Filtru căutare: Giurgiu

PRIMĂRIA GIURGIU

Adresa
B-dul BucureÅŸti, nr. 49-51
PRIMĂRIA MUNICIPIULUI GIURGIU, județul GIURGIU, publică anunțul privind organizarea concursului de recrutare pentru ocuparea unei funcţii publice
PRIMÄ‚RIA MUNICIPIULUI GIURGIU, judeÈ›ul GIURGIU, publică anunÈ›ul privind organizarea concursului de recrutare pentru ocuparea unei funcÅ£ii publice de execuÅ£ie vacante în baza art. VII din OUG nr. 115/2023 – alin.(4) È™i art. VII alin. (7)/XI/XII din OUG 121/2023 pentru modificarea È™i completarea Codului administrativ
Responsabilitatea privind legalitatea È™i corectitudinea informaÈ›iilor din conÈ›inutul anunÈ›ului de concurs publicat pe site-ul AgenÈ›iei È™i încadrarea în temeiurile legale prevăzute de actele normative aparÈ›in în exclusivitate autorității sau instituÈ›iei publice organizatoare a concursului.
Informaţii concurs
Tip concurs: Recrutare pe funcÅ£ie publică de execuÅ£ie vacantă în afara AgenÅ£iei
Data de sustinere a probei scrise: 26.08.2024, ora 11:00
Data și ora probei de interviu se va afișa pe site-ul instituției care organizează concursul odată cu afișarea rezultatelor probei scrise.
Locaţia de desfăşurare a concursului: Primăria Municipiului Giurgiu
Stare concurs: Programat
Observaţii suplimentare:
Perioada de depunere a dosarelor: 23.07.2024 - 12.08.2024
Persoana de contact: Vaduva Steluta, Consilier clasa I superior
Telefon: 0732928652, Fax:
E-mail: resurseumane@primariagiurgiu.ro
Data afişării: 23.07.2024, ora 10:00
Data de sustinere a probei scrise: 26.08.2024, ora 11:00
Data și ora probei de interviu se va afișa pe site-ul instituției care organizează concursul odată cu afișarea rezultatelor probei scrise.
Locaţia de desfăşurare a concursului: Primăria Municipiului Giurgiu
Stare concurs: Programat
Observaţii suplimentare:
Perioada de depunere a dosarelor: 23.07.2024 - 12.08.2024
Persoana de contact: Vaduva Steluta, Consilier clasa I superior
Telefon: 0732928652, Fax:
E-mail: resurseumane@primariagiurgiu.ro
Data afişării: 23.07.2024, ora 10:00
Informaţii posturi scoase la concurs
Consilier | ||
Descriere post | Localizare post | |
Clasa: I
Grad: superior
Tip compartiment: COMPARTIMENT Denumire compartiment: EXECUTIE BUGETE | PRIMĂRIA MUNICIPIULUI GIURGIU Localitate: GIURGIU Judeţ: GIURGIU |
Condiții pentru ocuparea postului
ConÅ£inutul dosarului de concurs ÅŸi modalitatea de înscriere la concurs
Condiţii de ocupare a unei funcţii publice potrivit art. 465 din Codul administrativ
Pentru Consilier, Clasa I, Grad superior, COMPARTIMENT EXECUTIE BUGETE
Studii:
- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă
Domenii de studiu: Ştiinţe economice (Ramura de ştiinţă)
Vechimea minimă în specialitatea studiilor: 7 ani
Durată timp de muncă: 8h/zi - 40h/saptamâna
Perfecţionări (specializări):
Se menţionează, dacă este cazul, condiţia prevăzută la art. 465 alin. (1) lit. g) din OUG nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare, cu privire la dovedirea prin certificat, sau, după caz, prin alt tip de document, a absolvirii unei perfecţionări sau specializări stabilite expres de lege pentru ocuparea unor funcţii publice:
-
CunoÅŸtinÅ£e teoretice în domeniul tehnologiei informaÅ£iei (necesitate ÅŸi nivel de cunoaÅŸtere):
Se completează în cazul în care pentru ocuparea funcÅ£iei publice este necesară deÅ£inerea cunoÅŸtinÅ£elor teoretice în domeniul tehnologiei informaÅ£iei, cu precizarea nivelului de certificare similar celui de tip ECDL/ICDL:
-
Cerinte specifice:
Se menÅ£ionează, dacă este cazul, condiÅ£ia prevăzută la art. 465 alin. (1) lit. g indice 2 ÅŸi alin. (2) din OUG nr. 57/2019, cu modificările ÅŸi completările ulterioare, cu privire la obÅ£inerea unui/unei aviz/autorizaÅ£ii prevăzut/prevăzute de lege, cu respectarea prevederilor legislaÅ£iei specifice cu privire la îndeplinirea condiÅ£iei:
