Filtru căutare: Bucuresti

TEAMPRO STRATEGY CONSULTING SRL

Adresa
Str. Gala Galaction, nr. 85, Sector 1, București
Despre TEAMPRO STRATEGY CONSULTING SRL
TEAMPRO STRATEGY CONSULTING SRL este o firma de consultanta in afaceri si management, specializata in
TEAMPRO STRATEGY CONSULTING SRL este o firma de consultanta in afaceri si management, specializata in accesarea, implementarea si verificarea proiectelor cu finantare nerambursabila. Echipa noastra este constituita in mare parte din oameni tineri, dornici de afirmare si de a avea satisfactia lucrului bine facut.
Avantajul principal al unei colaborari cu TEAMPRO Strategy Consulting SRL il reprezinta echipa unita cu care aceasta colaboreaza inca din anul 2012.
Pe langa partea de scriere a proiectelor si de consultanta in implementarea proiectelor, TEAMPRO Strategy Consulting SRL are o experienta de peste 3 ani in verificarea proiectelor din punct de vedere al achizitiilor publice.
Suntem o echipa tanara de oameni dinamici, pasionati de ceea ce facem, orientati catre nevoie clientului, ajungand sa-i intelegem nevoile si sa-i respectam valorile. Pentru ca lucrurile mici fac diferenta, echipa noastra este atenta la detalii, iar fiecare client care ne-a trecut pragul ne poate recomanda pentru profesionalismul de care am dat dovada. Cum lucrurile mari nu se realizeaza cu eforturi mici, echipa noastra depune toate eforturile necesare pentru ca succesul sa fie unul garantat.
TEAMPRO Strategy Consulting SRL lucreaza cu peste 50 de experti din diferite domenii. In functie de nevoile fiecarui client, compania poate pune la dispozitie personal din diverse domenii precum: Achizitii Publice, Financiar si Contabil, Tehnologia Informatiei si Comunicatiilor, Energie, Constructii, Biotehnologie, Sanatate, Salarizare si Legislatia Muncii.
Avem o vasta experienta in tot ceea ce reprezinta sursele de finantare POSCCE, POSDRU, programe cu finantare directa de la Comisia Europeana, precum si in proiectele cu surse de finantare guvernamentale (scheme de ajutor de stat, proiecte de cercetare).
Servicii
Operam la nivel national in domeniul proiectelor cu finantare nerambursabila, prin redactarea proiectelor catre terte persoane, oferirea consultantei in achizitii publice si management de proiect pe parcursul derularii acestora, cat si in verificarea proiectelor deja implementate, aflate la stadiul de a solicita rambursare.
Principalele servicii oferite de TEAMPRO Strategy Consulting SRL sunt:
Consultanta specializata in vederea accesarii unor surse de finantare
- Identificarea nevoilor clientului si oferirea tuturor informatiilor necesare pentru alegerea celei mai bune variante de finantare in raport cu statutul si cashflow-ul disponibil al companiei/institutiei;
- Monitorizarea oportunitatilor de finantare si transmiterea informatiilor catre clienti pentru alegerea celei mai bune solutii in raport cu nevoile identificate. Finantarile se refera atat la programe cu aplicare directa la Uniunea Europeana, cat si la Programele Structurale si de Investitii si la fondurile alocate de Guvernul Romaniei.
- Redactarea de proiecte in vederea obtinerii finantarii nerambursabile, in termenul impus de Ghidul Solicitantului, cu maxim de eficienta si eficacitate. Ne ocupam de elaborarea cererilor de finantare, a studiilor de fezabilitate, a planurilor de afaceri, a analizei cost-beneficiu si a altor documente specifice fiecarei operatiuni in parte.
Consultanta specializata in achizitii publice
- Elaborarea documentatiilor de atribuire/achizitie in conformitate atat cu tipul beneficiarului, cat si cu legislatia nationala in vigoare;
- Oferirea unor puncte de vedere specializate in cazul posibilelor solicitari de clarificare primite din partea potentialilor ofertanti sau la nevoie in cazul formularii unor contestatii;
- Suport tehnic acordat beneficiarului in procesul de evaluare a ofertelor, prin includerea in comisiile de evaluare a unor experti cooptati.
