Filtru căutare: Sibiu

PRIMĂRIA SIBIU

Adresa
Str. Samuel Brukenthal Nr.2
PRIMĂRIA MUNICIPIULUI SIBIU, județul SIBIU, publică anunțul privind organizarea concursului de recrutare pentru ocuparea unei funcţii publice
PRIMĂRIA MUNICIPIULUI SIBIU, județul SIBIU, publică anunțul privind organizarea concursului de recrutare pentru ocuparea unei funcţii publice de conducere vacante în baza art. VII din OUG nr. 115/2023 – alin.(3) și art. VII alin. (7)/XI/XII din OUG 121/2023 pentru modificarea și completarea Codului administrativ
Responsabilitatea privind legalitatea și corectitudinea informațiilor din conținutul anunțului de concurs publicat pe site-ul Agenției și încadrarea în temeiurile legale prevăzute de actele normative aparțin în exclusivitate autorității sau instituției publice organizatoare a concursului.
Informaţii concurs
Tip concurs: Recrutare pe functie publica de conducere in afara Agentiei
Data de sustinere a probei scrise: 26.08.2024, ora 12:00
In cadrul concursului se desfăşoară proba suplimentară de testare a cunoştinţelor PC
Data și ora probei de interviu se va afișa pe site-ul instituției care organizează concursul odată cu afișarea rezultatelor probei scrise.
Locaţia de desfăşurare a concursului: PRIMĂRIA MUNICIPIULUI SIBIU
Stare concurs: Programat
Observaţii suplimentare:
Perioada de depunere a dosarelor: 23.07.2024 - 12.08.2024
Locul desfasurarii probei/probelor suplimentare:
- Proba IT, 26.08.2024 8:30:00, PRIMĂRIA MUNICIPIULUI SIBIU
Persoana de contact: LUPEAN OANA, CONSILIER SUPERIOR
Telefon: 0268208800, Fax:
E-mail: oana.lupean@sibiu.ro
Data afişării: 23.07.2024, ora 10:00
Data de sustinere a probei scrise: 26.08.2024, ora 12:00
In cadrul concursului se desfăşoară proba suplimentară de testare a cunoştinţelor PC
Data și ora probei de interviu se va afișa pe site-ul instituției care organizează concursul odată cu afișarea rezultatelor probei scrise.
Locaţia de desfăşurare a concursului: PRIMĂRIA MUNICIPIULUI SIBIU
Stare concurs: Programat
Observaţii suplimentare:
Perioada de depunere a dosarelor: 23.07.2024 - 12.08.2024
Locul desfasurarii probei/probelor suplimentare:
- Proba IT, 26.08.2024 8:30:00, PRIMĂRIA MUNICIPIULUI SIBIU
Persoana de contact: LUPEAN OANA, CONSILIER SUPERIOR
Telefon: 0268208800, Fax:
E-mail: oana.lupean@sibiu.ro
Data afişării: 23.07.2024, ora 10:00
Informaţii posturi scoase la concurs
Şef serviciu | ||
Descriere post | Localizare post | |
Clasa: conducere Tip compartiment: SERVICIU Denumire compartiment: FINANCIAR CONTABIL | PRIMĂRIA MUNICIPIULUI SIBIU Localitate: SIBIU Judeţ: SIBIU |
Condiții pentru ocuparea postului
Conţinutul dosarului de concurs şi modalitatea de înscriere la concurs
Condiţii de ocupare a unei funcţii publice potrivit art. 465 din Codul administrativ
Pentru Şef serviciu, Clasa conducere, Grad II, SERVICIU FINANCIAR CONTABIL
Studii:
- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă
- studii universitare de master absolvite cu diplomă în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice sau cu diplomă echivalentă conform prevederilor art. 57 alin. (2) din Legea învăţământului superior nr. 199/2023
Domenii de studiu: Ştiinţe economice (Ramura de ştiinţă), Ştiinţe sociale (Domeniul fundamental)
Vechimea minimă în specialitatea studiilor: 5 ani
Durată timp de muncă: 8h/zi - 40h/saptamâna
Perfecţionări (specializări):
Se menţionează, dacă este cazul, condiţia prevăzută la art. 465 alin. (1) lit. g) din OUG nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare, cu privire la dovedirea prin certificat, sau, după caz, prin alt tip de document, a absolvirii unei perfecţionări sau specializări stabilite expres de lege pentru ocuparea unor funcţii publice:
-
Cunoştinţe teoretice în domeniul tehnologiei informaţiei (necesitate şi nivel de cunoaştere):
