perioada de depunere a dosarelor: 23.07.2024 - 12.08.2024

Persoana de contact: Iftode Catalina-Maria, Consilier
Telefon: 0755770543, Fax:
E-mail: resurseumaneisaccea@gmail.com
Data afişării: 23.07.2024, ora 10:00
 
Informaţii posturi scoase la concurs
 
Secretar general al oraşului
Descriere post   Localizare post
Clasa: conducere
Tip compartiment: COMPARTIMENT
Denumire compartiment: SECRETAR GENERAL UAT
PRIMĂRIA ORAŞULUI ISACCEA
Localitate: ISACCEA
Judeţ: TULCEA
 
Condiții pentru ocuparea postului
 
Conţinutul dosarului de concurs şi modalitatea de înscriere la concurs
Condiţii de ocupare a unei funcţii publice potrivit art. 465 din Codul administrativ

Pentru Secretar general al oraşului, Clasa conducere, Grad I, COMPARTIMENT SECRETAR GENERAL UAT

Studii:

- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în următoarele domenii de studiu: ştiinţe administrative (Ramura de ştiinţă), ştiinţe juridice (Ramura de ştiinţă), ştiinţe politice (Ramura de ştiinţă)
- studii universitare de master absolvite cu diplomă în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice sau cu diplomă echivalentă conform prevederilor art. 57 alin. (2) din Legea învăţământului superior nr. 199/2023
Vechimea minimă în specialitatea studiilor: 7 ani
Durată timp de muncă: 8h/zi - 40h/saptamâna

Perfecţionări (specializări):
Se menţionează, dacă este cazul, condiţia prevăzută la art. 465 alin. (1) lit. g) din OUG nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare, cu privire la dovedirea prin certificat, sau, după caz, prin alt tip de document, a absolvirii unei perfecţionări sau specializări stabilite expres de lege pentru ocuparea unor funcţii publice:
-

Cunoştinţe teoretice în domeniul tehnologiei informaţiei (necesitate şi nivel de cunoaştere):
Se completează în cazul în care pentru ocuparea funcţiei publice este necesară deţinerea cunoştinţelor teoretice în domeniul tehnologiei informaţiei, cu precizarea nivelului de certificare similar celui de tip ECDL/ICDL:
-

Cerinte specifice:
Se menţionează, dacă este cazul, condiţia prevăzută la art. 465 alin. (1) lit. g indice 2 şi alin. (2) din OUG nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare, cu privire la obţinerea unui/unei aviz/autorizaţii prevăzut/prevăzute de lege, cu respectarea prevederilor legislaţiei specifice cu privire la îndeplinirea condiţiei:
-
 
Bibliografie şi tematică
 
Bibliografie şi tematică pentru Secretar general al oraşului, Clasa conducere, Grad I, COMPARTIMENT SECRETAR GENERAL UAT


1. Constituţia României, republicată

cu tematica Constituţia României, republicată

2. Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare

cu tematica Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare

3. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare

cu tematica Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare

4. Partea I, titlul I şi titlul II ale părţii a II-a, titlul I al părţii a IV-a, titlul I şi II ale părţii a VI-a din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare

cu tematica Partea I, titlul I şi titlul II ale părţii a II-a, titlul I al părţii a IV-a, titlul I şi II ale părţii a VI-a din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare

5. Legea nr.287/2009 Codul Civil, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

cu tematica Cartea III –integral, Cartea IV – integral, Cartea V – integral şi Cartea VI – integral din Legea nr.287/2009 Codul Civil, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

6. Legea nr. 53/ 2003 Codul Muncii republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

cu tematica Legea nr.53/ 2003 Codul Muncii republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

7. Legea nr.18/1991 privind fondul funciar, republicată,cu modificările şi completările ulterioare;

cu tematica Legea nr. 18/1991 privind fondul funciar, republicată,cu modificările şi completările ulterioare;

8. Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executarii lucrarilor de constructii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

cu tematica Legea nr.50/1991 privind autorizarea executarii lucrarilor de constructii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

9. Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului şi urbanismul, cu modificările şi completările ulterioare;

cu tematica Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului şi urbanismul,cu modificările şi completările ulterioare;

10. Legea nr.119/1996 cu privire la actele de stare civilă, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

cu tematica Legea nr. 119/1996 cu privire la actele de stare civilă, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

Atribuţii stabilite în fişa postului, precum şi alte date necesare desfăşurării concursului:

