Filtru căutare: Maramures

Consiliul Judetean Maramures

Adresa

Gheorghe Sincai nr. 46

header image

CONSILIUL JUDEŢEAN MARAMUREŞ, judeţul MARAMUREŞ, publică anunţul privind organizarea concursului de promovare pentru ocuparea unor funcţii publice

...

CONSILIUL JUDEŢEAN MARAMUREŞ, judeţul MARAMUREŞ, publică anunţul privind organizarea concursului de promovare pentru ocuparea unor funcţii publice de conducere vacante în baza art. VII din OUG nr. 115/2023 – alin.(2) lit.a) şi art. VII alin. (7)/XI/XII din OUG 121/2023 pentru modificarea şi completarea Codului administrativ

 

Responsabilitatea privind legalitatea și corectitudinea informațiilor din conținutul anunțului de concurs publicat pe site-ul Agenției și încadrarea în temeiurile legale prevăzute de actele normative aparțin în exclusivitate autorității sau instituției publice organizatoare a concursului.
 
Informaţii concurs
 
Tip concurs: Promovare pe functie publica de conducere in afara Agentiei
Data de sustinere a probei scrise: 26.08.2024, ora 12:00
Data și ora probei de interviu se va afișa pe site-ul instituției care organizează concursul odată cu afișarea rezultatelor probei scrise.
Locaţia de desfăşurare a concursului: str. Gh sincai nr 37, Baia Mare, jud Maramures
Stare concurs: Programat
Observaţii suplimentare:
Perioada de depunere a dosarelor: 23.07.2024 - 12.08.2024

Persoana de contact: Coman Ioana, consilier la Compartiment Resurse Umane
Telefon: 0262220526, Fax:
E-mail: ioana.coman@cjmaramures.ro
Data afişării: 23.07.2024, ora 10:00
 
Informaţii posturi scoase la concurs
 
Director executiv
Descriere post   Localizare post
Clasa: conducere
Tip compartiment: DIRECŢIE
Denumire compartiment: TEHNICA SI INVESTITII
CONSILIUL JUDEŢEAN MARAMUREŞ
Localitate: BAIA MARE
Judeţ: MARAMUREŞ

Director executiv
Descriere post  Localizare post
Clasa: conducere
Tip compartiment: DIRECŢIE
Denumire compartiment: FINANTARE, TURISM SI RELATII PUBLICE
CONSILIUL JUDEŢEAN MARAMUREŞ
Localitate: BAIA MARE
Judeţ: MARAMUREŞ
 
Condiții pentru ocuparea postului
 
Conţinutul dosarului de concurs şi modalitatea de înscriere la concurs

Pentru Director executiv, Clasa conducere, Grad I, DIRECŢIE FINANTARE, TURISM SI RELATII PUBLICE

Studii:

- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă - Domenii de studiu: Ştiinţe sociale (Domeniul fundamental), Ştiinţe umaniste şi arte (Domeniul fundamental), Ştiinţe inginereşti (Domeniul fundamental)
- studii universitare de master absolvite cu diplomă în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice sau cu diplomă echivalentă conform prevederilor art. 57 alin. (2) din Legea învăţământului superior nr. 199/2023;
- să fie numiţi într-o funcţie publică de clasa I;
- să nu aibă o sancţiune disciplinară neradiată în condiţiile legii
Vechimea minimă în specialitatea studiilor: 7 ani
Durată timp de muncă: 8h/zi - 40h/saptamâna

Perfecţionări (specializări):
Se menţionează, dacă este cazul, condiţia prevăzută la art. 465 alin. (1) lit. g) din OUG nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare, cu privire la dovedirea prin certificat, sau, după caz, prin alt tip de document, a absolvirii unei perfecţionări sau specializări stabilite expres de lege pentru ocuparea unor funcţii publice:
-