Se completează în cazul în care pentru ocuparea funcţiei publice este necesară deţinerea cunoştinţelor teoretice în domeniul tehnologiei informaţiei, cu precizarea nivelului de certificare similar celui de tip ECDL/ICDL:
- cunoştinţe Operare, MS Office, în cadrul probei suplimentare, nivel mediu
Cerinte specifice:
Se menţionează, dacă este cazul, condiţia prevăzută la art. 465 alin. (1) lit. g indice 2 şi alin. (2) din OUG nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare, cu privire la obţinerea unui/unei aviz/autorizaţii prevăzut/prevăzute de lege, cu respectarea prevederilor legislaţiei specifice cu privire la îndeplinirea condiţiei:
-
Condiţii de ocupare a unei funcţii publice potrivit art. 465 din Codul administrativ
Pentru Şef serviciu, Clasa conducere, Grad II, SERVICIU FINANCIAR CONTABIL
Studii:
- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă
- studii universitare de master absolvite cu diplomă în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice sau cu diplomă echivalentă conform prevederilor art. 57 alin. (2) din Legea învăţământului superior nr. 199/2023
Domenii de studiu: Ştiinţe economice (Ramura de ştiinţă), Ştiinţe sociale (Domeniul fundamental)
Vechimea minimă în specialitatea studiilor: 5 ani
Durată timp de muncă: 8h/zi - 40h/saptamâna
Perfecţionări (specializări):
Se menţionează, dacă este cazul, condiţia prevăzută la art. 465 alin. (1) lit. g) din OUG nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare, cu privire la dovedirea prin certificat, sau, după caz, prin alt tip de document, a absolvirii unei perfecţionări sau specializări stabilite expres de lege pentru ocuparea unor funcţii publice:
-
Cunoştinţe teoretice în domeniul tehnologiei informaţiei (necesitate şi nivel de cunoaştere):
Se completează în cazul în care pentru ocuparea funcţiei publice este necesară deţinerea cunoştinţelor teoretice în domeniul tehnologiei informaţiei, cu precizarea nivelului de certificare similar celui de tip ECDL/ICDL:
- cunoştinţe Operare, MS Office, în cadrul probei suplimentare, nivel mediu
Cerinte specifice:
Se menţionează, dacă este cazul, condiţia prevăzută la art. 465 alin. (1) lit. g indice 2 şi alin. (2) din OUG nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare, cu privire la obţinerea unui/unei aviz/autorizaţii prevăzut/prevăzute de lege, cu respectarea prevederilor legislaţiei specifice cu privire la îndeplinirea condiţiei:
-
Bibliografie şi tematică
Bibliografie şi tematică pentru Şef serviciu, Clasa conducere, Grad II, SERVICIU FINANCIAR CONTABIL
1. Constituţia României, republicată
cu tematica Constituţia României, republicată
2. Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare
cu tematica Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare
3. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare
cu tematica Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare
4. Partea I, titlul I şi titlul II ale părţii a II-a, titlul I al părţii a IV-a, titlul I şi II ale părţii a VI-a din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare
cu tematica Partea I, titlul I şi titlul II ale părţii a II-a, titlul I al părţii a IV-a, titlul I şi II ale părţii a VI-a din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare
5. Legea nr. 82/1991 legea contabilităţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare
cu tematica Reglementări privind Legea nr. 82/1991 legea contabilităţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare - INTEGRAL
6. Ordin nr. 1917/2005 privind aprobarea Normelor metodologice privind organizarea şi conducerea contabilităţii instituţiilor publice, Planul de conturi pentru instituţiile publice şi instrucţiunile de aplicare a acestuia, cu modifcările şi completările ulterioare