- Oferirea de consultanta juridica la semnarea contractelor de achizitie sau a eventualelor acte aditionale.
Realizarea de audit tehnic si in domeniul achizitiilor publice
- Verificarea din punct de vedere legislativ si institutional a procedurilor de achizitie derulate si solicitate la rambursare, in cadrul contractelor de finantare;
- Verificarea preliminara si/sau finala a aspectelor tehnice asumate de catre beneficiar in cadrul contractelor de finantare, in conformitate cu caietele de sarcini, rapoartele de progres, rapoartele de activitate, procesele verbale de predare – primire, acceptanta a serviciilor sau de receptie la finalizarea lucrarilor, etc. ;
- Verificarea formala a realitatii investitiei asumate de beneficiar prin contractul de finantare.
Realizarea verificarilor in cadrul proiectelor cu finantare nerambursabila
- Verificarea administrativa
- Analizarea documentelor depuse la cererile de rambusare si la cererile de plata si efectuarea unor vizite de montorizare la sediul beneficiarilor in perioada de implementare a proiectelor.
- Emiterea unor puncte de vedere (inclusiv verificarea eligibilitatii cererilor de finantare depuse prin POC) / Opinie la solicitarea Beneficiarului.
- Verificarea ex-ante a procedurilor de achizitie incheiate de beneficiarii publici ai contractelor de finantare, inainte ca acestea sa fie solicitate la plata/rambursare.
Verificarea la fata locului
- Desfasurarea activitatilor de verificare la fata locului (eligibilitate, achizitii publice, informare si publicitate, egalitate de sanse, dezvoltare durabila, realitatea investitiei, mentinerea pistei de audit, etc) ;
- Desfasurarea activitatilor de control (in functie de natura sesizarilor) conform legislatiei in vigoare si a procedurilor/instructiunilor specifice fiecarei operatiuni/masuri in parte ;
- Analizarea punctelor de vedere ale beneficiarilor asupra titlurilor de creante, analizarea comentariilor si a observatiilor beneficiarilor asupra rapoartelor de verificare si analizarea modului de implementare a recomandarilor;
Evaluarea cererilor de finantare
- Evaluarea gradului in care proiectele raspund la realizarea obiectivelor specific ale programului operational si prioritatilor de investitii; calitatea, maturitatea si sustenabilitatea acestora; respectarea principiilor privind dezvotlarea durabila, egalitatea de sanse, de gen, nediscriminarea; complementaritatea cu alte investitii, capacitatea financiara si operationala a solicitantului, concordanta cu documentele strategice relevante si concentrarea strategica a investitiilor.
- Evaluarea din punct de vedere tehnic si financiar si din punct de vedere a temelor orizontale a cererilor de finantare si a documentatiei tehnice aferente(unde este cazul), inclusiv efectuarea vizitei pe teren.
- Evaluarea pe teme specifice a cererilor de finantare si a documentatiei tehnice aferente.
Formularea punctelor de vedere de specialitate / opiniilor in cadrul procesului de solutionare a contestatiilor.
Experienta relevanta
Titlul proiectului: “Servicii de consultanta acordate ACP in domeniul verificarii achizitiilor publice si ingineri consultanti in domeniul verificarii contractelor de lucrari de tip FIDIC”
Activitati desfasurate:
- Asigurarea de expertiza si asistenta tehnica suplimentara in vederea realizarii verificarilor necesare certificarii declaratiilor intermediare finale si declaratiilor finale pentru perioada de programare 2007-2013, la nivelul tuturor Programelor Operationale, imbunatatindu-se calitatea si eficienta activitatii ACP si implicit protejarea intereselor financiare ale bugetului national si ale bugetului Uniunii Europene;
- Sprijinirea ACP in procesul de efectuare a verificarilor la fata locului, cu prilejul inchiderii programelor operationale finantate in perioada 2007-2013 prin Fondul European de Dezvoltare Regionala, Fondul Social European si Fondul de Coeziune, asupra procedurilor de achizitie publica derulate de catre beneficiari.
