Filtru căutare: Ilfov

SOLID BUSINESS SUPORT SRL

Despre SOLID BUSINESS SUPORT SRL
Cine suntem?
Având o experiență de peste 20 de ani în domeniul implementării și gestionării afacerilor, echipa Solid Business Suport vă oferă servicii complete și personalizate de consultanță în afaceri, indiferent de domeniul de activitate al companiei dumneavoastră. Pentru noi, fiecare client este special, iar soluțiile de afaceri profitabile reprezintă esența activității noastre.
Deținem capacitatea și resursele necesare de coordonare și manageriere cu profesionalism a oricărui tip de proiect, atât din punct de vedere economic, cât și din punct de vedere juridic si tehnic. Ne implicăm 100% in toate proiectele pe care le desfășurăm, atingerea obiectivelor partenerilor noștri realizându-se cu minim de efort financiar și resurse umane din partea acestora.
Cultura organizației Solid Business Consulting se bazează pe un set de valori înalte, definitorii pentru întreaga noastră activitate, concretizate în misiunea noastră, aceea de a livra încredere partenerilor noștri.
Accesare fonduri europene
- etape-
Etapa 1 - identificarea programului de finanțare
- Beneficiarul va prezenta consultantului informații privind investiția dorită precum și bugetul estimativ necesar;
- Consultantul solicită beneficiarului informațiile și documentele necesare realizării scoringului de eligibilitate;
- În cazul în care beneficiarul este eligibil, consultantul îi va propune un program de finanțare a investiției.
Etapa 2 - elaborarea și depunerea proiectului
- Consultantul întocmește necesarul de documente, conform ghidului solicitantului;
- Beneficiarul va pune la dispoziție consultantului documentele și informațiile solicitate, cum ar fi: acte juridice societate, acte contabile, acte de proprietate/folosință sediu, oferte pentru bunuri, etc;
- Consultantul elaborează planul de afaceri în conformitate cu cerințele din ghidul solicitantului;
- Consultantul întocmește proiecțiile financiare, anexele și cererea de finanțare în conformitate cu cerințele din ghidul solicitantului;
- Consultantul depune dosarul de finanțare.
Etapa 3 - evaluarea proiectului de către autoritatea contractantă
- Durata de evaluare a proiectului depinde de programul de finanțare ales;
- În perioada de analiză a proiectului, autoritatea contractantă poate solicita anumite informații suplimentare (clarificări);
- Informațiile suplimentare sunt transmise de către consultant;
- Beneficiarul va fi notificat de către autoritatea contractantă cu privire la selectarea cererii de finanțare și semnarea contractului de finanțare.
- Se semnează contractul de finanțare de către beneficiar, cu autoritatea contractantă;
- Beneficiarul, cu sprijinul consultantului, va realiza procedurile de achizitii ale bunurilor si/sau serviciilor si/sau lucrarilor;
- Beneficiarul, cu sprijinul consultantului, va achizitiona bunurile si/sau serviciile si/sau va realiza lucrarile de constructii, conform contractelor de achizitii bunuri/servicii/lucrari;
- Consultantul întocmește dosarele cererilor de rambursare/plată, pe baza documentelor justificative (facturi, op-uri, extrase de cont etc.), fie prin mecanismul cererilir de rambursare, fie prin mecanismul cererilor de plata;
- Beneficiarul va primi fondurile europene in termenul stabilit prin contractul de finanțare;
- Beneficiarul va realiza impreuna cu Consultantul toate activitatile proiectului prevazute in Cererea de finantare.
Etapa 5 - monitorizarea proiectului
- Perioada de monitorizare a proiectelor poate fi cuprinsă între 3-5 ani în funcție de programul de finanțare;
- Beneficiarul are obligația de a respecta toate condițiile aferente programului pentru care a primit finanțare;
- Beneficiarul are obligația de a transmite rapoarte anuale cu privire la efectele finanțării.