Cunoştinţe teoretice în domeniul tehnologiei informaţiei (necesitate şi nivel de cunoaştere):
Se completează în cazul în care pentru ocuparea funcţiei publice este necesară deţinerea cunoştinţelor teoretice în domeniul tehnologiei informaţiei, cu precizarea nivelului de certificare similar celui de tip ECDL/ICDL:
-

Cerinte specifice:
Se menţionează, dacă este cazul, condiţia prevăzută la art. 465 alin. (1) lit. g indice 2 şi alin. (2) din OUG nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare, cu privire la obţinerea unui/unei aviz/autorizaţii prevăzut/prevăzute de lege, cu respectarea prevederilor legislaţiei specifice cu privire la îndeplinirea condiţiei:
-

Pentru Director executiv, Clasa conducere, Grad I, DIRECŢIE TEHNICA SI INVESTITII

Studii:

- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă - Domenii de studiu: Ştiinţe inginereşti (Domeniul fundamental)
- studii universitare de master absolvite cu diplomă în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice sau cu diplomă echivalentă conform prevederilor art. 57 alin. (2) din Legea învăţământului superior nr. 199/2023;
- să fie numiţi într-o funcţie publică de clasa I;
- să nu aibă o sancţiune disciplinară neradiată în condiţiile legii
Vechimea minimă în specialitatea studiilor: 7 ani
Durată timp de muncă: 8h/zi - 40h/saptamâna

Perfecţionări (specializări):
Se menţionează, dacă este cazul, condiţia prevăzută la art. 465 alin. (1) lit. g) din OUG nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare, cu privire la dovedirea prin certificat, sau, după caz, prin alt tip de document, a absolvirii unei perfecţionări sau specializări stabilite expres de lege pentru ocuparea unor funcţii publice:
-

Cunoştinţe teoretice în domeniul tehnologiei informaţiei (necesitate şi nivel de cunoaştere):
Se completează în cazul în care pentru ocuparea funcţiei publice este necesară deţinerea cunoştinţelor teoretice în domeniul tehnologiei informaţiei, cu precizarea nivelului de certificare similar celui de tip ECDL/ICDL:
-

Cerinte specifice:
Se menţionează, dacă este cazul, condiţia prevăzută la art. 465 alin. (1) lit. g indice 2 şi alin. (2) din OUG nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare, cu privire la obţinerea unui/unei aviz/autorizaţii prevăzut/prevăzute de lege, cu respectarea prevederilor legislaţiei specifice cu privire la îndeplinirea condiţiei:
-
 
Bibliografie şi tematică
 
Bibliografie şi tematică pentru Director executiv, Clasa conducere, Grad I, DIRECŢIE FINANTARE, TURISM SI RELATII PUBLICE


1. Constituţia României, republicată

cu tematica Constituţia României, republicată

2. Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare

cu tematica Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare

3. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare

cu tematica Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare

4. Partea I, titlul I şi titlul II ale părţii a II-a, titlul I al părţii a IV-a, titlul I şi II ale părţii a VI-a din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare

cu tematica Partea I, titlul I şi titlul II ale părţii a II-a, titlul I al părţii a IV-a, titlul I şi II ale părţii a VI-a din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare

5. Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, cu modificările şi completările ulterioare ;

cu tematica Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, cu modificările şi completările ulterioare - integral;

6. Ordonanta nr. 27/2002 privind reglementarea activitatii de solutionare a petitiilor, cu modificările şi completările ulterioare;

cu tematica Ordonanta nr. 27/2002 privind reglementarea activitatii de solutionare a petitiilor, cu modificările şi completările ulterioare - integral;

7. H.G. nr. 518/1995 privind unele drepturi şi obligaţii ale personalului român trimis în străinătate pentru îndeplinirea unor misiuni cu caracter temporar, cu modificările şi completările ulterioare ;

cu tematica H.G. nr. 518/1995 privind unele drepturi şi obligaţii ale personalului român trimis în străinătate pentru îndeplinirea unor misiuni cu caracter temporar, cu modificările şi completările ulterioare - integral;