- Verificarea procedurilor de atribuire a contractelor de achizitii si a eligibilitatii cheltuielilor aferente contractelor de lucrari incluse in cererile de rambursare din declaratiile de cheltuieli, la solicitarea Autoritatii de Certificare si Plata, in functie de necesitatile identificate si comunicate de catre aceasta in baza listelor de verificare specifice.
- Perioada contractuala: iulie 2016 – noiembrie 2016
Titlul proiectului: “Servicii pentru sprijinirea finalizarii procesului de desemnare in contextul finalizarii cerintelor pentru aplicatiile informatice”
Activitati desfasurate:
- Sprijinirea Ministerul Fondurilor Europene in finalizarea procesului de desemnare in contextul finalizarii aplicatiilor informatice MySMIS 2014 si SMIS2014+, prin sustinerea procesului de transpunere a analizei procedurilor specifice programelor operationale in fluxuri si roluri armonizate si eficiente, in scopul transpunerii acestora in regim de urgenta in specificatii tehnice, dar si prin sustinerea definitivarii procedurilor si descrierii de sistem cu integrarea elementelor de utilizare a aplicatiilor informatice.
- Perioada contractuala: octombrie 2016 – ianuarie 2017
Titlul proiectului: “Servicii de evaluare intermediara a proiectelor din cadrul Fondului pentru Securitate Interna si Fondului pentru Azil, Migratie si Integrare, Cadrul financiar 2014-2020, domeniul Afaceri interne (FAMI-FSI)”
Activitati desfasurate:
- Evaluarea intermediara a Programelor Nationale la jumatatea perioadei de implementare a proiectelor din cadrul Fondului pentru Securitate Interna si Fondului pentru Azil, Migratie si Integrare, Cadrul financiar 2014-2020, domeniul Afaceri interne, iar aceasta s-a bazat pe urmatoarele criterii: eficacitate, eficienta, coerenta, relevanta, valoare adaugata UE, sustenabilitate, complementaritate si simplificarea/reducerea birocratiei.
- Perioada contractuala: octombrie 2017 – decembrie 2017
Titlul proiectului: “Servicii de expertiza tehnica si financiara pentru proiectele finantate in cadrul POR”
Activitati desfasurate:
- Asistenta si expertiza tehnica si financiara de specialitate Autoritatii de Management pentru POR din cadrul MDRAPFE, prin emiterea de rapoarte de expertiza privind diferitele obiective finantate in cadrul POR.
- Stabilirea cantitatilor de lucrari realizate in cadrul fiecarui proiect;
- Conformitatea lucrarilor cu proiectele tehnice aprobate;
- Stabilirea eventualelor sume care provin din lucrari neexecutate sau din cheltuieli neeligibile;
- Atestarea calitatii tehnice a unor lucrari efectuate;
- Stabilirea cu exactitate a corespondentei dintre devizul oferta al unui contract de lucrari si proiectul tehnic;
- Stabilirea corespondentei intre lucrarile efectiv realizate si cele decontate;
- Stabilirea cu exactitate a situatiei lucrarilor executate conform proiectului tehnic/ contractului de finantare si a celor executate suplimentar, precum si a situatiei lucrarilor neexecutate conform proiectului tehnic;
- Verificarea respectarii normelor legale privind calitatea si cantitatea materialelor puse in opera prevazute in specificatii, precum si costurile cu manopera aferenta;
- Stabilirea valorii lucrarilor neefectuate, precum si valoarea eventualelor sume provenite din lucrari neexecutate sau cheltuieli neeligibile in vederea stabilirii valorii eventualelor prejudicii;
- Realizarea de masuratori si verificarea concordantei acestora cu listele de cantitati din cererea de plata;
- Prelevarea de probe si esantioane pentru determinarea calitatii materialelor utilizate, respectiv a concordantei intre materialele puse efectiv in opera si cele solicitate la rambursare.
- Perioada contractuala: martie 2018 – prezent
Titlul proiectului: “Servicii de expertiza tehnica de specialitate in domeniul evaluarii proiectelor depuse in cadrul axei 2 POC actiunea 2.2.1.”