Atribuţii prevăzute în fişa postului
1. Avizează proiectele de hotărâri şi contrasemnează pentru legalitate dispoziţiile primarului, respectiv ale preşedintelui consiliului judeţean, hotărârile consiliului local, respectiv ale consiliului judeţean, după caz;
2. Participă la şedinţele consiliului local, respectiv ale consiliului judeţean;
3. Asigură gestionarea procedurilor administrative privind relaţia dintre consiliul local şi primar, respectiv consiliul judeţean şi preşedintele acestuia, precum şi între aceştia şi prefect;
4. Coordonează organizarea arhivei şi evidenţa statistică a hotărârilor consiliului local şi a dispoziţiilor primarului, respectiv a hotărârilor consiliului judeţean şi a dispoziţiilor preşedintelui consiliului judeţean;
5. Asigură transparenţa şi comunicarea către autorităţile, instituţiile publice şi persoanele interesate a actelor prevăzute la lit. a);
6. Asigură procedurile de convocare a consiliului local, respectiv a consiliului judeţean, şi efectuarea lucrărilor de secretariat, comunicarea ordinii de zi, întocmirea procesului-verbal al şedinţelor consiliului local, respectiv ale consiliului judeţean, şi redactarea hotărârilor consiliului local, respectiv ale consiliului judeţean;
7. Asigură pregătirea lucrărilor supuse dezbaterii consiliului local, respectiv a consiliului judeţean, şi comisiilor de specialitate ale acestuia;
8. Poate atesta, prin derogare de la prevederile Ordonanţei Guvernului nr. 26/2000 cu privire la asociaţii şi fundaţii, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 246/2005, cu modificările şi completările ulterioare, actul constitutiv şi statutul asociaţiilor de dezvoltare intercomunitară din care face parte unitatea administrativ-teritorială în cadrul căreia funcţionează;
9. Poate propune primarului, respectiv preşedintelui consiliului judeţean înscrierea unor probleme în proiectul ordinii de zi a şedinţelor ordinare ale consiliului local, respectiv ale consiliului judeţean;
10. Efectuează apelul nominal şi ţine evidenţa participării la şedinţele consiliului local, respectiv ale consiliului judeţean a consilierilor locali, respectiv a consilierilor judeţeni;
11. Numără voturile şi consemnează rezultatul votării, pe care îl prezintă preşedintelui de şedinţă, respectiv preşedintelui consiliului judeţean sau, după caz, înlocuitorului de drept al acestuia;
12. Informează preşedintele de şedinţă, respectiv preşedintele consiliului judeţean sau, după caz, înlocuitorul de drept al acestuia, cu privire la cvorumul şi la majoritatea necesare pentru adoptarea fiecărei hotărâri a consiliului local, respectiv a consiliului judeţean;
13. Asigură întocmirea dosarelor de şedinţă, legarea, numerotarea paginilor, semnarea şi ştampilarea acestora;
14. Urmăreşte ca la deliberarea şi adoptarea unor hotărâri ale consiliului local, respectiv ale consiliului judeţean să nu ia parte consilierii locali sau consilierii judeţeni care se încadrează în dispoziţiile art. 228 alin. (2); informează preşedintele de şedinţă, sau, după caz, înlocuitorul de drept al acestuia cu privire la asemenea situaţii şi face cunoscute sancţiunile prevăzute de lege în asemenea cazuri;
15. Certifică conformitatea copiei cu actele originale din arhiva unităţii/subdiviziunii administrativ- teritoriale;
16. Asigura transparenta si comunicarea catre autoritatile, institutiile publice si persoanele interesate, in conditiile Legii nr.544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, cu modificarile si completarile ulterioare;
17. Elibereaza extrase sau copii de pe orice act din arhiva consiliului local, in afara celor cu caracter secret, stabilit potrivit legii; elibereaza copii sau extrase de pe actele de stare civila pe care le inregistreaza si le certifica prin semnatura ca fiind conforme cu originalul;
18. Coordoneaza compartimentele si activitatile cu caracter juridic, de stare civila, autoritate tutelara, asistenta sociala si registru agricol din cadrul aparatului propriu de specialitate:
19. Coordoneaza si alte servicii ale aparatului propriu de specialitate, stabilite de primar;
20. Coordoneaza si aplica in partile ce-l privesc, activitatile legate de aplicarea Legii nr.52/2003 privind transparenta decizionala in administratia publica;
21. Urmareste rezolvarea corespondentei in termenul legal;
22. Sprijina conducerea executiva a orasului in organizarea si desfasurarea alegerilor, a recensamintelor si a altor actiuni sociale de impact local;
23. Coordoneaza si verifica modul de completare si tinere la zi a registrului agricol de catre persoana desemnata cu aceasta activitate;
24. Controleaza activitatea de ordonare, inventariere si selectionare a arhivei institutiei si pastrarea acesteia de catre persoana imputernicita cu gestiunea fondului arhivistic;
25. Gestioneaza evidenta performantelor profesionale individuale in baza aprecierilor sefilor ierarhici, conform legislatiei in vigoare si coordoneaza activitatea prin care se promoveaza in functii, clase, grade sau trepte profesionale ale functionarilor publici, cat si a personalului contractual, din cadrul aparatului de specialitate al primarului;
26. Urmareste intocmirea fiselor postului si a atributiilor de serviciu specifice locurilor de munca din institutie, asigura actualizarea acestora ori de cate ori apar schimbari ale continutului muncii acestora;
27. Alte atribuţii prevăzute de lege sau însărcinări date prin acte administrative de consiliul local, de primar, de consiliul judeţean sau de preşedintele consiliului judeţean, după caz.

