Filtru căutare: Vrancea
PRIMĂRIA GOLOGANU
Adresa
Tinereţii, nr. 9
PRIMĂRIA COMUNEI GOLOGANU, județul VRANCEA, publică anunțul privind organizarea concursului de recrutare pentru ocuparea unei funcţii publice
PRIMĂRIA COMUNEI GOLOGANU, județul VRANCEA, publică anunțul privind organizarea concursului de recrutare pentru ocuparea unei funcţii publice de execuţie vacante în baza art. VII din OUG nr. 115/2023 – alin.(2) lit.a) și art. VII alin. (7)/XI/XII din OUG 121/2023 pentru modificarea și completarea Codului administrativ
Responsabilitatea privind legalitatea și corectitudinea informațiilor din conținutul anunțului de concurs publicat pe site-ul Agenției și încadrarea în temeiurile legale prevăzute de actele normative aparțin în exclusivitate autorității sau instituției publice organizatoare a concursului.
Informaţii concurs
Tip concurs: Recrutare pe funcţie publică de execuţie vacantă în afara Agenţiei
Data de sustinere a probei scrise: 26.08.2024, ora 10:00
Data și ora probei de interviu se va afișa pe site-ul instituției care organizează concursul odată cu afișarea rezultatelor probei scrise.
Locaţia de desfăşurare a concursului: Sediul Primăriei Gologanu
Stare concurs: Programat
Observaţii suplimentare:
Perioada de depunere a dosarelor: 23.07.2024 - 12.08.2024
Persoana de contact: Grigore Oana-Mirela, Consilier superior
Telefon: 0237244624, Fax: 0237244624
E-mail: gologanu@vn.e-adm.ro
Data afişării: 23.07.2024, ora 10:00
Data de sustinere a probei scrise: 26.08.2024, ora 10:00
Data și ora probei de interviu se va afișa pe site-ul instituției care organizează concursul odată cu afișarea rezultatelor probei scrise.
Locaţia de desfăşurare a concursului: Sediul Primăriei Gologanu
Stare concurs: Programat
Observaţii suplimentare:
Perioada de depunere a dosarelor: 23.07.2024 - 12.08.2024
Persoana de contact: Grigore Oana-Mirela, Consilier superior
Telefon: 0237244624, Fax: 0237244624
E-mail: gologanu@vn.e-adm.ro
Data afişării: 23.07.2024, ora 10:00
Informaţii posturi scoase la concurs
Consilier | ||
Descriere post | Localizare post | |
Clasa: I
Grad: asistent
Tip compartiment: COMPARTIMENT Denumire compartiment: CONTABILITATE, FINANCIAR, BUGET | PRIMĂRIA COMUNEI GOLOGANU Localitate: GOLOGANU Judeţ: VRANCEA |
Condiții pentru ocuparea postului
Conţinutul dosarului de concurs şi modalitatea de înscriere la concurs
Condiţii de ocupare a unei funcţii publice potrivit art. 465 din Codul administrativ
Pentru Consilier, Clasa I, Grad asistent, COMPARTIMENT CONTABILITATE, FINANCIAR, BUGET
Studii:
- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă
Studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul Ştiinţe economice sau Ştiinţe administrative
Vechimea minimă în specialitatea studiilor: 1 an
Durată timp de muncă: 8h/zi - 40h/saptamâna
Perfecţionări (specializări):
Se menţionează, dacă este cazul, condiţia prevăzută la art. 465 alin. (1) lit. g) din OUG nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare, cu privire la dovedirea prin certificat, sau, după caz, prin alt tip de document, a absolvirii unei perfecţionări sau specializări stabilite expres de lege pentru ocuparea unor funcţii publice:
-
Cunoştinţe teoretice în domeniul tehnologiei informaţiei (necesitate şi nivel de cunoaştere):
Se completează în cazul în care pentru ocuparea funcţiei publice este necesară deţinerea cunoştinţelor teoretice în domeniul tehnologiei informaţiei, cu precizarea nivelului de certificare similar celui de tip ECDL/ICDL:
-
Cerinte specifice:
Se menţionează, dacă este cazul, condiţia prevăzută la art. 465 alin. (1) lit. g indice 2 şi alin. (2) din OUG nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare, cu privire la obţinerea unui/unei aviz/autorizaţii prevăzut/prevăzute de lege, cu respectarea prevederilor legislaţiei specifice cu privire la îndeplinirea condiţiei:
-
Condiţii de ocupare a unei funcţii publice potrivit art. 465 din Codul administrativ