Activitati desfasurate:
- Evaluarea tehnica - economica a proiectelor depuse pe Prioritatea de Investitii 2 , actiunea 2.2.1 aferenta Axei II, POC 2014-2020 si crearea premizelor atingerii unei rate de absortie ridicata pentru perioada de programare 2014 -2020
- Evaluarea caracterului inovativ si evaluarea tehnico-economica a proiectelor care demonstreaza acest caracter
- Efectuarea de reevaluari in cazul eventualelor contestatii
- Prezentarea de recomandari catre OI cu privire la solutionarea probemelor care pot aparea in cadrul procesului de evaluare si implementare
- Perioada contractuala: decembrie 2016 – martie 2017
Titlul proiectului: “Servicii de evaluare a cererilor de finantare depuse in cadrul Programului Operational Regional 2014-2020 in Regiunea Sud-Muntenia”
Activitati desfasurate:
- Sprijinirea Organismului Intermediar din cadrul Agentiei pentru Dezvoltare Regionala Sud Muntenia si implicit a Autoritatii de Management pentru Programul Operational Regional 2014-2020, prin furnizarea de expertiza specializata in evaluarea fezabilitatii, maturitatii si gradului in care cererile de finantare depuse in cadrul Axelor prioritare 2, 3, 5, 6 si 7 ale POR raspund obiectivelor acestui program, formularea de recomandari promotorilor acestor proiecte in vederea imbunatatirii acestora precum si formularea unor opinii cu privire la indeplinirea de catre solicitant a recomandarilor formulate de catre evaluatorii independenti in etapa de evaluare tehnico-financiara
- Perioada contractuala: martie 2017 – decembrie 2017
Titlul proiectului: “Servicii de evaluare a proiectelor depuse in cadrul Programului Operational Regional 2014 – 2020 in Regiunea Nord - Vest”
Activitati desfasurate:
- Sprijinirea Agentiei pentru Dezvoltare Regionala Nord - Vest in calitate de Organism Intermediar pentru Programul Operational Regional 2014-2020, prin furnizarea de expertiza specializata pentru evaluarea din punct de vedere tehnic si financiar a proiectelor depuse in cadrul axelor prioritare ale POR 2014-2020, in cadrul Axelor 1 – 10, precum si a Axei 13.
- Evaluarea gradului in care proiectele raspund la realizarea obiectivelor specific ale POR si prioritatilor de investitii; calitatea, maturitatea si sustenabilitatea acestora; respectarea principiilor privind dezvotlarea durabila, egalitatea de sanse, de gen, nediscriminarea; complementaritatea cu alte investitii, capacitatea financiara si operationala a solicitantului, concordanta cu documentele strategice relevante si concentrarea strategica a investitiilor.
- Evaluarea din punct de vedere tehnic si financiar si din punct de vedere a temelor orizontale a cererilor de finantare si a documentatiei tehnice aferente(unde este cazul), inclusiv efectuarea vizitei pe teren
- Evaluarea pe teme specifice a cererilor de finantare si a documentatiei tehnice aferente
- Formularea punctelor de vedere de specialitate / opiniilor in cadrul procesului de solutionare a contestatiilor
- Perioada contractuala: mai 2017 – prezent
Titlul proiectului: “Servicii de evaluare a propunerilor de proiecte din punct de vedere calitativ (tehnico-financiar) si a incidentei ajutorului de stat, pentru apeluri de propuneri de proiecte din cadrul Programului INTERREG V-A ROMANIA – UNGARIA, aferent perioadei de programare 2014-2020”
Activitati desfasurate:
- Activitati de management de proiect, incluzand activitati continue de monitorizare si evaluare a derularii proiectului, precum si a calitatii evaluarilor realizate de experti.
- Efectuarea evaluarilor CF1/CF din punct de vedere al incidentei ajutorului de stat.
- Realizarea evaluarii incidentei ajutorului de stat a propunerilor de proiecte pentru care au fost depuse contestatii.
- Participarea la intalniri de lucru intre evaluatori si AM.