cu tematica Reglementări privind Ordin nr. 1917/2005 privind aprobarea Normelor metodologice privind organizarea şi conducerea contabilităţii instituţiilor publice, Planul de conturi pentru instituţiile publice şi instrucţiunile de aplicare a acestuia, cu modifcările şi completările ulterioare - INTEGRAL
7. Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare
cu tematica Reglementări privind Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare - INTEGRAL
8. Ordin nr. 1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor instituţiilor publice, precum şi organizarea, evidenţa şi raportarea angajamentelor bugetare şi legale, cu modificările şi completările ulterioare
cu tematica Reglementări privind Ordin nr. 1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor instituţiilor publice, precum şi organizarea, evidenţa şi raportarea angajamentelor bugetare şi legale, cu modificările şi completările ulterioare - INTEGRAL
9. O.G. nr.119/1999 privind controlul intern şi controlul financiar preventiv, cu modificările şi completările ulterioare
cu tematica Reglementări privind O.G. nr.119/1999 privind controlul intern şi controlul financiar preventiv, cu modificările şi completările ulterioare - INTEGRAL
10. Ordin nr. 699/2024 privind transmiterea situaţiilor financiare trimestriale şi anuale, precum şi a unor raportări lunare centralizate întocmite de instituţiile publice începând cu anul 2024 şi pentru modificarea şi completarea unor ordine ale ministerului finanţelor publice în domeniul contabilităţii instituţiilor publice
cu tematica Reglementări privind Ordin nr. 699/2024 privind transmiterea situaţiilor financiare trimestriale şi anuale, precum şi a unor raportări lunare centralizate întocmite de instituţiile publice începând cu anul 2024 şi pentru modificarea şi completarea unor ordine ale ministerului finanţelor publice în domeniul contabilităţii instituţiilor publice - INTEGRAL
11. Ordin nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea şi efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii
cu tematica Reglementări privind Ordin nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea şi efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii - INTEGRAL
12. O.G. nr.81/2003 privind reevaluarea şi amortizarea activelor fixe aflate în patrimoniul instituţiilor publice, cu modificările şi completările ulterioare
cu tematica Reglementări privind O.G. nr.81/2003 privind reevaluarea şi amortizarea activelor fixe aflate în patrimoniul instituţiilor publice, cu modificările şi completările ulterioare - INTERAL
Atribuţii stabilite în fişa postului, precum şi alte date necesare desfăşurării concursului:
1. Coordonează şi răspunde de întreaga activitate privind evidenţa financiar contabilă la nivelul autorităţii publice a Municipiului Sibiu;
2. Asigură respectarea legalităţii privind întocmirea şi valorificarea tuturor documentelor financiar-contabile prezentate pentru aprobare ordonatorului principal de credite;
3. Urmăreşte şi răspunde de realizarea bugetului local stabilind măsurile necesare şi soluţiile legale pentru buna administrare, întrebuinţare şi executare a acestuia cu respectarea disciplinei financiare;
4. Verifică şi analizează activităţile personalului din subordine privind înregistrarea corecta, cronologică şi sistematică în evidenţa contabilă a documentelor financiar contabile;
5. Verifică întocmirea statelor de plata în conformitate cu acte normative privind salarizarea şi înregistrarea acestora în contabilitate;
6. Verifică întocmirea corectă a situaţiei privind monitorizarea cheltuielilor de personal, centralizarea datelor la nivel de UAT prin preluarea şi verificarea datelor transmise de instituţiile sau serviciile publice aflate sub autoritatea Consiliului Local si raportarea situaţiilor autorităţilor solicitante;