-
Condiţii de ocupare a unei funcţii publice potrivit art. 465 din Codul administrativ
Pentru Consilier, Clasa I, Grad superior, COMPARTIMENT EXECUTIE BUGETE
Studii:
- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă
Domenii de studiu: Ştiinţe economice (Ramura de ştiinţă)
Vechimea minimă în specialitatea studiilor: 7 ani
Durată timp de muncă: 8h/zi - 40h/saptamâna
Perfecţionări (specializări):
Se menţionează, dacă este cazul, condiţia prevăzută la art. 465 alin. (1) lit. g) din OUG nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare, cu privire la dovedirea prin certificat, sau, după caz, prin alt tip de document, a absolvirii unei perfecţionări sau specializări stabilite expres de lege pentru ocuparea unor funcţii publice:
-
CunoÅŸtinÅ£e teoretice în domeniul tehnologiei informaÅ£iei (necesitate ÅŸi nivel de cunoaÅŸtere):
Se completează în cazul în care pentru ocuparea funcÅ£iei publice este necesară deÅ£inerea cunoÅŸtinÅ£elor teoretice în domeniul tehnologiei informaÅ£iei, cu precizarea nivelului de certificare similar celui de tip ECDL/ICDL:
-
Cerinte specifice:
Se menÅ£ionează, dacă este cazul, condiÅ£ia prevăzută la art. 465 alin. (1) lit. g indice 2 ÅŸi alin. (2) din OUG nr. 57/2019, cu modificările ÅŸi completările ulterioare, cu privire la obÅ£inerea unui/unei aviz/autorizaÅ£ii prevăzut/prevăzute de lege, cu respectarea prevederilor legislaÅ£iei specifice cu privire la îndeplinirea condiÅ£iei:
-
Bibliografie şi tematică
Bibliografie şi tematică pentru Consilier, Clasa I, Grad superior, COMPARTIMENT EXECUTIE BUGETE
1. ConstituÅ£ia României, republicată
cu tematica ConstituÅ£ia României, republicată
2. Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare
cu tematica Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare
3. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de ÅŸanse ÅŸi de tratament între femei ÅŸi bărbaÅ£i, republicată, cu modificările ÅŸi completările ulterioare
cu tematica Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de ÅŸanse ÅŸi de tratament între femei ÅŸi bărbaÅ£i, republicată, cu modificările ÅŸi completările ulterioare
4. Partea I, titlul I şi titlul II ale părţii a II-a, titlul I al părţii a IV-a, titlul I şi II ale părţii a VI-a din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare
cu tematica Partea I, titlul I şi titlul II ale părţii a II-a, titlul I al părţii a IV-a, titlul I şi II ale părţii a VI-a din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare
5. Legea nr. 273/2006 a finanţelor publice locale, actualizată
cu tematica - Veniturile ÅŸi cheltuielile bugetelor locale - Veniturile secÅ£iunii de funcÅ£ionare - Cheltuielile secÅ£iunii de funcÅ£ionare - Veniturile secÅ£iunii de dezvoltare - Cheltuielile secÅ£iunii de dezvoltare - Principii ÅŸi reguli bugetare - Principii ÅŸi reguli bugetare (enumerare ÅŸi tratare) – principiul universalităţii, principiul transparenÅ£ei ÅŸi publicităţii, principiul unităţii, principiul unităţii monetare, principiul anualităţii, principiul specializării bugetare, principiul echilibrului. - Reguli bugetare - Alte principii – principiul solidarităţii, principiul autonomiei locale financiare, principiul proporÅ£ionalităţii, Principiul consultării - Aprobarea ÅŸi rectificarea bugetelor - Rolul, competenÅ£ele ÅŸi responsabilităţile autorităţilor administraÅ£iei publice locale - Responsabilităţile ordonatorului de credite - Aprobarea ÅŸi rectificarea bugetelor - Elaborarea bugetelor - ConÅ£inutul ÅŸi structura bugetelor - Principii în execuÅ£ia bugetară - ExecuÅ£ia bugetară - Principii ale încheierii execuÅ£iei bugetare - Echilibrul bugetar (definiÅ£ie) - Echilibrare financiară (definiÅ£ie) - Credit bugetar (definiÅ£ie) - Excedentul secÅ£iunii de funcÅ£ionare (definiÅ£ie) - Excedentul secÅ£iunii de dezvoltare (definiÅ£ie) - Deficitul secÅ£iunii de funcÅ£ionare (definiÅ£ie) - Deficitul secÅ£iunii de dezvoltare (definiÅ£ie) - InstituÅ£ii publice locale (definiÅ£ie) - SecÅ£iune de funcÅ£ionare (definiÅ£ie)