Atribuţii generale:
1. Utilizează în mod corespunzător aplicaţia informatică Doc Manager – secţiunea Registratură – cu respectarea termenelor de soluţionare şi/sau răspuns în ceea ce priveşte documentele care îi sunt repartizate spre rezolvare. Respectă legenda de culori din cadrul aplicaţiei în funcţie de starea documentelor şi modul de rezolvare al acestuia, având totodată obligaţia de a ataşa fiecărui document de rezolvat, inclusiv celui din oficiu, solicitarea, soluţionarea şi/sau răspunsul în format electronic (scanat), acolo unde se impune această operaţiune;
2. Răspunde de respectarea programului de lucru şi a disciplinei în cadrul serviciului;
3. Respectă procedurile interne legate de utilizarea aparaturii din dotare (softuri, utilizarea internetului, etc.);
4. Are obligaţia să păstreze secretul de stat, secretul de serviciu, precum şi confidenţialitatea în legătură cu faptele, informaţiile sau documentele de care ia cunoştiinţă în exercitarea funcţiei publice/contractuale, în condiţiile legii, cu excepţia informaţiilor de interes public;
5. În exercitarea profesiei şi în legătura cu aceasta, este independent profesional şi nu poate fi supus nici unei îngrădiri sau presiuni de orice tip, fiind protejat de lege împotriva acestora;
6. Neîndeplinirea întocmai şi la timp a sarcinilor prevăzute în prezenta fişă a postului atrage după sine, în funcţie de gravitate sau consecinţe, răspunderea disciplinară, materială sau penală;
7. Pentru pagubele produse cu vinovăţie patrimoniului instituţiei, pentru nerestituirea în termenul legal a sumelor ce i s-au acordat necuvenit, precum şi pentru daunele plătite de instituţie, în calitate de comitent, unor terţe persoane, în temeiul unei hotărâri judecătoreşti definitive şi irevocabile, se angajează răspunderea civilă a funcţionarului public sau a personalului contractual;
8. Răspunde şi urmăreşte îndeplinirea dispoziţiilor primarului şi a hotărârilor consiliului local şi a altor acte normative cu privire la activitatea compartimentului;
9. Respectă toate obligaţiile/îndatoririle ce rezultă din Legea nr.188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, Legea nr.7/2004 privind Codul de conduită al funcţionarilor, Legea nr.53/2003 – Codul Muncii, Regulamentul de Ordine Interioară, Regulamentul de Organizare şi Funcţionare;
10. Are obligaţia respectării întocmai a regimului juridic al conflictului de interese şi al incompatibilităţilor, stabilite potrivit legii şi procedurilor interne;
11. Are obligaţia respectării prevederilor perfecţionării continue a cunoştinţelor profesionale;
12. Răspunde de respectarea măsurilor în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă şi în domeniul situaţiilor de urgenţă conform prevederilor legale, a fişelor de instruire individuală privind securitatea şi sănătatea în muncă, a dispoziţiilor primarului, hotărârilor de consiliu local;
13. Contribuie la elaborarea, dezvoltarea şi actualizarea procedurilor specifice de lucru;
14. In cazul în care identifică un risc, completează şi transmite formularul de alertă de risc responsabilului cu riscurile;
15. In cazul în care identifică o neregulă, completează şi transmite formularul de alertă nereguli responsabilului cu neregulile;
16. Aplică politica de siguranţă a datelor la nivelul compartimentului/serviciului;
17. Asigură arhivarea documentelor create, în conformitate cu dispoziţiile legale şi a nomenclatorului arhivistic şi păstrarea inventarelor arhivistice şi a proceselor verbale de predare-primire, după caz. Predarea la arhiva instituţiei va avea loc în primul trimestru al anului pentru documentele create/elaborate cu un an anterior celui predării.