Filtru căutare: Neamt

PRIMĂRIA PIATRA NEAMŢ

Adresa
Ştefan cel Mare, nr. 6-8
Comunicat | Primăria Municipiului Piatra-Neamţ anunţă organizarea licitației publice
20.07.2022
Organizarea licitației publice pentru închirierea bunurilor proprietate publică a Municipiului Piatra Neamț:
1. Informaţii generale privind autoritatea contractantă, în special denumirea, codul fiscal, adresa, numărul de telefon,
fax şi/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Primaria Municipiului Piatra Neamț, Strada Ștefan cel Mare
nr.6-8, Piatra Neamț, județul Neamț, telefon: 0233218991, fax: 0233 215374, e-mail: infopn@primariapn.ro, cod
fiscal: 2612790
2. Informaţii generale privind obiectul procedurii de licitație publică, în special descrierea şi identificarea bunurilor
care urmează să fie închiriate:
Municipiul Piatra Neamț organizează închirierea prin licitație publică a 5 spații situate în incinta Băii Comunale
înscrisă în CF nr. 63996 proprietatea publică a Municipiului Piatra Neamț, conform HCL nr. 126 din 28.04.2022 și
OUG 57/2019, cu modificările și completările ulterioare:
- „Spațiul nr. 6ˮ în suprafață de 8,00 mp cu destinația comerț/prestări servicii;
- 2 spații libere în suprafață de 1,00 mp pentru amplasarea a două automate de cafea cu destinația comerț/prestări
servicii;
- 2 spații libere în suprafață de 1,00 mp pentru amplasarea a două automate de băuturi răcoritoare și/sau snacks-uri.
3. Informaţii privind documentaţia de atribuire: se regăsesc în caietul de sarcini, site-ul autorității contractante
www.primariapn.ro.
3.1. Modalitatea sau modalităţile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentaţiei
de atribuire: prin solicitarea scrisă, transmisă cu cel puțin 4 zile înainte, de la sediul Primăriei Municipiului Piatra
Neamț, sau de pe site-ul autorității contractante.
3.2. Denumirea şi adresa serviciului/compartimentului din cadrul autorității contractante, de la care se poate obţine
un exemplar din documentaţia de atribuire:Direcția Patrimoniu, Primăria Municipiului Piatra Neamț, Strada Ștefan
cel Mare , nr. 6-8, Piatra Neamț, județul Neamț.
3.3. Costul şi condiţiile de plată pentru obţinerea acestui exemplar : Persoanele interesate pot achita contravaloarea
documentației de atribuire de 10 lei la casieria Primariei Municipiului Piatra Neamț.
3.4. Data limită pentru solicitarea clarificărilor: 05 august 2022, orele 14.00.
4. Informaţii privind ofertele:
4.1. Data limită de depunere a ofertelor: 11 august 2022, orele 16.30.
4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Oferta va fi depusă la sediul Primăriei Municipiului Piatra Neamț, Strada
Ștefan cel Mare nr.6-8, Piatra Neamț,județul Neamț
4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: 1 exemplar original și copie.
5. Data şi locul la care se va desfăşura ședinţa publică de deschidere a ofertelor: 12 august 2022, orele 12.00, la
sediul Primăriei Municipiului Piatra Neamț, Strada Ștefan cel Mare nr.6-8, județul Neamț
6. Denumirea, adresa, numărul de telefon, telefax şi/sau adresa de e-mail ale instanţei competente în soluţionarea
litigiilor apărute şi termenele pentru sesizarea instanţei: acțiunea în justiție se poate introduce la secția de contencios
administrativ a Tribunalului Neamț, Municipiul Piatra Neamț, cod 610012, judetul Neamț, telefon/fax 0233232363,
e-mail: tr-neamț@just.ro.
7. Data transmiterii anunţului de licitaţie către instituţiile abilitate, în vederea publicării: ……………2022.