- Intocmire si predare Raport final de lucru.
- Perioada contractuala: decembrie 2017 – prezent
Titlul proiectului: “Servicii de evaluare a propunerilor de proiecte din punctul de vedere calitativ (tehnico-financiar) si a contestatiilor primite dupa evaluarea propunerilor de proiecte din punct de vedere calitativ (tehnico-financiar), pentru CF1 si respectiv pentru CF2/CF”
Activitati desfasurate:
- Activitati de management de proiect, incluzand activitati continue de monitorizare si evaluare a derularii proiectului, precum si a calitatii evaluarilor realizate de experti.
- Realizarea evaluarii calitative (tehnico-financiare)
- Realizarea evaluarii calitative (tehnico-financiare) a propunerilor de proiecte pentru care au fost depuse contestatii
- Participarea la intalniri de lucru intre evaluatori si AM.
- Intocmire si predare Raport final de lucru.
- Perioada contractuala: februarie 2018 – prezent
Titlul proiectului: “Servicii de consultanta in elaborarea Cererilor de finantare in cadrul Programului Operational Regional 2014-2020, Axa 10, PI 10.1.a si 10.1.b Imbunatatirea infrastructurii educationale”.
Activitati desfasurate:
- Prestarea serviciilor de consultanta in elaborarea Cererilor de finantare in cadrul unor proiecte, precum:
„Reabilitare, Modernizare, Extindere (prin desfiintare corpuri C2, C3 si C4) si Dotare Scoala Gimnaziala nr. 2, Sat Modelu – Comuna Modelu, Judetul Calarasi” - „Reabilitare, modernizare, extindere, (prin desfiintare corpuri C1, C4), dotare scoala gimnaziala nr.1, Dragos Voda, Comuna Dragos Voda, judetul Calarasi”
- „Reabilitare, modernizare, extindere (prin desfiintare corp Anexa C2) si dotare Scoala Gimnaziala Nr. 1 – Comuna Valea Argovei (Corp A si Corp B) – Judetul Calarasi”
- „Reabilitare, modernizare, dotare si extindere (prin desfiintare corp C2) Scoala Gimnaziala nr. 4, Municipiul Moreni, Judetul Dambovita”
- „Realizare gradinita cu trei sali de grupa, Sat Dragos Voda, Comuna Dragos Voda, Judetul Calarasi”
- „Reabilitarea, modernizarea, extinderea si echiparea gradinitei cu program prelungit, nr. 4. Moreni” etc.
Titlul proiectului: „Servicii de consultanta in vederea obtinerii finantarii proiectelor de investitii prin schema de ajutor de minimis prevazuta in cadrul Programului Comert si Servici”
Activitati desfasurate:
- Pregatirea documentatiei necesare depunerii a unui numar de 20 de proiecte – Elaborarea Planului de Afaceri
Asistenta in implementarea proiectelor. - Titlul proiectului: Servicii de consultanta in vederea obtinerii finantarii proiectelor de investitii prin “Schema de ajutor de minimis prevazuta in cadrul Programului Start–up Nation”
Activitati desfasurate:
- Pregatirea documentatiei necesare depunerii a unui numar de 80 de proiecte – Elaborarea Planului de Afaceri
Asistenta in implementarea proiectelor
Titlul proiectului: Servicii de consultanta in elaborarea Planului de afaceri si servicii de consultanta in management de proiect in cadrul proiectelor finantate prin POR 2.2
Activitati desfasurate:
- Elaborarea documentatiilor necesare depunerii unui numar de 6 proiecte- Eleborarea planului de afaceri;
- Consultanta in management de proiect.
Titlul proiectului: Sprijin acordat Organismului Intermediar Regional POSDRU Nord Vest pentru derularea vizitelor de monitorizare si a vizitelor de verificare la fața locului a proiectelor finanțate prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020
Activitati desfasurate:
- Efectuarea de vizite ad-hoc;
- Efectuarea de vizite speciale la întreprinderile nou înființate;
- Efectuarea de vizite la fața locului la momentul rambursării a 40 % din valoarea eligibilă a contractului de finanțare