
Despre Centrul General de Arhivare
Centrul General de Arhivare s-a înființat în anul 2009, având ca principal obiect de activitate prestarea serviciior specifice domeniului arhivistic, conform Legii Arhivelor Naționale nr. 16/1996. Centrul General de Arhivare este operator economic autorizat de către Ministerul Afacerilor Interne și Arhivele Naționale ale României.
Din punct de vedere geografic ne aflăm în centrul Transilvaniei, sediul principal fiind în Târgu Mureș, jud. Mureș. Ne desfășurăm activitatea de arhivare la nivel local și național.
Suntem o echipă tânără, entuziastă, care pune pe primul loc profesionalismul, corectitudinea și seriozitatea. Experiența acumulată prin complexitatea și diversitatea proiectelor derulate de-a lungul anilor garantează soluții prompte prin serviciile oferite către clienții noștri.
Scopul nostru este de a aduce un plus de calitate, siguranță, prin implicarea și planificarea fiecărui proiect în parte și de a oferi soluții personalizate, cu responsabilitate, prin proceduri interne riguroase. Principalele noastre preocupări sunt calitatea și seriozitatea, astfel că personalul nostru este pregătit profesional pentru a realiza lucrările de arhivare cu respectarea termenelor și condițiilor impuse de Legea Arhivelor Naționale și ne luăm angajamentul în fața fiecărui client pentru primirea unui serviciu de calitate.
Am făcut din arhivare o pasiune, bucurându-ne de satisfacția pe care ne-o dă fiecare proiect în parte.
Compania noastră vă stă la dispoziție cu următoarele servicii:
1. Prelucrare fonduri arhivistice, organizare, reorganizare.
• Selecționarea documentelor cu termen de păstrare expirat;
• Legătoria dosarelor (copertare, etichetare, numerotare file, certificare dosare);
• Ordonarea, sortarea dosarelor pe servicii, compartimente și categorii;
• Inventarierea unitaților arhivistice conform nomenclatorului arhivistic;
• Introducerea în cutii și organizarea pe rafturi.
2. Digitizare documente
• Retro-digitizarea (scanarea) documentelor de diferite tipuri (dosare, hărți, cărți) de dimensiuni diferite, respectiv A5 - A0;
• Organizarea arhivei electronice în funcție de criteriile de indexare necesare sau solicitate de către client;
• Pentru procesul de scanare sunt utilizate echipamente profesionale cu funcții, tehnologii avansate;
• Formatele pot fi: fișiere PDF, TIFF, JPEG, cu rezoluții disponibile 300, 600, până la 1200 pixeli;
• Procesul de scanare al documentelor se poate efectua la sediul nostru sau la sediul beneficiarului.
3. Depozitare documente
• Depozitarea documentelor, păstrarea și conservarea acestora se realizează în depozite special amenajate, autorizate;
• Acestea sunt dotate cu sistem de protecție împotriva incendiului, sustragerii, distrugerii sau deteriorării documentelor, asigurându-le temperatura și umiditatea optimă de păstrare;
• Documentele sunt păstrate în cutii/containere de arhivare.
Materialul a fost publicat în Revista Ghidul Primăriilor, Ediția Specială, Aprilie 2022, prima și singura revistă din România în format print și online destinată exclusiv autorităților locale.
Pentru a vizualiza online revista, click aici:
https://bit.ly/37eqYjM
Pentru a comanda gratuit revista în format print, click aici:
https://bit.ly/3HvsStT