7. Urmăreşte şi răspunde de întocmirea documentelor de plata privind achitarea la termenele de scadenţă a obligaţiilor faţă de bugetul de stat, bugetul asigurărilor sociale / fondurilor speciale şi altor datorii către furnizori, creditori etc.;
8. Urmăreşte întocmirea corectă şi transmiterea la termen a declaraţiilor fiscale;
9. Verifică înregistrarea corectă în contabilitate a tuturor operaţiunilor financiar contabile pe baza balanţei de verificare a conturilor;
10. Întocmeşte situaţia activelor şi datoriilor instituţiilor publice din administraţia locală (Anexa 40b);
11. Verifică şi analizează întocmirea situaţiilor financiar contabile –bilanţ contabil/anexe privind execuţia veniturilor şi cheltuielilor/alte raportari conform normelor metodologice ale Ministerului Finanţelor Publice şi centralizarea datelor la nivel de UAT prin preluarea şi verificarea datelor transmise de instituţiile sau serviciile publice aflate sub autoritatea Consiliului Local în vederea raportarii acestora lunar/trimestrial dupa caz catre MFP la termenele stabilite;
12. Urmăreşte desfăşurarea conform actelor normative a inventarierii patrimoniului Municipiului, reevaluării activelor şi valorificarea înregistrării rezultatelor acestora în evidenţa contabilă;
13. Asigură aplicarea corectă a normelor metodologice privind închiderea anului financiar;
14. Asigură circulaţia şi păstrarea documentelor financiar contabile conform procedurilor implementate;
15. Participă la activităţi de protecţie civilă în situaţii speciale pe teritoriul municipiului Sibiu;
16. Urmăreşte efectuarea cheltuielilor cu respectarea disciplinei financiare şi informează directorul economic;
17. Are obligaţia să colaboreze, în exercitarea atribuţiilor de serviciu, atât cu personalul din cadrul structurii funcţionale din care face parte sau o conduce ( după caz), cât şi cu compartimentele din aparatul de specialitate al primarului precum şi cu instituţiile sau serviciile publice aflate sub autoritatea Consiliului Local;
18. Întocmeşte dările de seamă trimestriale şi anuale;
În calitate de responsabil financiar, îndeplineşte următoarele atribuţii:
a) responsabil în ceea ce priveşte managementul financiar al proiectului;
b) planifică şi actualizează alocările financiare anuale şi trimestriale;
c) fundamentează, organizează şi execută activităţile financiar-contabile ale proiectelor, ţine evidenţa contabilă şi realizează tot ceea ce ţine de partea financiar-contabilă aferentă proiectelor;
d) întocmeşte documentaţia pentru dechiderea de conturi necesare pentru proiect;
e) colaborează cu echipa de implementare la realizarea rapoartelor periodice şi a celui final;
f) întocmeşte cererile de rambursare şi de plată, după caz, în colaborare cu asistentul manager şi responsabilul tehnic;
g) urmăreşte, efectuează şi ţine evidenţa tuturor plăţilor realizate în cadrul proiectelor şi a tuturor actelor contabile;
h) urmăreşte încadrarea cheltuielilor în bugetul proiectului, pe categorii de cheltuieli eligibile şi neeligibile şi face propuneri de modificare, după caz;
i) verifică toate documentele financiar-contabile;
j) furnizează echipei de implementare informaţiile si documentele contabile necesare;
k) colaborează cu echipa de implementare pentru planificarea plăţilor;
l) participă la şedinţele echipei de implementare şi iniţiază şedinţe suplimentare ori de câte ori este cazul;
m) asigură monitorizarea financiară a proiectului;
n) se asigură că activităţile pe care le desfăşoară sunt în conformitate cu prevederile cuprinse în cererea de finanţare, contractul de finanţare, precum şi cu legislaţia naţională şi a Uniunii Europene în vigoare.