Pentru Consilier, Clasa I, Grad asistent, COMPARTIMENT CONTABILITATE, FINANCIAR, BUGET
Studii:
- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă
Studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul Ştiinţe economice sau Ştiinţe administrative
Vechimea minimă în specialitatea studiilor: 1 an
Durată timp de muncă: 8h/zi - 40h/saptamâna
Perfecţionări (specializări):
Se menţionează, dacă este cazul, condiţia prevăzută la art. 465 alin. (1) lit. g) din OUG nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare, cu privire la dovedirea prin certificat, sau, după caz, prin alt tip de document, a absolvirii unei perfecţionări sau specializări stabilite expres de lege pentru ocuparea unor funcţii publice:
-
Cunoştinţe teoretice în domeniul tehnologiei informaţiei (necesitate şi nivel de cunoaştere):
Se completează în cazul în care pentru ocuparea funcţiei publice este necesară deţinerea cunoştinţelor teoretice în domeniul tehnologiei informaţiei, cu precizarea nivelului de certificare similar celui de tip ECDL/ICDL:
-
Cerinte specifice:
Se menţionează, dacă este cazul, condiţia prevăzută la art. 465 alin. (1) lit. g indice 2 şi alin. (2) din OUG nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare, cu privire la obţinerea unui/unei aviz/autorizaţii prevăzut/prevăzute de lege, cu respectarea prevederilor legislaţiei specifice cu privire la îndeplinirea condiţiei:
-
Bibliografie şi tematică
Bibliografie şi tematică pentru Consilier, Clasa I, Grad asistent, COMPARTIMENT CONTABILITATE, FINANCIAR, BUGET
1. Constituţia României, republicată
cu tematica Constituţia României, republicată
2. Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare
cu tematica Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare
3. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare
cu tematica Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare
4. Partea I, titlul I şi titlul II ale părţii a II-a, titlul I al părţii a IV-a, titlul I şi II ale părţii a VI-a din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare
cu tematica Partea I, titlul I şi titlul II ale părţii a II-a, titlul I al părţii a IV-a, titlul I şi II ale părţii a VI-a din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare
5. Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare
cu tematica Titlul I Dispoziţii generale şi titlul IX Impozite şi taxe locale din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare
6. Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare
cu tematica Titlul I Dispoziţii generale, titlul I Cap. II Principii generale de conduită în administrarea creanţelor fiscale, titlul III Cap. II Competenţa organului fiscal local şi Cap. IV Actele emise de organele fiscale, titlul V Stabilirea creanţelor fiscale, titlul VII Cap. I Dispoziţii generale din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare
7. Hotărârea nr. 1/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare
cu tematica Titlul IX Impozite şi taxe locale din Hotărârea nr. 1/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare
8. Ordonanţa nr. 2/2001 privind regimul juridic al contravenţiilor, cu modificările şi completările ulterioare
cu tematica Reglementări privind regimul juridic al contravenţiilor conform Ordonanţei nr. 2/2001 privind regimul juridic al contravenţiilor, cu modificările şi completările ulterioare
Atribuţii stabilite în fişa postului, precum şi alte date necesare desfăşurării concursului:
1. Efectuează prin casierie operaţii de încasări şi plăţi pe baza
documentelor aprobate şi/sau supuse controlului financiar preventiv propriu;
2. Întocmeşte Registrul de casa, în două exemplare, pe baza documentelor
justificative. Zilnic, totalizează operaţiile din fiecare zi şi stabileşte soldul casei, care se reportează pe fila următoare. Exemplarul al doilea se detaşează şi se predă compartimentului financiar-contabil, în aceeaşi zi, sau cel mai tîrziu a doua zi, împreună cu documentele justificative, sub semnătură în registrul de casă.