6. Ordin nr. 1792/2022 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor instituţiilor publice, precum şi organizarea, evidenţa şi raportarea angajamentelor bugetare şi legale, actualizată
cu tematica - Fazele execuÅ£iei bugetare, (enumerare) - Angajarea cheltuielilor (definiÅ£ie) - Angajamentul legal (definiÅ£ie) - Angajamentul bugetar (definiÅ£ie) - Angajamentul individual (definiÅ£ie) - Angajamentul global (definiÅ£ie) - Avizarea proiectelor de angajamente legale ( condiÅ£ii de îndeplinire) - Lichiderea cheltuielilor - OrdonanÅ£area cheltuielilor - Plata cheltuielilor - Organizarea, evidenÅ£a ÅŸi raportarea angajamentelor bugetare ÅŸi legale: organizarea angajamentelor bugetare ÅŸi legale (definiÅ£ie), evidenÅ£a angajamentelor bugetare ÅŸi legale (definiÅ£ie), raportarea angajamentelor bugetare ÅŸi legale (definiÅ£ie), contul 940 credite bugetare aprobate (detaliere funcÅ£ionalitate cont), contul 950 angajamente bugetare (detaliere funcÅ£ionalitate cont), contul 960 angajamente legale (detaliere funcÅ£ionalitate cont)
AtribuÅ£ii stabilite în fiÅŸa postului, precum ÅŸi alte date necesare desfăşurării concursului:
1. Asigură înregistrarea corectă ÅŸi la timp a intrărilor ÅŸi ieÅŸirilor de mijloace fixe prin programul de contabilitate informatizat;
2. Asigură înregistrarea în registrul numerelor de inventar ÅŸi fiÅŸa mijlocului fix;
3. Înregistrează protocoale ÅŸi alte documente justificative de intrare - ieÅŸire a mijloacelor fixe, altele decât cele provenite din facturi;
4. Asigură evidenţa analitică şi sintetică a conturilor 103, 104, 1052, 1053, 1054, 1055, 205, 208, 2111.01, 2111.02, 212, 2131, 2132, 2133, 2134, 2141, 280, 281, 2812, 2813, 6811, 6821, 779;
5. Asigură introducerea în program a bugetului de venituri ÅŸi cheltuieli al Consiliului Local proiect (iniÅ£ial, bugete rectificative), a situaÅ£iilor financiare trimestriale ÅŸi anuale, ale Consiliului Local ÅŸi unităţi subordonate ( Dir. de Asistenţă Socială, Dir. de Impozite ÅŸi Taxe Locale, C.C. Ion Vinea, SCM Dunărea 2020, Dir. PoliÅ£iei Locale, etc.) ÅŸi situaÅ£ii financiare trimestriale ÅŸi anuale centralizate ( Primarie ÅŸi subunităţi) cu anexe, prognoze buget ÅŸi alte lucrări de grafică;
6. ÎntocmeÅŸte note contabile, fiÅŸe de cont analitic ÅŸi balanÅ£e analitice pentru mijloace fixe,
7. Verifică lunar corelaţia dintre balanţele analitice şi fişele de cont, cu balanţa de verificare;
8. Asigură ÅŸi răspunde de exercitarea în condiÅ£iile legii a controlului financiar preventiv conform prevederilor DispoziÅ£iei Primarului Nr. 1191/07.10.2019;
9. Participă la elaborarea situaţiilor financiare lunare, trimestriale şi anuale;
10. Răspunde pentru realizarea calitativă ÅŸi în termen a lucrărilor;
11. Răspunde pentru respectarea legalităţii;
12. Răspunde pentru exactitatea datelor furnizate;
13. Respectă disciplina conform ROF, ROI, NP, Control Intern şi PSI;
14. Răspunde pentru păstrarea documentelor în baza cărora s-au efectuat înregistrările contabile, de la data primirii până la predarea acestora la arhiva instituÅ£iei;
15. Are obligaţia de a cunoaşte şi celelalte operaţiuni desfăşurate la nivel de direcţie pentru eventuale situaţii neprevăzute;
16. ÎndeplineÅŸte ÅŸi alte atribuÅ£ii prevăzute de reglementările legale în vigoare sau dispuse de conducătorul ierarhic superior;
17. Analizeaza sistematic , cel putin odata pe an, riscurile legate de desfasurarea activitatilor serviciului buget, inclusiv riscurile de calitate ÅŸi mediu, intocmind in acest sens in calitate de Promoter, Fisele de alerta a Riscurilor pe care le inainteaza spre analiza responsabilului cu actualizarea Registrului Riscurilor.