1. Constituţia României, republicată
cu tematica Constituţia României, republicată
2. Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare
cu tematica Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare
3. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare
cu tematica Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare
4. Partea I, titlul I şi titlul II ale părţii a II-a, titlul I al părţii a IV-a, titlul I şi II ale părţii a VI-a din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare
cu tematica Partea I, titlul I şi titlul II ale părţii a II-a, titlul I al părţii a IV-a, titlul I şi II ale părţii a VI-a din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare
5. Legea nr. 82/1991 legea contabilităţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare
cu tematica Reglementări privind Legea nr. 82/1991 legea contabilităţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare - INTEGRAL
6. Ordin nr. 1917/2005 privind aprobarea Normelor metodologice privind organizarea şi conducerea contabilităţii instituţiilor publice, Planul de conturi pentru instituţiile publice şi instrucţiunile de aplicare a acestuia, cu modifcările şi completările ulterioare
cu tematica Reglementări privind Ordin nr. 1917/2005 privind aprobarea Normelor metodologice privind organizarea şi conducerea contabilităţii instituţiilor publice, Planul de conturi pentru instituţiile publice şi instrucţiunile de aplicare a acestuia, cu modifcările şi completările ulterioare - INTEGRAL
7. Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare
cu tematica Reglementări privind Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare - INTEGRAL
8. Ordin nr. 1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor instituţiilor publice, precum şi organizarea, evidenţa şi raportarea angajamentelor bugetare şi legale, cu modificările şi completările ulterioare
cu tematica Reglementări privind Ordin nr. 1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor instituţiilor publice, precum şi organizarea, evidenţa şi raportarea angajamentelor bugetare şi legale, cu modificările şi completările ulterioare - INTEGRAL
9. O.G. nr.119/1999 privind controlul intern şi controlul financiar preventiv, cu modificările şi completările ulterioare
cu tematica Reglementări privind O.G. nr.119/1999 privind controlul intern şi controlul financiar preventiv, cu modificările şi completările ulterioare - INTEGRAL
10. Ordin nr. 699/2024 privind transmiterea situaţiilor financiare trimestriale şi anuale, precum şi a unor raportări lunare centralizate întocmite de instituţiile publice începând cu anul 2024 şi pentru modificarea şi completarea unor ordine ale ministerului finanţelor publice în domeniul contabilităţii instituţiilor publice
cu tematica Reglementări privind Ordin nr. 699/2024 privind transmiterea situaţiilor financiare trimestriale şi anuale, precum şi a unor raportări lunare centralizate întocmite de instituţiile publice începând cu anul 2024 şi pentru modificarea şi completarea unor ordine ale ministerului finanţelor publice în domeniul contabilităţii instituţiilor publice - INTEGRAL
11. Ordin nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea şi efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii
cu tematica Reglementări privind Ordin nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea şi efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii - INTEGRAL
12. O.G. nr.81/2003 privind reevaluarea şi amortizarea activelor fixe aflate în patrimoniul instituţiilor publice, cu modificările şi completările ulterioare
cu tematica Reglementări privind O.G. nr.81/2003 privind reevaluarea şi amortizarea activelor fixe aflate în patrimoniul instituţiilor publice, cu modificările şi completările ulterioare - INTERAL
Atribuţii stabilite în fişa postului, precum şi alte date necesare desfăşurării concursului:
1. Coordonează şi răspunde de întreaga activitate privind evidenţa financiar contabilă la nivelul autorităţii publice a Municipiului Sibiu;
2. Asigură respectarea legalităţii privind întocmirea şi valorificarea tuturor documentelor financiar-contabile prezentate pentru aprobare ordonatorului principal de credite;
3. Urmăreşte şi răspunde de realizarea bugetului local stabilind măsurile necesare şi soluţiile legale pentru buna administrare, întrebuinţare şi executare a acestuia cu respectarea disciplinei financiare;