3. Respectă cu stricteţe normele legale privind derularea gestiunii de casă,
păstrarea numerarului în casa de bani şi într-un birou prevăzut cu încuietori şi sistem de protecţie. în cazul în care s-a constatat lipsa de numerar sau apar indicii că s-a forţat uşa biroului sau casa de bani se sesizează imediat conducerea şi organul de poliţie. În acelaşi mod se va proceda şi în cazul sustragerii (lipsei) de chitanţiere sau documente justificative;
4. Urmăreşte şi răspunde de executarea creanţelor prin deplasarea
periodică la domiciliul cetăţenilor;
5. Încasează de la contribuabili impozitele, taxele, cheltuielile de judecată,
despăgubirile şi alte creanţe ce se cuvin bugetului de stat şi local, atât la sediul unităţii cât şi prin vizitare la domiciliu;
6. Emite chitanţa fiscală pentru sumele încasate de la contribuabili pe baza
imprimatelor puse la dispoziţie pe linie fiscală, cu respectarea dispoziţiilor legale;
7. Îscrie zilnic sumele încasate în borderourile desfăşurătoare pe sursele
clasificaţiei bugetare a veniturilor şi predarea borderourilor respective odată cu depunerea sumelor încasate;
8. Încasează sumele datorate de la contribuabili respectând ordinea de
prioritate prevăzută în actele normative în vigoare;
9. Depune numeralul rezultat din încasări la Trezorerie cu respectarea
plafonului de casă şi în termen legal;
10. Operează în programul de impozite şi taxe chitanţele tăiate manual
precum şi alte documente financiar-contabile (ordine de plată, note contabile, etc.);
11. Înmânează în termenul legal, sub semnătură sau cu confirmare de
primire, înştiinţările de plată către contribuabili, după care procedează la predarea către contabilul cu veniturile a dovezilor de înmânare a acestora;
12. Întocmeşte note de constatare şi procese verbale cu ocazia verificărilor
efectuate în teren în scopul încasării impozitelor, taxelor şi altor creanţe cuvenite bugetului de stat sau local, definitivează şi depune în termen la inspectorul responsabil cu veniturile, dosarele contribuabililor consideraţi insolvabili în vederea obţinerii aprobărilor legale pentru trecerea în evidenţa specială;
13. Organizează arhivarea şi păstrarea dosarelor fiscale şi a celorlalte
documente referitoare la depunerea şi încasarea debitelor;
14. Aplică măsurile de executare silită prevăzute de lege, împreună cu
funcţionarul public de la venituri, în cazul contribuabilor care nu şi-au achitat obligaţiile fiscale la termenele legale;
15. Este utilizator pentru programul PATRIMVEN şi transmite adeverinţe
compartimentelor din cadrul primăriei, la solicitarea acestora;
16. Colaborează cu toate compartimentele primăriei precum şi cu instituţiile
şi serviciile din subordinea consiliului local;
17. Colaborează cu diverse instituţii, precum: Direcţia Generală a Finanţelor
Publice; Administraţia Financiară; etc.
18. Prezintă rapoarte despre activitatea sa, solicitate de primar, consiliul
local, direcţia de finanţe, prefectură, consiliul judeţean;
19. Rezolvă corespondenţa în termenul prevăzut de lege.
Alte atribuţii
1. Se ocupă de întreaga documentaţie cu privire la înregistrarea şi scoaterea din evidenţă a mijloacelor de transport supuse înmatriculării;
2. Se ocupă de întreaga documentaţie cu privire la înregistrarea şi scoaterea din evidenţă a vehiculelor pentru care nu exista obligatia înmatriculării;
3. Înmâneaza citaţiile sau alte acte de procedură către destinatarul înştiinţat de agentul procedural;
4. Respectă prevederile REGULAMENTULUI nr. 679 din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE;
5. Execută copii de siguranţă pentru programele pe care le utilizează, conform Procedurii Operaţionale.
6. Arhivează şi inventariază pe termene de păstrare, conform Nomenclatorului arhivistic documentele create;
7. Inventariază şi ţine evidenţa sistemelor informatice (hardware/software) operând toate mişcările referitoare la echipamente şi personalul utilizator al tehnicii de calcul;
8. Verifică dacă computerele sunt parolate şi ţine evidenţa persoanelor care au acces la fiecare computer, în vederea securităţii prelucrării datelor cu caracter personal.
1. Constituţia României, republicată
cu tematica Constituţia României, republicată
2. Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare
cu tematica Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare
3. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare
cu tematica Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare
4. Partea I, titlul I şi titlul II ale părţii a II-a, titlul I al părţii a IV-a, titlul I şi II ale părţii a VI-a din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare
cu tematica Partea I, titlul I şi titlul II ale părţii a II-a, titlul I al părţii a IV-a, titlul I şi II ale părţii a VI-a din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare
5. Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare
cu tematica Titlul I Dispoziţii generale şi titlul IX Impozite şi taxe locale din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare
6. Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare
cu tematica Titlul I Dispoziţii generale, titlul I Cap. II Principii generale de conduită în administrarea creanţelor fiscale, titlul III Cap. II Competenţa organului fiscal local şi Cap. IV Actele emise de organele fiscale, titlul V Stabilirea creanţelor fiscale, titlul VII Cap. I Dispoziţii generale din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare
7. Hotărârea nr. 1/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare
cu tematica Titlul IX Impozite şi taxe locale din Hotărârea nr. 1/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare
8. Ordonanţa nr. 2/2001 privind regimul juridic al contravenţiilor, cu modificările şi completările ulterioare
cu tematica Reglementări privind regimul juridic al contravenţiilor conform Ordonanţei nr. 2/2001 privind regimul juridic al contravenţiilor, cu modificările şi completările ulterioare
Atribuţii stabilite în fişa postului, precum şi alte date necesare desfăşurării concursului:
1. Efectuează prin casierie operaţii de încasări şi plăţi pe baza
documentelor aprobate şi/sau supuse controlului financiar preventiv propriu;
2. Întocmeşte Registrul de casa, în două exemplare, pe baza documentelor
justificative. Zilnic, totalizează operaţiile din fiecare zi şi stabileşte soldul casei, care se reportează pe fila următoare. Exemplarul al doilea se detaşează şi se predă compartimentului financiar-contabil, în aceeaşi zi, sau cel mai tîrziu a doua zi, împreună cu documentele justificative, sub semnătură în registrul de casă.