18. Studierea ÅŸi cunoaÅŸterea procedurilor de lucru, a Standardelor de CIMCM.
19. Răspunde contravenÅ£ional, administrativ, civil sau penal pentru faptele săvârÅŸite în exercitarea atribuÅ£iilor.
1. ConstituÅ£ia României, republicată
cu tematica ConstituÅ£ia României, republicată
2. Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare
cu tematica Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare
3. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de ÅŸanse ÅŸi de tratament între femei ÅŸi bărbaÅ£i, republicată, cu modificările ÅŸi completările ulterioare
cu tematica Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de ÅŸanse ÅŸi de tratament între femei ÅŸi bărbaÅ£i, republicată, cu modificările ÅŸi completările ulterioare
4. Partea I, titlul I şi titlul II ale părţii a II-a, titlul I al părţii a IV-a, titlul I şi II ale părţii a VI-a din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare
cu tematica Partea I, titlul I şi titlul II ale părţii a II-a, titlul I al părţii a IV-a, titlul I şi II ale părţii a VI-a din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare
5. Legea nr. 273/2006 a finanţelor publice locale, actualizată
cu tematica - Veniturile ÅŸi cheltuielile bugetelor locale - Veniturile secÅ£iunii de funcÅ£ionare - Cheltuielile secÅ£iunii de funcÅ£ionare - Veniturile secÅ£iunii de dezvoltare - Cheltuielile secÅ£iunii de dezvoltare - Principii ÅŸi reguli bugetare - Principii ÅŸi reguli bugetare (enumerare ÅŸi tratare) – principiul universalităţii, principiul transparenÅ£ei ÅŸi publicităţii, principiul unităţii, principiul unităţii monetare, principiul anualităţii, principiul specializării bugetare, principiul echilibrului. - Reguli bugetare - Alte principii – principiul solidarităţii, principiul autonomiei locale financiare, principiul proporÅ£ionalităţii, Principiul consultării - Aprobarea ÅŸi rectificarea bugetelor - Rolul, competenÅ£ele ÅŸi responsabilităţile autorităţilor administraÅ£iei publice locale - Responsabilităţile ordonatorului de credite - Aprobarea ÅŸi rectificarea bugetelor - Elaborarea bugetelor - ConÅ£inutul ÅŸi structura bugetelor - Principii în execuÅ£ia bugetară - ExecuÅ£ia bugetară - Principii ale încheierii execuÅ£iei bugetare - Echilibrul bugetar (definiÅ£ie) - Echilibrare financiară (definiÅ£ie) - Credit bugetar (definiÅ£ie) - Excedentul secÅ£iunii de funcÅ£ionare (definiÅ£ie) - Excedentul secÅ£iunii de dezvoltare (definiÅ£ie) - Deficitul secÅ£iunii de funcÅ£ionare (definiÅ£ie) - Deficitul secÅ£iunii de dezvoltare (definiÅ£ie) - InstituÅ£ii publice locale (definiÅ£ie) - SecÅ£iune de funcÅ£ionare (definiÅ£ie)
6. Ordin nr. 1792/2022 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor instituţiilor publice, precum şi organizarea, evidenţa şi raportarea angajamentelor bugetare şi legale, actualizată