4. Verifică şi analizează activităţile personalului din subordine privind înregistrarea corecta, cronologică şi sistematică în evidenţa contabilă a documentelor financiar contabile;
5. Verifică întocmirea statelor de plata în conformitate cu acte normative privind salarizarea şi înregistrarea acestora în contabilitate;
6. Verifică întocmirea corectă a situaţiei privind monitorizarea cheltuielilor de personal, centralizarea datelor la nivel de UAT prin preluarea şi verificarea datelor transmise de instituţiile sau serviciile publice aflate sub autoritatea Consiliului Local si raportarea situaţiilor autorităţilor solicitante;
7. Urmăreşte şi răspunde de întocmirea documentelor de plata privind achitarea la termenele de scadenţă a obligaţiilor faţă de bugetul de stat, bugetul asigurărilor sociale / fondurilor speciale şi altor datorii către furnizori, creditori etc.;
8. Urmăreşte întocmirea corectă şi transmiterea la termen a declaraţiilor fiscale;
9. Verifică înregistrarea corectă în contabilitate a tuturor operaţiunilor financiar contabile pe baza balanţei de verificare a conturilor;
10. Întocmeşte situaţia activelor şi datoriilor instituţiilor publice din administraţia locală (Anexa 40b);
11. Verifică şi analizează întocmirea situaţiilor financiar contabile –bilanţ contabil/anexe privind execuţia veniturilor şi cheltuielilor/alte raportari conform normelor metodologice ale Ministerului Finanţelor Publice şi centralizarea datelor la nivel de UAT prin preluarea şi verificarea datelor transmise de instituţiile sau serviciile publice aflate sub autoritatea Consiliului Local în vederea raportarii acestora lunar/trimestrial dupa caz catre MFP la termenele stabilite;
12. Urmăreşte desfăşurarea conform actelor normative a inventarierii patrimoniului Municipiului, reevaluării activelor şi valorificarea înregistrării rezultatelor acestora în evidenţa contabilă;
13. Asigură aplicarea corectă a normelor metodologice privind închiderea anului financiar;
14. Asigură circulaţia şi păstrarea documentelor financiar contabile conform procedurilor implementate;
15. Participă la activităţi de protecţie civilă în situaţii speciale pe teritoriul municipiului Sibiu;
16. Urmăreşte efectuarea cheltuielilor cu respectarea disciplinei financiare şi informează directorul economic;
17. Are obligaţia să colaboreze, în exercitarea atribuţiilor de serviciu, atât cu personalul din cadrul structurii funcţionale din care face parte sau o conduce ( după caz), cât şi cu compartimentele din aparatul de specialitate al primarului precum şi cu instituţiile sau serviciile publice aflate sub autoritatea Consiliului Local;
18. Întocmeşte dările de seamă trimestriale şi anuale;
În calitate de responsabil financiar, îndeplineşte următoarele atribuţii:
a) responsabil în ceea ce priveşte managementul financiar al proiectului;
b) planifică şi actualizează alocările financiare anuale şi trimestriale;
c) fundamentează, organizează şi execută activităţile financiar-contabile ale proiectelor, ţine evidenţa contabilă şi realizează tot ceea ce ţine de partea financiar-contabilă aferentă proiectelor;
d) întocmeşte documentaţia pentru dechiderea de conturi necesare pentru proiect;
e) colaborează cu echipa de implementare la realizarea rapoartelor periodice şi a celui final;
f) întocmeşte cererile de rambursare şi de plată, după caz, în colaborare cu asistentul manager şi responsabilul tehnic;
g) urmăreşte, efectuează şi ţine evidenţa tuturor plăţilor realizate în cadrul proiectelor şi a tuturor actelor contabile;
h) urmăreşte încadrarea cheltuielilor în bugetul proiectului, pe categorii de cheltuieli eligibile şi neeligibile şi face propuneri de modificare, după caz;
i) verifică toate documentele financiar-contabile;
j) furnizează echipei de implementare informaţiile si documentele contabile necesare;
k) colaborează cu echipa de implementare pentru planificarea plăţilor;
l) participă la şedinţele echipei de implementare şi iniţiază şedinţe suplimentare ori de câte ori este cazul;
m) asigură monitorizarea financiară a proiectului;
n) se asigură că activităţile pe care le desfăşoară sunt în conformitate cu prevederile cuprinse în cererea de finanţare, contractul de finanţare, precum şi cu legislaţia naţională şi a Uniunii Europene în vigoare.