Filtru căutare: Mures

IOANA SRL

Adresa
Str. Arany Janos, nr. 13, ap.2
Despre IOANA SRL
NE PLAC PROVOCĂRILE, ȘI NE PLACE SĂ FACEM LUCRURILE BINE, AȘA CA PRIN ARDEAL.
Ne place ceea ce facem și facem lucrurile cu mult entuziasm.
Tindem întodeauna să depășim limitele și să fim un exemplu pentru ceilalți.
Cel mai complicat și greu mod de a face ceva, este acela de a-l face
Simplu.
Ne plac provocările.

Preferăm să facem un lucru bine, poate un pic mai încet, dar bine, așa ca prin Ardeal.
VIZIUNE
Viziunea noastră este să fim un partener de nădejde pentru firmele ce au nevoie de consultanță în domeniul achizițiilor publice din România. Împreună cu clienții, angajații și partenerii noștri să împărtășim experiența acumulată pentru a crea un plus valoare pentru toți.
SERVICII
Servicii Creare Cont SEAP, Recuperare Certificat Digital. Vrei să creezi un cont pe SICAP și să participi la licitațiile publice, dar ai nevoie de puțin ajutor. Ai cont deja pe SEAP și ți-a expirat Certificatul Digital, dar nu știi cum să îl recuperezi. Vrei să-ți Recuperezi Certificatul Digital? sau să Reînoiești Certificatul Digital?
Obtinere Semnatură Electronică.Vrei să semnezi on-line documentele cu ofertele și să le depuneți pe SEAP, dar ai nevoie de Semnatură Electronică.
Alerte cu licitații SEAP. Ai nevoie de cineva care să monitorizeze licitațiile de pe domeniul tău de interes? Ne ocupăm noi de monitorizarea licitațiilor pentru tine!
Studii de piată. Vrei să analizezi piața achizițiilor publice, să vezi și să stabilești politica de prețuri. Vrei să știi cine îți sunt concurenții și ce prețuri practică ei pe piața achizițiilor publice.
Consultană. Ești începător în domeniul achizițiilor publice și ai nevoie de sfaturi și sprijin de la un consultant? Vrei să depui o ofertă validă pe SEAP, dar nu știi cum. Vrei să adaugi produse în catalogul de produse de pe SEAP/SICAP.
DE CE SĂ ALEGI SERVICIILE NOASTRE?
CREARE CONT SICAP
- înregistrare firmă în SEAP/SICAP
- creare cont SEAP/SICAP
- obținerea certificatului digital
- suport în descărcarea Certificatului Digital
- suport în autentificarea pe platforma SEAP/SICAP
REÎNNOIRE CERTIFICAT DIGITAL
- completarea online a formularului de recuperare,
- transmiterea cererii de recuperare,
- obținerea/reînnoirea Certificatului Digital.
- suport în instalarea Certificatului Digital
MONITORIZARE LICITAȚII SICAP
- alerte zilnice pe e-mail cu licitațiile noi publicate
- acces online la documentație și caiete de sarcini
- selecția personalizată pe diverse criterii a licitațiilor din SEAP
- suport în identificarea licitațiilor pe SEAP/SICAP
ALTE SERVICII OFERITE
CONSULTANȚĂ ÎN ACHIZIȚII PUBLICE:
- identificarea licitațiilor potrivite pentru afacerea dumneavoastră
- identificare oportunități
- analiza pieței și crearea de rapoarte personalizate
- analiza concurenților dumneavoastră
- suport pentru completarea documentației necesare
- suport pentru depunerea ofertei
- consultanță pentru modificarea datelor contului de pe SICAP
- adaugare de produse în catalogul de produse SEAP/SICAP
- obținere Semnatura Electronica