8. Legea nr. 350/2005 privind regimul finanţărilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activităţi nonprofit de interes general, cu modificările şi completările ulterioare ;

cu tematica Legea nr. 350/2005 privind regimul finanţărilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activităţi nonprofit de interes general, cu modificările şi completările ulterioare - integral;

9. Ordonanţa Guvernului nr. 82/2001 privind stabilirea unor forme de sprijin financiar pentru unităţile de cult aparţinând cultelor religioase recunoscute din România – republicată, cu modificările şi completările ulterioare ;

cu tematica Ordonanţa Guvernului nr. 82/2001 privind stabilirea unor forme de sprijin financiar pentru unităţile de cult aparţinând cultelor religioase recunoscute din România – republicată, cu modificările şi completările ulterioare - integral;

10. H.G. nr. 1470/2002 privind aprobarea Normelor metodologice pentru aplicarea prevederilor Ordonanţei Guvernului nr. 82/2001 privind stabilirea unor forme de sprijin financiar pentru unităţile de cult aparţinând cultelor religioase recunoscute din România – republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

cu tematica H.G. nr. 1470/2002 privind aprobarea Normelor metodologice pentru aplicarea prevederilor Ordonanţei Guvernului nr. 82/2001 privind stabilirea unor forme de sprijin financiar pentru unităţile de cult aparţinând cultelor religioase recunoscute din România – republicată, cu modificările şi completările ulterioare - integral;

11. Ordonanţa Guvernului nr. 58/1998 privind organizarea şi desfăşurarea activităţii de turism în Romaâia, cu modificările şi completările ulterioare.

cu tematica Ordonanţa Guvernului nr. 58/1998 privind organizarea şi desfăşurarea activităţii de turism în Romaâia, cu modificările şi completările ulterioare – integral.

Atribuţii stabilite în fişa postului, precum şi alte date necesare desfăşurării concursului:

? Atribuţiile postului:
? Atribuţii specifice
1.conduce şi coordonează Direcţia Finanţare, Turism şi Relaţii Publice prin structurile sale: Compartiment finanţări proiecte, sănătate, sport, servicii sociale, culte şi gestiune structuri asociative, Compartiment comunicare, relaţii cu presa, Serviciul diasporă şi relaţii internaţionale , Serviciul turism şi relaţii publice, Compartiment secretariat ATOP
2. Distribuie lucrările repartizate Direcţiei Finanţare, Turism şi Relaţii Publice şi se asigură de realizarea acestora
3.Stabileşte indicatorii de performanţă de la nivelul direcţiei împreună cu şefii de serviciu din subordine şi în mod direct la nivelul compartimentelor coordonate.
4.Evaluează performanţele şefilor de serviciu din subordine şi a personalului din compartimentele aflate în directă subordonare
5. Coordonează elaborarea proiectelor internaţionale cu finanţare locală sau din fonduri europene şi le depune şi implementează după caz cu aprobarea preşedintelui Consiliului Judeţean Maramureş în cadrul direcţiei
6.Coordonează realizarea contactelor dintre conducerea Consiliului Judeţean Maramureş şi reprezentanţii organismelor şi organelor regionale, guvernamentale şi neguvernamentale din ţară şi străinătate, din sfera cooperării internaţionale;
7.Coordonează activitatea de promovare a turismului din judeţul Maramureş în concordanţă cu implementarea strategiei de turism a judeţului şi a celor de la nivel naţional
8. Se asigură că se realizează dezvoltarea brandului turistic Maramureş în cooperare cu structurile responsabile de la nivel judeţean, regional şi naţional
9. Coordonează punerea în practică a parteneriatelor judeţului Maramureş cu entităţi similare de la nivel internaţional în domeniul turismului
10. Coordonează buna derulare a activităţii specifice conforme cu implementarea Legii 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public şi a Ordonanţei 27/2002 privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor
11. Coordonează activitatea de secretariat ATOP în conformitatea cu prevederile HG 787/2002 privind aprobarea privind aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a autorităţii teritoriale de ordine publică
12. Coordonează activitatea regimului aferent finanţărilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activităţi nonprofit de interes general în domeniul sportului, culturii şi tineretului.
13. Coordonează activitatea aferentă stabilirii unor forme de sprijin financiar pentru unităţile de cult aparţinând cultelor religioase recunoscute din România
14. Se asigură de derularea în bune condiţii a colaborării cu instituţiile/ entităţile din domeniul educaţiei, culturii, sportului, tineretului şi unităţilor de cult pentru punerea în aplicare a prevederilor Hotărârilor Consiliului Judeţean
15. Coordonează fluxurile de comunicare constantă cu partenerii instituţionali din sfera media
16. Coordonează stabilirea de contacte cu publicaţii media de specialitate relevante şi să asigure prezenţa şi promovarea Consiliului judeţean în media electronică, scrisă, video.
17. Asigură reprezentarea direcţiei în activitatea specifică a Consiliului Judeţean Maramureş pe plan intern: şedinţe, comisii de specialitate, grupuri de lucru
18. Asigură reprezentarea direcţiei în activitatea specifică Consiliului Judeţean Maramureş pe plan extern, în conformitate cu atribuţiile stabilite de Preşedintele Consiliului Judeţean Maramureş.
19. Îndeplineşte orice alte atribuţii stabilite de şefii ierarhici, în condiţiile legii.