cu tematica - Fazele execuÅ£iei bugetare, (enumerare) - Angajarea cheltuielilor (definiÅ£ie) - Angajamentul legal (definiÅ£ie) - Angajamentul bugetar (definiÅ£ie) - Angajamentul individual (definiÅ£ie) - Angajamentul global (definiÅ£ie) - Avizarea proiectelor de angajamente legale ( condiÅ£ii de îndeplinire) - Lichiderea cheltuielilor - OrdonanÅ£area cheltuielilor - Plata cheltuielilor - Organizarea, evidenÅ£a ÅŸi raportarea angajamentelor bugetare ÅŸi legale: organizarea angajamentelor bugetare ÅŸi legale (definiÅ£ie), evidenÅ£a angajamentelor bugetare ÅŸi legale (definiÅ£ie), raportarea angajamentelor bugetare ÅŸi legale (definiÅ£ie), contul 940 credite bugetare aprobate (detaliere funcÅ£ionalitate cont), contul 950 angajamente bugetare (detaliere funcÅ£ionalitate cont), contul 960 angajamente legale (detaliere funcÅ£ionalitate cont)
AtribuÅ£ii stabilite în fiÅŸa postului, precum ÅŸi alte date necesare desfăşurării concursului:
1. Asigură înregistrarea corectă ÅŸi la timp a intrărilor ÅŸi ieÅŸirilor de mijloace fixe prin programul de contabilitate informatizat;
2. Asigură înregistrarea în registrul numerelor de inventar ÅŸi fiÅŸa mijlocului fix;
3. Înregistrează protocoale ÅŸi alte documente justificative de intrare - ieÅŸire a mijloacelor fixe, altele decât cele provenite din facturi;
4. Asigură evidenţa analitică şi sintetică a conturilor 103, 104, 1052, 1053, 1054, 1055, 205, 208, 2111.01, 2111.02, 212, 2131, 2132, 2133, 2134, 2141, 280, 281, 2812, 2813, 6811, 6821, 779;
5. Asigură introducerea în program a bugetului de venituri ÅŸi cheltuieli al Consiliului Local proiect (iniÅ£ial, bugete rectificative), a situaÅ£iilor financiare trimestriale ÅŸi anuale, ale Consiliului Local ÅŸi unităţi subordonate ( Dir. de Asistenţă Socială, Dir. de Impozite ÅŸi Taxe Locale, C.C. Ion Vinea, SCM Dunărea 2020, Dir. PoliÅ£iei Locale, etc.) ÅŸi situaÅ£ii financiare trimestriale ÅŸi anuale centralizate ( Primarie ÅŸi subunităţi) cu anexe, prognoze buget ÅŸi alte lucrări de grafică;
6. ÎntocmeÅŸte note contabile, fiÅŸe de cont analitic ÅŸi balanÅ£e analitice pentru mijloace fixe,
7. Verifică lunar corelaţia dintre balanţele analitice şi fişele de cont, cu balanţa de verificare;
8. Asigură ÅŸi răspunde de exercitarea în condiÅ£iile legii a controlului financiar preventiv conform prevederilor DispoziÅ£iei Primarului Nr. 1191/07.10.2019;
9. Participă la elaborarea situaţiilor financiare lunare, trimestriale şi anuale;
10. Răspunde pentru realizarea calitativă ÅŸi în termen a lucrărilor;
11. Răspunde pentru respectarea legalităţii;
12. Răspunde pentru exactitatea datelor furnizate;
13. Respectă disciplina conform ROF, ROI, NP, Control Intern şi PSI;
14. Răspunde pentru păstrarea documentelor în baza cărora s-au efectuat înregistrările contabile, de la data primirii până la predarea acestora la arhiva instituÅ£iei;
15. Are obligaţia de a cunoaşte şi celelalte operaţiuni desfăşurate la nivel de direcţie pentru eventuale situaţii neprevăzute;
16. ÎndeplineÅŸte ÅŸi alte atribuÅ£ii prevăzute de reglementările legale în vigoare sau dispuse de conducătorul ierarhic superior;
17. Analizeaza sistematic , cel putin odata pe an, riscurile legate de desfasurarea activitatilor serviciului buget, inclusiv riscurile de calitate ÅŸi mediu, intocmind in acest sens in calitate de Promoter, Fisele de alerta a Riscurilor pe care le inainteaza spre analiza responsabilului cu actualizarea Registrului Riscurilor.
18. Studierea ÅŸi cunoaÅŸterea procedurilor de lucru, a Standardelor de CIMCM.
19. Răspunde contravenÅ£ional, administrativ, civil sau penal pentru faptele săvârÅŸite în exercitarea atribuÅ£iilor.