3. Respectă cu stricteţe normele legale privind derularea gestiunii de casă,
păstrarea numerarului în casa de bani şi într-un birou prevăzut cu încuietori şi sistem de protecţie. în cazul în care s-a constatat lipsa de numerar sau apar indicii că s-a forţat uşa biroului sau casa de bani se sesizează imediat conducerea şi organul de poliţie. În acelaşi mod se va proceda şi în cazul sustragerii (lipsei) de chitanţiere sau documente justificative;
4. Urmăreşte şi răspunde de executarea creanţelor prin deplasarea
periodică la domiciliul cetăţenilor;
5. Încasează de la contribuabili impozitele, taxele, cheltuielile de judecată,
despăgubirile şi alte creanţe ce se cuvin bugetului de stat şi local, atât la sediul unităţii cât şi prin vizitare la domiciliu;
6. Emite chitanţa fiscală pentru sumele încasate de la contribuabili pe baza
imprimatelor puse la dispoziţie pe linie fiscală, cu respectarea dispoziţiilor legale;
7. Îscrie zilnic sumele încasate în borderourile desfăşurătoare pe sursele
clasificaţiei bugetare a veniturilor şi predarea borderourilor respective odată cu depunerea sumelor încasate;
8. Încasează sumele datorate de la contribuabili respectând ordinea de
prioritate prevăzută în actele normative în vigoare;
9. Depune numeralul rezultat din încasări la Trezorerie cu respectarea
plafonului de casă şi în termen legal;
10. Operează în programul de impozite şi taxe chitanţele tăiate manual
precum şi alte documente financiar-contabile (ordine de plată, note contabile, etc.);
11. Înmânează în termenul legal, sub semnătură sau cu confirmare de
primire, înştiinţările de plată către contribuabili, după care procedează la predarea către contabilul cu veniturile a dovezilor de înmânare a acestora;
12. Întocmeşte note de constatare şi procese verbale cu ocazia verificărilor
efectuate în teren în scopul încasării impozitelor, taxelor şi altor creanţe cuvenite bugetului de stat sau local, definitivează şi depune în termen la inspectorul responsabil cu veniturile, dosarele contribuabililor consideraţi insolvabili în vederea obţinerii aprobărilor legale pentru trecerea în evidenţa specială;
13. Organizează arhivarea şi păstrarea dosarelor fiscale şi a celorlalte
documente referitoare la depunerea şi încasarea debitelor;
14. Aplică măsurile de executare silită prevăzute de lege, împreună cu
funcţionarul public de la venituri, în cazul contribuabilor care nu şi-au achitat obligaţiile fiscale la termenele legale;
15. Este utilizator pentru programul PATRIMVEN şi transmite adeverinţe
compartimentelor din cadrul primăriei, la solicitarea acestora;
16. Colaborează cu toate compartimentele primăriei precum şi cu instituţiile
şi serviciile din subordinea consiliului local;
17. Colaborează cu diverse instituţii, precum: Direcţia Generală a Finanţelor
Publice; Administraţia Financiară; etc.
18. Prezintă rapoarte despre activitatea sa, solicitate de primar, consiliul
local, direcţia de finanţe, prefectură, consiliul judeţean;
19. Rezolvă corespondenţa în termenul prevăzut de lege.
Alte atribuţii
1. Se ocupă de întreaga documentaţie cu privire la înregistrarea şi scoaterea din evidenţă a mijloacelor de transport supuse înmatriculării;
2. Se ocupă de întreaga documentaţie cu privire la înregistrarea şi scoaterea din evidenţă a vehiculelor pentru care nu exista obligatia înmatriculării;
3. Înmâneaza citaţiile sau alte acte de procedură către destinatarul înştiinţat de agentul procedural;
4. Respectă prevederile REGULAMENTULUI nr. 679 din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE;
5. Execută copii de siguranţă pentru programele pe care le utilizează, conform Procedurii Operaţionale.
6. Arhivează şi inventariază pe termene de păstrare, conform Nomenclatorului arhivistic documentele create;
7. Inventariază şi ţine evidenţa sistemelor informatice (hardware/software) operând toate mişcările referitoare la echipamente şi personalul utilizator al tehnicii de calcul;
8. Verifică dacă computerele sunt parolate şi ţine evidenţa persoanelor care au acces la fiecare computer, în vederea securităţii prelucrării datelor cu caracter personal.