Atributii generale
? Asigură rezolvarea problemelor curente;
? Asigură stabilirea atribuţiilor pentru persoanele din subordine şi cuprinderea acestora în fişele de post;
? Asigură cunoaşterea şi studierea de către personalul din subordine, a legislaţiei specifice, utilizarea deplină a timpului de lucru, creşterea contribuţiei fiecărui angajat la rezolvarea, cu competenţă, a tuturor sarcinilor încredinţate, conform fişei postului, în raport cu pregătirea, experienţa profesională şi funcţia ocupată;
? Repartizează lucrări în mod echitabil şi în concordanţă cu importanţa postului, pentru personalul din subordine;
? Realizează sau participă la elaborarea unor lucrări de complexitate sau importanţă deosebită;
? Stabileşte măsurile necesare pentru cunoaşterea şi aplicarea legilor şi dispoziţiilor conducătorilor ierarhici, care vizează domeniile de activitate de care răspunde;
? Urmăreşte şi ia măsuri pentru corecta aplicare a legislaţiei în vigoare din domeniul de activitate;
? Verifică, vizează şi/sau avizează lucrările din serviciile şi compartimentul pe care le conduce;
? Urmăreşte respectarea normelor de conduită şi disciplină de către personalul din subordine, propunând măsurile adecvate respectării legislaţiei în vigoare;
? Dispune, în condiţiile legii, efectuarea orelor suplimentare peste durata normală a timpului de lucru sau în zilele de sărbători legale ori declarate nelucrătoare, de către personalul din subordine şi propune plata sau recuperarea acestora, în condiţiile legii;
? Aprobă şi urmăreşte realizarea graficului concediului de odihnă al personalului din compartimentele aflate în subordine, corespunzător normelor legale în vigoare şi programelor de activitate ale compartimentelor;
? Prezintă propuneri privind relaţiile cu instituţii şi organizaţii din alte ţări;
? Reprezintă instituţia în raporturile cu alte instituţii în limitele competenţelor stabilite de preşedinte;
? Analizează şi sprijină propunerile şi iniţiativele motivate ale personalului din subordine, în vederea îmbunătăţirii activităţii compartimentului respectiv;
? Monitorizează prezenţa în instituţie a personalului din subordine şi deplasarea acestuia în afara instituţiei, în îndeplinirea îndatoririlor de serviciu;
? Exercită alte atribuţii primite de la superiorii ierarhici, în condiţiile legii;
? Participă la întocmirea programelor şi prognozelor de dezvoltare economico-socială a judeţului.;
? Verifică temele şi comenzile de proiectare pentru lucrările la care investitor este consiliul judeţean;
? Participă la activitatea de achiziţii publice a serviciilor şi lucrărilor de execuţie din lista de investiţii a consiliului judeţean sau a instituţiilor şi serviciilor publice din subordinea acestuia;
? Face propuneri privind programul lucrărilor de întreţinere şi reparaţii a drumurilor judeţene;
? Verifică notele de constatare, soluţiile propuse şi răspunsurile la reclamaţiile verificate în teren de către personalul din subordine;
? Participă la instruirile primarilor în domeniile pe care le coordonează;
? Acordă asistenţă tehnică în domenii specifice, în condiţiile legii, unităţilor administrativ – teritoriale din judeţ, la cererea acestora;
? Elaborează propuneri de modificare sau îmbunătăţire a legislaţiei din domeniul de activitate;
? Verifică propunerile de încadrare a drumurilor/sectoarelor de drumuri judeţene;
? Întocmeşte referate de necesitate, note justificative şi caiete de sarcini pentru achiziţii publice în domeniul construcţii civile;
? Participă împreună cu persoanele desemnate din alte direcţii la solicitarea de finanţare şi implementarea protectelor cu finanţare europeană;
? Urmăreşte pregătirea investiţiilor din programul propriu şi verifică în teren realizarea acestor lucrări la termenele contractuale;
? Îndeplineşte orice alte atribuţii încredinţate de conducere, în limita competenţelor şi conform pregătirii de specialitate;
? Urmăreşte respectarea legislaţiei privind exploatarea drumurilor judeţene;
? Cunoaşte şi aplică legislaţia specifică în domeniul de activitate;
? Conduce masinile institutiei in baza referatului de nominalizare intocmit de D.T.I aprobat.
Bibliografie şi tematică pentru Director executiv, Clasa conducere, Grad I, DIRECŢIE TEHNICA SI INVESTITII


