Filtru căutare: Ilfov

mateco

Adresa

Șos. Giurgiului nr. 48E

header image

Despre mateco

mateco se distinge pe piața națională prin:

  • Cea mai variată gamă de platforme pentru acces și lucru la înălțime din România, cu înălțimi de lucru variind de la 4 la 58 de m;

  • Investiții anuale în diversificarea și modernizarea unei flote ce reunește în prezent peste 4500 de echipamente disponibile pentru închiriere. Prin înnoirea continuă a flotei, mateco România asigură clienților săi acces facil la utilaje de ultimă generație, fiabile și sigure;

  • Soluții la cheie dezvoltate în acord cu nevoile clienților, implementate de o echipă profesionistă și dedicată;

  • Posibilitatea de închiriere a echipamentelor pe termen lung sau scurt, în funcție de specificul proiectelor clienților și în scopul optimizării cheltuielilor acestora;

  • Acoperire națională și regională (14 depozite B2B, 13 depozite B2C) care asigură timpi mai scurți de livrare a echipamentelor, intervenție rapidă pe teren și în general receptivitate în interacțiunea cu clienții;

  • Service și mentenanță asigurate de o echipă formată din 26 de tehnicieni calificați și dispecerat 24/7;

  • Servicii de întreținere și service pentru echipamentele deținute;

  • Atașamente suplimentare exclusive care facilitează manipularea materialelor și cresc siguranța în exploatare;

  • O platformă digitală modernă pentru managementul relației cu clienții (CRM), conectată cu cele 5 aplicații mobile dezvoltate pentru clienți, vânzători, personalul service, subcontractori și operatorii de utilaje. Acest ecosistem digital asigură atât organizarea și derularea eficientă a activităților companiei, monitorizarea și analiza continuă a datelor în scopul îmbunătățirii serviciilor oferite, precum și controlul clientului asupra managementului flotei închiriate și proprii;

  • Asistență de specialitate asigurată clienților în șantier, pentru selectarea utilajelor potrivite nevoilor și aplicațiilor;   

  • Angajamente ferme asumate față de client, măsurate continuu prin indicatori cheie de performanță, reflectând respectul și atenția acordată clienților;

  • Servicii de instruire a operatorilor, acreditate IPAF, furnizate atât în cadrul centrului de formare din București, cât și organizate la sediile sau șantierele clienților.