1. Constituţia României, republicată

cu tematica Constituţia României, republicată

2. Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare

cu tematica Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare

3. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare

cu tematica Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare

4. Partea I, titlul I şi titlul II ale părţii a II-a, titlul I al părţii a IV-a, titlul I şi II ale părţii a VI-a din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare

cu tematica Partea I, titlul I şi titlul II ale părţii a II-a, titlul I al părţii a IV-a, titlul I şi II ale părţii a VI-a din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare

5. Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, republicată, cu modificările şi completările ulterioare

cu tematica Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, republicată, cu modificările şi completările ulterioare - integral:

6. Ordonanţa Guvernului nr. 43/1997 privind regimul drumurilor, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

cu tematica Ordonanţa Guvernului nr. 43/1997 privind regimul drumurilor, republicată, cu modificările şi completările ulterioare: a. Capitolul I Dispoziţii generale; b. Capitolul II:Administrarea drumurilor

7. Hotărârea nr. 343/2017 pentru modificarea Hotărârii Guvernului nr. 273/1994 privind aprobarea Regulamentului de recepţie a lucrărilor de construcţii şi instalaţii aferente acestora

cu tematica Hotărârea nr. 343 din 18 mai 2017 pentru modificarea Hotărârii Guvernului nr. 273/1994 privind aprobarea Regulamentului de recepţie a lucrărilor de construcţii şi instalaţii aferente acestora: a. Capitolul I: Dispoziţii generale; b. Capitolul II: Recepţia la terminarea lucrărilor; c. Capitolul III: Recepţia finală;

8. Hotărârea nr. 1/2018 pentru aprobarea condiţiilor generale şi specifice pentru anumite categorii de contracte de achiziţie aferente obiectivelor de investiţii finanţate din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare;

cu tematica Hotărârea nr. 1 din 10 ianuarie 2018 pentru aprobarea condiţiilor generale şi specifice pentru anumite categorii de contracte de achiziţie aferente obiectivelor de investiţii finanţate din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare: a. ANEXA nr. 1: PARTEA II: Condiţii specifice pentru execuţie de lucrări CAPITOLUL II: Obligaţiile Beneficiarului, CAPITOLUL III: Obligaţiile Antreprenorului; b. ANEXA nr. 2: PARTEA II:Condiţii specifice pentru proiectare şi execuţie de lucrări, CAPITOLUL II: Obligaţiile Beneficiarului, CAPITOLUL III: Obligaţiile Antreprenorului;

9. Legea nr. 51/2006 serviciilor comunitare de utilităţi publice, republicată, cu modificările şi completările ulterioare

cu tematica Legea nr. 51/2006 a serviciilor comunitare de utilităţi publice, republicată, cu modificările şi completările ulterioare: a. CAPITOLUL II:Autorităţi şi competenţe SECŢIUNEA 1:Autorităţile administraţiei publice locale;

10. Legea nr. 92/2007 a serviciilor publice de transport persoane în unităţile administrativ - teritoriale, cu modificările şi completările ulterioare

cu tematica Legea nr. 92/2007 a serviciilor publice de transport persoane în unităţile administrativ - teritoriale, cu modificările şi completările ulterioare a. CAPITOLUL I: Dispoziţii generale b. CAPITOLUL II: Serviciul public de transport local şi judeţean de persoane prin curse regulate: Secţiunea I c. CAPITOLUL VI: Autorităţi şi competenţe d. CAPITOLUL VII: Administrarea serviciilor publice de transport local şi judeţean SECŢIUNEA 1: Dispoziţii generale

11. Ordonanţă de urgenţă nr. 195/2005 privind protecţia mediului, cu modificările şi completările ulterioare

cu tematica Ordonanţă de urgenţă nr. 195/2005 privind protecţia mediului, cu modificările şi completările ulterioare: a. CAPITOLUL I: Principii şi dispoziţii generale; b. CAPITOLUL XII: Protecţia aşezărilor umane; c. CAPITOLUL XIV: Atribuţii şi răspunderi: SECŢIUNEA 2:Atribuţii şi răspunderi ale altor autorităţi centrale şi locale;

12. Ordonanţă de urgenţă 92/2021 privind regimul deşeurilor, cu modificările şi completările ulterioare.

cu tematica Ordonanţă de urgenţă nr. 92/2021 privind regimul deşeurilor, cu modificările şi completările ulterioare: a. CAPITOLUL V: Planuri şi programe; b. CAPITOLUL VI: Atribuţii şi răspunderi ale autorităţilor competente ale administraţiei publice centrale şi locale;

Atribuţii stabilite în fişa postului, precum şi alte date necesare desfăşurării concursului:

? Atribuţii specifice
? Participă la şedinţele consiliului judeţean şi ale comisiilor de specialitate ale acestuia la care se analizează probleme ce intră în competenţa lor de soluţionare;
? Primeşte corespondenţa repartizată de către secretarul judeţului şi o distribuie serviciilor, birourilor, compartimentelor de specialitate sau persoanelor din cadrul direcţiei sau serviciilor;
? Urmăreşte respectarea termenelor legale în soluţionarea corespondenţei;
? Informează lunar, trimestrial şi ori de câte ori este necesar, preşedintele consiliului judeţean sau, după caz, persoana desemnată pentru coordonarea direcţiei, asupra activităţii desfăşurate în cadrul direcţiei, biroului sau compartimentului, precum şi despre problemele din activitatea consiliilor locale, instituţiilor şi agenţilor economici de interes judeţean rezultate din activităţile de coordonare;
? Pregăteşte investiţii din programul propriu al CJMM;
? Participă la activităţi de achiziţii publice a serviciilor şi lucrărilor CJMM;
? Participă la recepţia lucrărilor la care consiliul judeţean este investitor;
? Verifică notele de constatare, propune soluţii şi răspunde la reclamaţiile primite, etc.

? Atributii generale
? Asigură rezolvarea problemelor curente;
? Asigură stabilirea atribuţiilor pentru persoanele din subordine şi cuprinderea acestora în fişele de post;
? Asigură cunoaşterea şi studierea de către personalul din subordine, a legislaţiei specifice, utilizarea deplină a timpului de lucru, creşterea contribuţiei fiecărui angajat la rezolvarea, cu competenţă, a tuturor sarcinilor încredinţate, conform fişei postului, în raport cu pregătirea, experienţa profesională şi funcţia ocupată;
? Repartizează lucrări în mod echitabil şi în concordanţă cu importanţa postului, pentru personalul din subordine;
? Realizează sau participă la elaborarea unor lucrări de complexitate sau importanţă deosebită;
? Stabileşte măsurile necesare pentru cunoaşterea şi aplicarea legilor şi dispoziţiilor conducătorilor ierarhici, care vizează domeniile de activitate de care răspunde;
? Urmăreşte şi ia măsuri pentru corecta aplicare a legislaţiei în vigoare din domeniul de activitate;
? Verifică, vizează şi/sau avizează lucrările din serviciile şi compartimentul pe care le conduce;
? Urmăreşte respectarea normelor de conduită şi disciplină de către personalul din subordine, propunând măsurile adecvate respectării legislaţiei în vigoare;
? Dispune, în condiţiile legii, efectuarea orelor suplimentare peste durata normală a timpului de lucru sau în zilele de sărbători legale ori declarate nelucrătoare, de către personalul din subordine şi propune plata sau recuperarea acestora, în condiţiile legii;
? Aprobă şi urmăreşte realizarea graficului concediului de odihnă al personalului din compartimentele aflate în subordine, corespunzător normelor legale în vigoare şi programelor de activitate ale compartimentelor;
? Prezintă propuneri privind relaţiile cu instituţii şi organizaţii din alte ţări;
? Reprezintă instituţia în raporturile cu alte instituţii în limitele competenţelor stabilite de preşedinte;
? Analizează şi sprijină propunerile şi iniţiativele motivate ale personalului din subordine, în vederea îmbunătăţirii activităţii compartimentului respectiv;
? Monitorizează prezenţa în instituţie a personalului din subordine şi deplasarea acestuia în afara instituţiei, în îndeplinirea îndatoririlor de serviciu;
? Exercită alte atribuţii primite de la superiorii ierarhici, în condiţiile legii;
? Participă la întocmirea programelor şi prognozelor de dezvoltare economico-socială a judeţului.;
? Verifică temele şi comenzile de proiectare pentru lucrările la care investitor este consiliul judeţean;
? Participă la activitatea de achiziţii publice a serviciilor şi lucrărilor de execuţie din lista de investiţii a consiliului judeţean sau a instituţiilor şi serviciilor publice din subordinea acestuia;
? Face propuneri privind programul lucrărilor de întreţinere şi reparaţii a drumurilor judeţene;
? Verifică notele de constatare, soluţiile propuse şi răspunsurile la reclamaţiile verificate în teren de către personalul din subordine;
? Participă la instruirile primarilor în domeniile pe care le coordonează;
? Acordă asistenţă tehnică în domenii specifice, în condiţiile legii, unităţilor administrativ – teritoriale din judeţ, la cererea acestora;
? Elaborează propuneri de modificare sau îmbunătăţire a legislaţiei din domeniul de activitate;
? Verifică propunerile de încadrare a drumurilor/sectoarelor de drumuri judeţene;
? Întocmeşte referate de necesitate, note justificative şi caiete de sarcini pentru achiziţii publice în domeniul construcţii civile;
? Participă împreună cu persoanele desemnate din alte direcţii la solicitarea de finanţare şi implementarea protectelor cu finanţare europeană;
? Urmăreşte pregătirea investiţiilor din programul propriu şi verifică în teren realizarea acestor lucrări la termenele contractuale;
? Îndeplineşte orice alte atribuţii încredinţate de conducere, în limita competenţelor şi conform pregătirii de specialitate;
? Urmăreşte respectarea legislaţiei privind exploatarea drumurilor judeţene;
? Cunoaşte şi aplică legislaţia specifică în domeniul de activitate;
? Conduce masinile institutiei in baza referatului de nominalizare intocmit de D.T.I aprobat.